Deleted member 133729
6x5x100 pystäri ilman vyötä, PR. Eihän toi nättiä ollu, mutta ei kiinnosta.
Nättejä olivat. Paljonko sulla on eroa vauhtipunnerruksen ja puhtaan punnerruksen välillä?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
6x5x100 pystäri ilman vyötä, PR. Eihän toi nättiä ollu, mutta ei kiinnosta.
Ei mitään hajua, en tee vauhtipunnerrusta juuri ollenkaan. 140 kilon ykkönen tulee melko iisisti, mitä joskus oon testaillu.Nättejä olivat. Paljonko sulla on eroa vauhtipunnerruksen ja puhtaan punnerruksen välillä?
On kyllä! Löysin ton joskus muutama vuosi sitten kirpputorilta, täysin käyttämättömänä. Pulitin muistaakseni kympin. Uskoisin, että noita ei enää valmisteta. Helkkarin hyvä vyö.@jsjarvn: Onko tuo äijän vyö mahdollisesti Nahka-Sakke? Saako noita vielä jostain vai ovatko ns. arkistokamaa? Edellisellä salilla oli tuollainen, ja olen kaivannut sitä siitä asti.
Voisin osallistua kun saan treeni luvan. Ei tuu kultaa,mutta kattoo meneekö paljon kympin päälle.
50% (3x65 kg), 40% (8x52,5 kg), 30% (17x40 kg).mitkäs oli joka kuorman tulokset kummallakin?
Kisan vois uusia sit kun hauiksista tulehdus lähtee, joka sarjaan pari kolme toistoa lisää ois tavoite. Lähteekö @JP Fux mukaan?![]()
on tossa kevyemmällä pojulla aina pieni etu, niinku muutenki ku suhteutuetaan omaan painoon romuja. wilksejä ei oikein hauiskisoissa ole, joten noilla mentiin nyt 
Ei uskallettu tehdä enempää, oli jo tarpeeks kamalaa noinkin tämmösille vellipersevoimailijoille.no itseasiassahan mä laitoin siihen kisaan paljon enemmän sarjoja tehtäväksi hei...![]()
no itseasiassahan mä laitoin siihen kisaan paljon enemmän sarjoja tehtäväksi hei...on tossa kevyemmällä pojulla aina pieni etu, niinku muutenki ku suhteutuetaan omaan painoon romuja. wilksejä ei oikein hauiskisoissa ole, joten noilla mentiin nyt
![]()

mä kovasti odotin sitä vipaa sarjaa... (5min*20kg)
Kyllä mä tän voin tehdä vielä tänään, tosin ensin pitää mavettaa tolppa maasta.mä kovasti odotin sitä vipaa sarjaa... (5min*20kg)
Mää voin lähtä mukaan. Hyvä skabahan vois olla vaikka maksimitoistot sillä 130 kilolla!Mietittii et seuraavaks vois kisaa leuoissa jotenkin. Vaikka joku perus 1 max ja sit pari toistomaksimia tai jotain.
Tuossa on kaveri sit vahvemmilla. Ainaki maksimissa.