Pakkislaisten omia treenivideoita

Meta title: 💥 Pakkislaisten omia treenivideoita – foorumin rautaisimmat suoritukset yhteen megaketjuun

Meta description: Keskustelua jäsenten treenivideoista, kehityksestä, tekniikoista ja kommenteista – näytä omasi ja anna palautetta muille.

View: https://www.instagram.com/p/Bk7yO58ABOM/?utm_source=ig_share_sheet&igshid=prqpkia0dlsg

Ei ole oikeasta kuvakulmasta tullut dippejä kuvattua, siis suoraan sivulta. Mutta esimerkkinä tuo, että 90 asteen kulmaan tai alle (joissain toistoissa) , ei kyllä kyynärvartta tarvitse eteenpäin kallistaa. Ja ylävartalo voi olla hieman etukenossa pystylläkin kyynärvarrella. Voimailumielessä lienee sysipaskoja dippejä, kun en niitä minään voimailusuoritteena ole tehnyt. Vaan ojentajien yleiseen massan- ja voimanhankintaan, jolloin pumppaava tyyli toimii ilman pitkiä lukituksia jne. Ja syvyysennätyksiä en uskaltas tuossa liikkeessä lähteä rintavammaisena hakemaan.

Pystyllä ylävartalolla en kyllä itse pääsisi noinkaan syvälle, joten melkoista nitkutusta olis dipit, jos yrittää ojentajille voimakkaasti painottaa.

Huhhuh jäätävä suoritus:puntti: En ole nähnyt kenenkään tekevän lähellekään noin isoilla kiloilla.

View: https://www.youtube.com/watch?v=5wvNdwhoFsY&feature=youtu.be
Uusi maksimi penkissä on 115 kiloa mutta ei tuokaan ole täysin kelpo suoritus (perse nousee hieman ja lukitus jäi oikeasta kädestä huonoksi.) Mutta en jaksa enää välittää, katsotaan taas dieetin jälkeen uudestaan. Nyt ei taida olla oikein videoitavaa sitten kun ainakin uusien ennätyksien tekeminen energiavajeella vaikeampaa. Ei se ehkä mahdottomuus sekään ole mutta jäädään katsomaan. :) Ehkäpä siitä rasvaprosentin alentamisprosessista voin sitten julkaista videon kun olen saanut projektin päätökseen. :) Kokeilen ylläpitää nyt niitä voimia mitä minulla tällä hetkellä on ja sitten dieetin jälkeen alkaa taas voimistuminen ja maltillinen massan kerääminen.

^ Onko tuo terveellistä? :confused:
Noin yleisellä tasolla näkisin että vahvamies jutut ovat terveellisempiä kuin esim. voimanosto. Liikkeet niin kokonaisvaltaisia. Mikään paikka ei ylikuormitu. Voimanostossa tehdään kyykkyä,penaa ja mavea kokoajan. Rinta,selkä,olkapää ja lonkkavammat ovat vain ajan kysymys.

Noin yleisellä tasolla näkisin että vahvamies jutut ovat terveellisempiä kuin esim. voimanosto. Liikkeet niin kokonaisvaltaisia. Mikään paikka ei ylikuormitu. Voimanostossa tehdään kyykkyä,penaa ja mavea kokoajan. Rinta,selkä,olkapää ja lonkkavammat ovat vain ajan kysymys.
Kyllä tossa hermot meinas ylikuormittua, kun piti kantaa tota pienempää murikkaa 35 m ja isompaa 50 m että sain ne pihaan asti. Domssit on aika järkyttävät, kun tosiaan ekaa kertaa kannoin isompia luonnonkiviä.

No mistään en mitään ymmärrä koska itse treenaan vain pinkeillä käsipainoilla, mutta tuossa filmissä pystyin kuvittelemaan erilaatuisia vammautumisia heti alusta alkaen esim selän välilevyt, kivi tippuu polvelle/jalkaterälle, nilkka nyrjähtää epätasaisella alustalla, tulee ponnistuskakka housuun, verisuoni puhkeaa päässä yms epämiellyttävää :cool:

No mistään en mitään ymmärrä koska itse treenaan vain pinkeillä käsipainoilla, mutta tuossa filmissä pystyin kuvittelemaan erilaatuisia vammautumisia heti alusta alkaen esim selän välilevyt, kivi tippuu polvelle/jalkaterälle, nilkka nyrjähtää epätasaisella alustalla, tulee ponnistuskakka housuun, verisuoni puhkeaa päässä yms epämiellyttävää :cool:
Kakka meinas tulla housuun, myönnän.

Ei tuo kivenkanto oo niin vaarallista miltä näyttää(y) Siis jos on treenannut noita. Pahin ehkä tuo nosto maasta,mutta hyvinhän tuossa pysyi selkä jämynä. Salilla näkee pahempia maveja....Kantamisessa pahinta saada happea. Ei tuota saa jaloille tippumaan,vaikka niin itsekin ajattelin aluksi. Kunhan pystyssä pysyy niin ei ongelmia. Itsellä ei ole tullut vahvamieslajeissa yhtään loukkaantumista 3 vuoden kovalla treenillä. Kaikkea mahdotonta ja mahdollista on kannettu,nostettu,vedetty,työnnetty,punnerettu ja lastattu. Ainoastaan 107kg peilin sileä hautakivi korkkaamatta.

