Paljonko on muuten painoa tällä hetkellä, kun raskaassa debytoit? Pituus reilu 180cm?
Stoppaa video 15 sekunnin kohdalle, niin olet paljon viisaampi tässä asiassa.

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Paljonko on muuten painoa tällä hetkellä, kun raskaassa debytoit? Pituus reilu 180cm?

Stoppaa video 15 sekunnin kohdalle, niin olet paljon viisaampi tässä asiassa.![]()
Alkaa perhana olemaan aika pro-meininki videoissa. Ei siis pelkästään nostelun osalta. Kiva jossain vaiheessa lähettää tänne omia perunalla kuvattuja videoita, mistä hikikin haisee läpi.
Sistosen haastattelu kyllä kiinnostaa!Kiitos kanava seuraajille 500.000 views täynnä sitten seuraavaksi miljoona. Haastatteluita pitäisi olla luvassa nyt lähiaikoina. Liikaa aikaa vierähtänyt Tuomaksen haastattelusta. Vireillä -120kg ipf Simo Sistosen haastattelu em hopeaa -120kg sarjassa, ja jos tähdet ovat oikeassa asennossa niin koitetaan saada huivolaista naiskauneutta/voimaa myös haastatteluun.
Kolmesti itkin ja rukoilin polvillani. Kokeilin koiranpentukatsetta, uhkauksia ja lahjontaa, että onko tuota etukyykkyä ihan pakko tehdä, kun se on niin saakelin vaikea ja inhottava liike? Kai tuohon joku korvaava löytyisi tilalle? Mutta @Markku Tikka ei vaan antanut tuumaakaan periksi. -Junttaa tanko vaan kurkkuun kiinni, niin että just ja just henki kulkee ja ala kyykkäämään!
Ihan hyvä, että koutsi on jämäkkä. Ei tuo vieläkään kivaa ole, mutta kyllä sen kans pärjäilee, kun vaan kyykkää. Eihän tuo nyt aikuuselle miehelle vielä mikään kummonen rauta ole, mutta eteenpäin on menty niin maan perusteellisesti. Liikkeen vauhtia kun kattelee näin jälkikäteen, niin ei ollenkaan mahottomuus, että kohta tehdään sarjaa jo satasella. Ou jee. Ehkä tämä tästä vielä iloksi muuttuu.
View: https://www.instagram.com/p/BmtLBJqHaUv/?hl=fi&taken-by=_lastunen_
Painonnostoasentoon ei mitään toivoakaan. Notkea kuin rautakanki.
Lähiaikoina luulisi tulevan ennätyksiä muissa liikkeissä, postaan sitten tänne kun on aika.Suhteellinen käsitys. Minusta tuntui mukavan helpolta kyseinen sarja, meinasin ottaa jopa nelosen mutta jätin siihen koska ohjelmassa ei kerrota niin. :D"Easy"![]()
Itse kyykkäsin jotain 15 vuotta laudan kanssa. Nyt ostin painonnostokengät. Ero aivan järkyttävä kenkien eduksi. Koko kropan asento muuttuu. Luulin itsekin että se pakitus on ainoa miinus laudan kanssa. Mutta periaatteessa koko paketti muuttuu. Vasta muutama treeni kengillä takana,mutta lautaa en enää ottaisi oman terveyteni takia. Suosittelen painonnostokenkiä kaikille ketkä kyykkäävät säännöllisesti. Painonnostoasennosta sen verran,että kyllä siihen alkaa taipua kun tekee vain. Siinähän ne paikat notkistuu. Huomattavasti tukevampi asento etukyykylle.Kiitti vinkeistä. Tuo lauta ei ole ongelma ollenkaan. Hyvin siihen pakittelee. Toki voisihan sitä joskus kengät investoida.
Painonnostoasentoon ei mitään toivoakaan. Notkea kuin rautakanki. Remmiviritykset tiedän mutten ole koskaan kokeillut Kyllä se tuolla faarao - otteella jotenkin pysyy, ei kovin tukevasti, mutta kuitenkin.
Itse en käytä nostokenkiä etukyykyssä. Meinaa kaatua eteenpäin muutenkin.
Etukyykkyä kun tekee tarpeeksi alkaa takakyykky tuntua hölmöltä ja turhalta liikkeeltä.
Kyllä. Etukykkyä olen itse tehnyt koko tämän vuoden pääliikkeenä. Varsinkin ilman vyötä tehtynä kuningasliike. Vatsa vahvistuu,etureisiin tulee paukkua ja liikkuvuus paranee. En vaihtaisi enää takakyykkyyn.Itse en käytä nostokenkiä etukyykyssä. Meinaa kaatua eteenpäin muutenkin.
Etukyykkyä kun tekee tarpeeksi alkaa takakyykky tuntua hölmöltä ja turhalta liikkeeltä.