Yhä paljo turhaa puhetta, ja viel enemmän argumentointivirheitä. Ei jatkoon! Kiellätkö just avoimesti ton anatomisen 100% faktan, minkä mainitsin? Toivon mukaan sul on sit jossain siellä ne tulevat versiot, mitkä korvaa nää meiän nykyiset anatomian kirjat kuitenki ;D. Oikeesti nyt. Mä odotan enemmän teiltä! Jos lähetään päteen, ni pädetään kunnolla, eikä heitetä vaan jtn oletuksia, ja rinkirunkata muiden sanomisia. Heilumisella viittaat ilmeisesti siihen, ku mun perse käy takana, ja tulee sieltä takas normi linjaan. ''Terävä'' havainto, mut heiluminen on typerä termi kuvaan tota. Voit koittaa myös tota käytännössä, ja koittaa tulla siitä perse takana asennosta täysin samassa asennossa ylös. Not gonna happen.
''Minä en näe mitään syytä miksi minun kannattaisi moista edes kokeilla''. Mä nään: sitte tiiät enemmän. Nyt et tiiä mitään käytännön tasolla, vaan oletat, ja vetoot johki ''no mut eiks kaikki tekis noin sit?'' Ja edelleen, en ota kunniaa tästä, ja kyllä samaa formia on käyttäny monet muutki, ku vähän viittii videoita katella, omien piirien ulkopuoleltaki. Tai mikä helpointa: vittu kokeilee Saatana asiaa :Dd! Mäkää en nää täst lähin tarvetta perustella kenellekkään mitään. Ai miks? No se on vaa nii kätevää.
Ite sanon btw päin naamaa kaikille asiat. Ihan sama kuka. Jos sä kuulut noihin supattelija akkoihin, ni oisko tossa hyvä uudenvuoden lupaus, missä vähän skarpata? Toihan on aika heikkoa toimintaa kuitenki. Muut ihmiset salilla on mulle statisteja. Puhukoot ihan mitä haluu. En oo mitenkää riippuvainen heistä. Suurin osa kuitenki salikavereita tuolla, ja juttu lentää oikeen hyvin.