Pakkislaisten omia treenivideoita

Meta title: 💥 Pakkislaisten omia treenivideoita – foorumin rautaisimmat suoritukset yhteen megaketjuun

Meta description: Keskustelua jäsenten treenivideoista, kehityksestä, tekniikoista ja kommenteista – näytä omasi ja anna palautetta muille.

Sellasta tänään

3 markkaa ennen ku täytän 30 ois tavotteena

Jos 29v oot nyt nii kyllä saa metodit olla #oikiat ja puurossa voisilmän sijaan kokonainen voipaketti että 80kg veto nousee tuossa ajassa, ku reenivuosia kuitenki sullaki käsittääkseni jo takana. Hattua nostan jos tapahtuu. Tsemppiä treeneihin!

Eikä se tuo voisilmäkään välttämättä auta, jos luontasesti "heikko". Toki en nyt hirveästi voimanostoliikkeisiin ole panostanut vielä tai vetoon, mutta hurjat 2 toistoa parhaillaan on tullut lisää siihen mitä vedin nuorena naturaalina parhaillaan sarjaa. Mutta näitä kaikennäkösiä patteja tuppaa ajan kanssa ilmestymään ympäri kehoa, jotka ennen puuttuivat. Joten ei hukkaan mee. Hyviä tuloksiahan nuo on harrastemielessä. Miten mä muistelisin että myo ois kuitenkin vähän nuorempi kuin 29?

Suunnitelmallista progressiota, 3-4 vuotta aikaa ja jaksottaista bulkkaamista. Sillä se tulee, jos on tullakseen.

Laitanpa itekki tänne taas videota ku ei oo muutamaan viikkoon tullu laitettua.

On ollu lomaa jne nii reenit menny vähä niin ja näin. Punnerrukset on kulkenu mut pääliike eli veto ei oikein. Ens viikon sunnuntaina on kuitenki tarkotus ottaa ykkönen, muita tavoitteita ei oo ku että jos lattiaan tai välille jää nii ne on voimat jotka loppuu eikä pää.

View: https://youtu.be/doE3GOZr35o

View: https://youtu.be/ImHSH-PYTOI

Korokevedossa oli alla jo 6x4x160-210kg ennen tuota sarjaa.

Miten mä muistelisin että myo ois kuitenkin vähän nuorempi kuin 29?
Myon instassa oli tuo ikä mainittu, siitä sen katoin.

View: https://www.youtube.com/watch?v=jO7wsSUFWe4&feature=youtu.be
Tämän päivän sähellyksiä. Aloin tekemään rinnallevetoja riipunnasta pari viikkoa sitten, mukava liike. Leuanvedoissa alkoi vähän jo tehot hiipumaan kun viimeisenä tein.

Tuo rive kyllä näyttää lähinnä siltä, että kyseessä on "paino käsist olkapäille keinolla millä hyvänsä" eikä niinkään rinnalleveto. Jotain pointteja, joita voisi miettiä:

-Kädet suorana/lukossa alussa äläkä aktiivisesti ajattele vetäväsi niillä. Jos ne ovat koukussa tuon vedon aikana, ei se voima siirry ylöspäin ja liike ei todellakaan ole tehokas voimantuoton kannalta.
-Tangon pitäisi olla suunnilleen puolessa välissä reittä kun lähdet "hyppäämään".
-Rinnallevedossa ei kuulu saksata jaloilla, jos niitä haluaa johonkin liikuttaa niin hieman leveämpään asentoon hypyn aikana.

Varaa jopa 10kg tossa? Kysyn, koska mulla tohon sais 20kg lisää, jos näyttäis noin helpolta viel tos vaiheessa. Vaikee aina videolta päätellä, miten menee muilla, ja paljo sitä varaa oikeesti olis.

Kyllä tohon ainakin se 10kg jäi varaa tai 20kg jos oltaisiin lähetty repimään kunnolla. :D

Jos 29v oot nyt nii kyllä saa metodit olla #oikiat ja puurossa voisilmän sijaan kokonainen voipaketti että 80kg veto nousee tuossa ajassa, ku reenivuosia kuitenki sullaki käsittääkseni jo takana. Hattua nostan jos tapahtuu. Tsemppiä treeneihin!

