Pakkislaisten omia treenivideoita

Meta title: 💥 Pakkislaisten omia treenivideoita – foorumin rautaisimmat suoritukset yhteen megaketjuun

Meta description: Keskustelua jäsenten treenivideoista, kehityksestä, tekniikoista ja kommenteista – näytä omasi ja anna palautetta muille.

@jsjarvn: Onko tuo äijän vyö mahdollisesti Nahka-Sakke? Saako noita vielä jostain vai ovatko ns. arkistokamaa? Edellisellä salilla oli tuollainen, ja olen kaivannut sitä siitä asti.

@jsjarvn: Onko tuo äijän vyö mahdollisesti Nahka-Sakke? Saako noita vielä jostain vai ovatko ns. arkistokamaa? Edellisellä salilla oli tuollainen, ja olen kaivannut sitä siitä asti.
On kyllä! Löysin ton joskus muutama vuosi sitten kirpputorilta, täysin käyttämättömänä. Pulitin muistaakseni kympin. Uskoisin, että noita ei enää valmisteta. Helkkarin hyvä vyö.

Millää muulla ei oo väliä kuhan on hyvä pump!

Voisin osallistua kun saan treeni luvan. Ei tuu kultaa,mutta kattoo meneekö paljon kympin päälle.

Ois tullu nytkin kultaa yli kympillä. Kova oot kääntää jos menee yli kymppi!

Mie tein 10x50% (45kg), 15x40%(35kg) ja 25x30%(27.5kg).

Oma paino oli 87kg mut laskin nuo rosentit 90 kilosta.

no itseasiassahan mä laitoin siihen kisaan paljon enemmän sarjoja tehtäväksi hei... :) on tossa kevyemmällä pojulla aina pieni etu, niinku muutenki ku suhteutuetaan omaan painoon romuja. wilksejä ei oikein hauiskisoissa ole, joten noilla mentiin nyt :)

no itseasiassahan mä laitoin siihen kisaan paljon enemmän sarjoja tehtäväksi hei... :) on tossa kevyemmällä pojulla aina pieni etu, niinku muutenki ku suhteutuetaan omaan painoon romuja. wilksejä ei oikein hauiskisoissa ole, joten noilla mentiin nyt :)

Joo oli tuplat enempi mut jätettiin vähemmälle. Ihan hyvä koska nytkää ei meinaa kestää töissä pultit käsissä :)

Ja joo, oon samaa mieltä että ei tää ollu reiluu kaverin kannalta. Tuo on kumminki iha miehen kokonen jo.

Mietittii et seuraavaks vois kisaa leuoissa jotenkin. Vaikka joku perus 1 max ja sit pari toistomaksimia tai jotain.

Tuossa on kaveri sit vahvemmilla. Ainaki maksimissa.

Back
Ylös Bottom