Vähän sama ku nkob & sinä kritisoitte mun syväkyykkyjä/julleja hiuksia halkoen ''kyl sä hajotat ittes näil viel'' yms. jutut, mut sit ammattilainen totes ne kelvoiksi--->porukka jääty, eikä tullu enää lisäviestiä ;;;D. Ihmiset on hauskoja.

Sen verran jäi häiritsemään nämä lauseet että oli pakko selata omaa lyhyttä viestihistoriaa läpi ja virkistää mieltä mistä oli kyse. En tiedä enkö selannut tarpeeksi pitkälle vai olinko jo tässä kohtaa iltaa sen verran väsynyt etten löytänyt kun yhden kyykkyvideosi mihin olen kommentoinu, tuo jossa teet zercheriä aivan liian isolla painolla omaan tasoosi nähden. Ja kyllä, surkeelta ne kyykyt näytti edelleenkin.

Mitä tuohon ammattilaisen kommentointiin tulee: jto siellä kävi myös pyörittelemässä päätään vähän siihen tyyliin että järkihän tosta touhusta puuttuu, en tiedä siis todellakaan mistä puhut tossa että jonkun ammattilaisen hyväksynnän jälkeen vaijettiin.

Jos löydät yhä jtn delfiinipotkua, & heijaamisella kusettamista yms noista. ni oon pahoillani: oot vaan täysin väärässä, ja sun täytyy postaa mulle giffi tosta huijaamisesta, tai parempaa, oma videosi, jossa vedät paremmalla formilla.

Vähän sama ku nkob & sinä kritisoitte mun syväkyykkyjä/julleja hiuksia halkoen ''kyl sä hajotat ittes näil viel'' yms. jutut, mut sit ammattilainen totes ne kelvoiksi--->porukka jääty, eikä tullu enää lisäviestiä ;;;D. Ihmiset on hauskoja.
Ota nyt silmäsi käteen ja katso vaikka viimeisimmän videosi viimeinen sarja. Laita tuubin toistonopeus neljäsosaan, niin ehdit näkemään missä mennään. Ensimmäinen toisto on kaikkein selkein, kun siinä viet leukasi melkein lattiaan asti. Kun lähdet nousemaan, heilautat kroppasi pystyyn ojentamalla lantiosi ja selkäsi, joka oli köyristetty kaksinkerroin. Ja nyt tarkkana: samalla kun nostat pääsi telineen tasolta kameran kuvakulman yläpuolelle, lisäpainosi vain laskee!!! Pääsi ja painot liikkuvat eri suuntiin. Soittaako tämä mitään kelloja? Aika tuolle on noin 2:30. Painot pari tuumaa alaspäin ja leuka samalla metrin verran ylöspäin. Et treenaa nostovaiheessa oikein mitään ennen kuin olet pystyssä ja kyynäpääsi on jo ojentunut melko suoraksi. Siinä vaiheessa alat vasta nostamaan lisäpainoa ja alakroppaasi. Tämä näkyy siinäkin, että tuo leuan nosto taivaisiin on nopea liike, mutta sitten kun ei enää heilumalla ja huojumalla liike tapahdu, vauhti hyytyy tuossa vaiheessa. Ei siinä mitään, kyllä ojentajia voi noinkin treenata, muta se ”överisyvyys” on pelkkää silmänlumetta. Raskas työ tapahtuu vain suhteellisen pienellä liikeradalla ukko pystysuorassa. Tai ainakin hetkittäin olet pystysuorassa, kun tuo delfiinitekniikkasi aiheuttaa niin kovaa huojumista, etten vastaavaa ihan hiljattain ole nähnyt.

Oikeasti tuo kaikki näkyy ihan helvetin pitkään matkaan ja jos hidastat toistoa, niin kaiken tuon pitäisi näkyä sinullekin. Näyttää vain siltä, että olet taas suggestoinut itsesi johon jäätävään denial-moodiin, jossa mikä tahansa on mahdollista. Tuo itkusi syväkyykyn ja jullen kritisoinnista taitaa olla samaa tavaraa. Mielikuvituksesi luo sanoja suuhuni, kun todellisuus ei oikein tarjoa sopivaa kulmaa ulinallesi.

Mä en haluis kyl tätä ketjua spämmää enempää noista mun dipeistä, mitkä oli ihan vitun legittejä. Tai mua ei haittaa, mut osalla käyttäjistä on jokin mystinen sairaus, etteivät heidän silmänsä voi ohittaa sitä sisältöä, jota eivät halua nähdä :Dd. Sit menee jotkut viel jolleki Mikelle itkeen, ku mitkäki neidit. ''Nyyh, kirjotin Vagille kommentin, mut se oli mun kaa eri mieltä, ja vastas liian pitkällä tekstillä, voisiks bannia :(?'' Jonkun sortin yhteenveto olis hyvä. Esim. ''mielestäni dippisi ovat anuksesta, koska en ole käynyt optikolla, ja nään näkyjä delfiinipotkusta''. ''En usko/tiedän, etteivät dippisi kehitä oikeeta voimaa, kokoa, tai mitään muutakaan, vaan ovat vaan turhaa kikkailua''. Ja jos on miestä, ni pistää omaa videota, missä tekee paremmin, tai vähintään tekee jtn. Osa jo pistiki, suureksi shokikseni. Suurimmat huutelijat/statistit ei tietenkään pistä, koska eivät kykene, tai ovat ujoja.