Lähempänä varmaan 50-60kg mitä pitää tulosta parannella huhtikuun loppuun mennessä, mutta onhan tuo iso hyppy. Voisilmää ei ole tulossa mukaan, mutta kehonpainoa nostelen hiljattain ja nyt kun ilman vaivoja on päässyt treenailemaan on kehitys ollut hyvinkin lineraalista vielä. Katsotaan miten käy. :)

Tuo rive kyllä näyttää lähinnä siltä, että kyseessä on "paino käsist olkapäille keinolla millä hyvänsä" eikä niinkään rinnalleveto. Jotain pointteja, joita voisi miettiä:

-Kädet suorana/lukossa alussa äläkä aktiivisesti ajattele vetäväsi niillä. Jos ne ovat koukussa tuon vedon aikana, ei se voima siirry ylöspäin ja liike ei todellakaan ole tehokas voimantuoton kannalta.
-Tangon pitäisi olla suunnilleen puolessa välissä reittä kun lähdet "hyppäämään".
-Rinnallevedossa ei kuulu saksata jaloilla, jos niitä haluaa johonkin liikuttaa niin hieman leveämpään asentoon hypyn aikana.
Kiitos vinkeistä, täytyy kokeilla seuraavalla kerralla miten sujuu neuvomallasi tavalla. :) Aika uusi liikehän tuo onkin minulle ja onkin hyvä että annoit vinkkejä siihen. Liike tuo kuitenkin räjähtävyyttä nostoihin joka on tervetullutta.

Kjeh kjeh ;D. Ymmärrän nyt. Oon opetellu joo. Oon mä pari ei tuettua käsilseisonta punnerrust saanu parhaimmillaan putkeen, ja seinää vasten jtn 20, mikä on huomattavasti iisimpää tietty. Sillon ku aloin kokeileen ekan kerran(2016), ni oli vaan olkapäät nii jumis, et oli hankalaa. Nyt maagisesti auennu puolvahingossa, ni se käsilseisonnan linja on paljo parempi. Banaani selällä helppo juttu, mut suorana yllättävän vaikeeta. Käsillä oon osannu kävellä kans aina. Tota voi tehä lähes ikuisesti, mut suoraa, ei tuettua käsilseisontaa en oo varmaan ikinä saanu paljoo yli 10s.
Mulla on johonki 10 sekunnin paikkeille vapaa seisonta jääny kanssa. Seinää vasten en oo ikinä harjotellu ku se tuntuu sen verran turhalta. Pitäisi ottaa työn alle taas toi.

Toi vetää mullaki olkapäät ihan jumiin varsinki jos joka päivä harjottelee.

Tämän päivän sähellyksiä. Aloin tekemään rinnallevetoja riipunnasta pari viikkoa sitten, mukava liike. Leuanvedoissa alkoi vähän jo tehot hiipumaan kun viimeisenä tein.

Vaikka tuo rinnalleveto ei mene tekniikaltaan sinnepäinkään,en ala haukkumaan. Erittäin vaikea liike. Sanoisin että miltei mahdoton oppia ilman osaavaa tyyppiä kuka neuvoo sen. Kannattaa katsoa ainakin opetusvideoita liikkeestä,niin näet kuinka erilainen se on oikein tehtynä. Lyhyesti: Kädet eivät tee liikkeessä työtä ollenkaan. Jos kädet ovat pumpissa,liike menee väärin. Voima lähtee lantiosta. Tanko liikkuu ylöspäin,ei eteen. Idea on päästä tangon alle. Ei repiä sitä käsillä. Niinsanottu ykkösvaihe puuttuu tuosta kokonaan. Eli noustaan päkiöille ja samalla tehdään "olankohautus". Näin tanko saadaan lähelle munia, ennenkuin lähdetään pyrkimään tangon alle. Suosittelen opettelemaan sen ykkösvaiheen vaikka ekana,niin tajuat pointin. Painonnostajat tekevät pelkkää ykkösvaihetta paljon. Itse tein riveä noin 2kk painonnostajan opastuksella. Korjattavaa löytyy silti joka treenissä edelleen. Kun yhden pointin hoksaa,unohtaa toisen...

Back
Ylös Bottom