Pakkislaisten omia treenivideoita

Meta title: 💥 Pakkislaisten omia treenivideoita – foorumin rautaisimmat suoritukset yhteen megaketjuun

Meta description: Keskustelua jäsenten treenivideoista, kehityksestä, tekniikoista ja kommenteista – näytä omasi ja anna palautetta muille.

Sain tänään 3 viikon koettelemuksen vihdoinkin päätökseen. Joka treenissä oli 5 kilon korotus. Aivan varmasti oli rankin jakso ikinä mitä oon tehnyt penkille. Ei tuota olisi voinut jatkaa enää päivääkään mutta eipä sitä tarvitsekkaan. :) Kyykky ja maastaveto kärsi vähän koska niihin ei yleensä riittänyt paukut koska penkkiä oli niin usein. Noh se korjataan. Ensi viikolla kokeilen levänneenä maksimit sitten. Yhdeksännessä sarjassa kävi vähän hassusti. :D

Nopea tempoinen, pitkiä sarjoja, se kuvaa tätä treeniä parhaiten. Tämä oli päivän toinentreeni. Aamulla hauikset käsipainoilla ja tanko ja ojentajat taljassa samalla systeemillä nopea tempo ja pitkät sarjat 15-35, hauis painotteinen oli enemmän tuo aamun treeni. Kumpikin treeni yhteensä vähän reilun tunnin luokkaa. Tällä iltatreenillä hain vähän tuntumaa sunnnuntain pystypunnerrus-treeniin (seisten sekä istuen) ja kokeilen tässä löytyisikö toimivia apuliikkeitä em. liikkeeseen.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Heh, kattelin täysin samaa, erikoinen tyyli, käytännössä puolet tuosta "nostoajasta" lisäpainot liikkuu.
Edellisellä kerrallahan tuo keinuttelu oli vieläkin silmiinpistävämpää:

View: https://www.youtube.com/watch?v=eWeeOp7FJqI

Itse olen myös miettinyt, että mitä tuolla keinumisella edes yritetään tavoitella. Massat kun ei liiku, niin ei siinä oikein lihaksillekaan työtä voi tulla.

Vauhtimomenttia tossa taitaa ainakin tulla mikä periaatteessa keventää/helpottaa noiden lisäpainojen liikuttamista, alkuun kun lisäpainot ei juurikaan ole vastuksena ja sieltä tullaan momentilla ylös niin lopputulos on tuo. Tuo @NHB linkkaama video menny multa aikasemmin ohi mikäli se on tänne joskus aikasemmin postattu, kuten sanoit tuossa tuo erottuu vielä selkeämmin. Ensimmäisten sekuntien/ensimmäisen toiston kohdalla lähinnä mietin mitä sirkustemppua tässä koitetaan, dipillä ei ole mitään tekemistä ton kanssa.

Vai onko tässä taas kerran jälleen tarve olla se salin outolintu ja tehdä tämäKIN poikkeavalla tavalla, vai mistä johtuu että vagina ei tee ns. normidippiä? Jos vetoat siihen että haluat kohdistaa tuota rintaan niin pystyis senkin tekemään ns. normaalimmin eikä tollasella ihme kippaamisella.

Vähän pidempää settiä dipeissä. Tai no volyymi tässä n. kolminkertanen, mitä normisti työsarjoissa. 9x9/81 toistoo 30kg:lla oli alkuperänen tavote, mut vedinki 3x9, 3x8, 1x7, & 2x6, eli 70 toistoo. Iski epäilys, ettei riittäis tehot, mut ois riittäny vaikka 10x10, vaikkakin oli olkapäät yms. aika hapoilla lopulta. Facepulleja tauoilla lämmöks=(y). Syvyys hyvä näissä, ku ollu ''ongelmana'', et menee raskaillaki painoilla helposti ''liian'' syviksi. Näissä aika hyvä vakiosyvyys, ja tulee suht hyvin liukuhihnalta.

Kieltämättä erikoinen tekniikka. Tavallaan pää ja yläkroppa kääntyy liikkeen päälle. Julle tulee mieleen yläkropan liikkeestä. Kiloja varmasti saa roimasti tuolla tekniikalka. Mutta eipä siinä,kukin tyylillään.

Ei ekana tulis mieleen alkaa keikkua dippitelineessä, jos vaikka esim. 100kg vyöllä. Mutta niinkuin todettu, niin kukin tyylillään. On suhteellisen vamma-altis liike muutenkin ja tuolla tyylillä se vaan kasvaa. Ainakin jos kokonaiskuormat alkaa suuriksi menemään.

Vähän pidempää settiä dipeissä. Tai no volyymi tässä n. kolminkertanen, mitä normisti työsarjoissa. 9x9/81 toistoo 30kg:lla oli alkuperänen tavote, mut vedinki 3x9, 3x8, 1x7, & 2x6, eli 70 toistoo. Iski epäilys, ettei riittäis tehot, mut ois riittäny vaikka 10x10, vaikkakin oli olkapäät yms. aika hapoilla lopulta. Facepulleja tauoilla lämmöks=(y). Syvyys hyvä näissä, ku ollu ''ongelmana'', et menee raskaillaki painoilla helposti ''liian'' syviksi. Näissä aika hyvä vakiosyvyys, ja tulee suht hyvin liukuhihnalta.

Vittu Steffe! :D

Eihä äijä ny voi puskee tänne tällästä epäselvää matskua päivästä toiseen ja oottaa respektiä, ellet oo joku Tero Pitkämäki tai seiväshypyn MM mitalisti jonka kovuuden jengi on jo todennu henkilön päälajissa.

Äijän pitää tehä joku kova kisatulos jossain lajissa asap, ni jengi rupee fiilaa sun metodeja. Nyt kaikkien mielestä äijän huono tekniikka on vain defenssi, ettei sun nostoja voi verrata muitten nostoihin.

En mä ehkä tarvii sitä respectiä välttämättä ;D. En ota kunniaa näin simppelistä jutusta. Keksitty juttu aikoja sitte. Huonoa tekniikkaa mun osalta on nähty n. 4-5 videolla, jotka kaikki ollu jtn mavetusta. Dipissä sitä ei olla nähty. Ollaan nähty vaan oletusta muiden käyttäjien toimesta, joita tuntematta lyön henkeni vetoa, etteivät oo koittanu asiaa käytännössä. 4-5 videota kaikista mitä oon tänne linkannu on myös aika vähän. Ja mavenki formi on korjaantunu/jatkaa korjaantumistaan varsin hyvin. Mul on kyllä vahvat defenssit, mut vaan ku aiheellista.

Mulle on vaan ihmeellistä, että ukko linkkaa 5 videoo/päivä tahdilla kamaa tänne, mutta

a) rispekti ei kiinnosta.
b) tekniikka neuvot ei kiinnosta.

Mikä on motiivi jakaa kyseistä kamaa? :D

Nonii, Chop chop! Todistakaa mut vääräks. Surullinen veikkaus: puhe jatkuu, tekoja ei näy, mikä olis simppeleintä :(. Mä voin ottaa pystysuoran dipin kyllä teiän mieliks, vaikka sen paskemmaks tyyliks koenki. Kerta ei tapa, ja enemmän menee kyllä yhä tolleen. @NHB:n linkkaamassa aiemmassa dippivideossa ekat 15 sekkaa ei liittyny dippeihin kyllä mitenkään juu. Siin oli jälleen tota planchen asennon imitointia muuten vaan.[/QUOTE]

Pistä vaan videota dipistä 65 kilon lisäpainoilla kroppa suorana, samalla voit laittaa myös sen puuhun kiipemis videon

Back
Ylös Bottom