Jos saarnaat jtn, ni sun täytyy myös harjottaa samaa asiaa. Tai sit oot täys vitsi, & turisti mun silmissä.
Haluatko arvata, millaisena näyttäydyt palstalaisten silmissä tuon luokan avautumisten jälkeen?

P.S. Osaako joku kertoa, miten Vagin videosta saisi näkymään pätkän hidastettuna tähän palstalle?

Viimeksi muokattu:
Mun dipeissä suurin liikerata kaikin puolin, verrattuna noihin, mitä Siima & Aksu linkkas.
Aksun ja Siiman dipeissä painot liikkuu samaan tahtiin olkapäälinjan, sun videossa nuo painolevyt on osittain ihan turhia.
Varmasti noin tehtynä oma funktionsa kehonpainoiluun tai crossfittiin, missä nuo tekniikat kuuluu asiaan ja on täysin oikein kuten kipping leuatkin. Voimailuun tai bodailuun: ei jatkoon.

Disclaimer: Tämä voi olla toistoa, mutta liikaa tekstiä eikä jaksa lukea kaikkea.

Yli sivu taas muusta kuin omien videoitten laittoa. Tuli omiin tarpeisiin viime viikolla kuvattua 110 kg ja 112,5 kg penkkivideot mutta ovat sen verran
suhjuisia ja sellaisia ettei niitä viitti julkaista, joten kaivelen tähän videoita ajalta ennen selän revähtymistä yms. damagee (12.8. revähti selkä ja kylki venähti yms)

Tässä otevoimailua hikisissä olosuhteissa hikisillä käsillä elokuun alusta. 70 kg ja Rolling Thunder kahva.

View: https://www.youtube.com/watch?v=BPLUkIWkORM&list=UUJ8IGyh1Pdv7pMsX5-knWcQ&index=28

heinäkuulta ihan sysipaska 115 kg leikkimielisissä pienimuotoisissa salikisoissa (olennaisinta oli testata että saisko tuon merkkien kans mitenkään ylös, nousee pärse tahi ei)

View: https://www.youtube.com/watch?v=f7xkCHjnlQs&list=UUJ8IGyh1Pdv7pMsX5-knWcQ&index=31

ja 205 kg mave kotisalilla jossa lähinnä otin varovaisesti tuntumaa tuohon rautaan... tuossa oltiin kesken selän ja lantion fyssarikuntoutusjaksoa ja ennen selän revähdystä...

View: https://www.youtube.com/watch?v=qrDSTz93HCA&list=UUJ8IGyh1Pdv7pMsX5-knWcQ&index=42

nyt kun laitoin kokoelman paskimmista nostoistani, niin eiköhän tähän ketjuun keksitä muutakin tekemistä kuin vääntö vaggiksen dippilöistä...

kenties muutkin intoutuu jälleen videoitaan jakamaan. rima on ainakin asetettu heepeteksen allaalle...

iloisia treenejä!

Bugas editori, ni tuli kahesti. Joku ei selkeesti lukenu tarpeeks tarkasti, koska sanoin hyvin selkeesti tämän heti videossa: ''Vikan dippisarjan vedin delfiinipotku tyylillä vertailuks.

Ihan samaan tyyliin tavalla ponnistat myös muissa sarjoissa lantionta ojentamalla ja yläkroppaa ojentamalla, mutta noissa et sentään saa painoja liikkumaan alaspäin, vaan painot pysyvät paikallaa tai liikkuvat vain hyvin vähän delfiinipotkusi ajan. Ei tuota voi olla näkemättä. Välillä painotkin heilahtelevat vaakasuunnaassa todella paljon ja mies heiluu painojen perässä.

''Haluatko arvata, millaisena näyttäydyt palstalaisten silmissä tuon luokan avautumisten jälkeen?''

En tiiä, mut sinä päivänä ku pidän sitä jotenki erityisen olennaisena, miten tuntemattomat ihmiset näkee mut netin voimailupalstalla, ni en ansaitse elää.
No kun sait jäsenneltyä tuon noin hienosti ihan ymmärrettäväksi lauseeksi, niin seuraavassa tehtävässä onkin sitten vaikeusaste jo huomattavan paljon korkeampi. Tässä pitäisi kyetä miettimään asioita toisten näkökulmasta. Joo tiedän, se on tosi vaikeaa. Paljonko luulet ketään kiinnostavan se, jos on "täys vitsi, & turisti msun silmissä"? Sama pätee tuohon kaikkeen teiniangstintäyteiseen sotkuun, mitä niin auliisti jaat.

Back
Ylös Bottom