Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Sellasta tänään
3 markkaa ennen ku täytän 30 ois tavotteena
Myon instassa oli tuo ikä mainittu, siitä sen katoin.Miten mä muistelisin että myo ois kuitenkin vähän nuorempi kuin 29?

Vahva sonni aina tuo lihapäiden apulus![]()
tiimin heikoin mutta kovin heittämään keihästä!tiimin heikoin mutta kovin heittämään keihästä!
Sitähän ollaan Ptv:llä treenamasa, asiallista. Mielipide salista voimanostajan näkökulmasta?
View: https://www.youtube.com/watch?v=jO7wsSUFWe4&feature=youtu.be
Tämän päivän sähellyksiä. Aloin tekemään rinnallevetoja riipunnasta pari viikkoa sitten, mukava liike. Leuanvedoissa alkoi vähän jo tehot hiipumaan kun viimeisenä tein.
Varaa jopa 10kg tossa? Kysyn, koska mulla tohon sais 20kg lisää, jos näyttäis noin helpolta viel tos vaiheessa. Vaikee aina videolta päätellä, miten menee muilla, ja paljo sitä varaa oikeesti olis.
Jos 29v oot nyt nii kyllä saa metodit olla #oikiat ja puurossa voisilmän sijaan kokonainen voipaketti että 80kg veto nousee tuossa ajassa, ku reenivuosia kuitenki sullaki käsittääkseni jo takana. Hattua nostan jos tapahtuu. Tsemppiä treeneihin!

Kiitos vinkeistä, täytyy kokeilla seuraavalla kerralla miten sujuu neuvomallasi tavalla.Tuo rive kyllä näyttää lähinnä siltä, että kyseessä on "paino käsist olkapäille keinolla millä hyvänsä" eikä niinkään rinnalleveto. Jotain pointteja, joita voisi miettiä:
-Kädet suorana/lukossa alussa äläkä aktiivisesti ajattele vetäväsi niillä. Jos ne ovat koukussa tuon vedon aikana, ei se voima siirry ylöspäin ja liike ei todellakaan ole tehokas voimantuoton kannalta.
-Tangon pitäisi olla suunnilleen puolessa välissä reittä kun lähdet "hyppäämään".
-Rinnallevedossa ei kuulu saksata jaloilla, jos niitä haluaa johonkin liikuttaa niin hieman leveämpään asentoon hypyn aikana.
Aika uusi liikehän tuo onkin minulle ja onkin hyvä että annoit vinkkejä siihen. Liike tuo kuitenkin räjähtävyyttä nostoihin joka on tervetullutta.Alcoholic yoga hakusanalla löytyy ainakin kuvahaustaHörähdin, mutten tajunnu. Got link? Oli toi penkki aika vaarallinen tossa kyl.
Mulla on johonki 10 sekunnin paikkeille vapaa seisonta jääny kanssa. Seinää vasten en oo ikinä harjotellu ku se tuntuu sen verran turhalta. Pitäisi ottaa työn alle taas toi.Kjeh kjeh ;D. Ymmärrän nyt. Oon opetellu joo. Oon mä pari ei tuettua käsilseisonta punnerrust saanu parhaimmillaan putkeen, ja seinää vasten jtn 20, mikä on huomattavasti iisimpää tietty. Sillon ku aloin kokeileen ekan kerran(2016), ni oli vaan olkapäät nii jumis, et oli hankalaa. Nyt maagisesti auennu puolvahingossa, ni se käsilseisonnan linja on paljo parempi. Banaani selällä helppo juttu, mut suorana yllättävän vaikeeta. Käsillä oon osannu kävellä kans aina. Tota voi tehä lähes ikuisesti, mut suoraa, ei tuettua käsilseisontaa en oo varmaan ikinä saanu paljoo yli 10s.
Tämän päivän sähellyksiä. Aloin tekemään rinnallevetoja riipunnasta pari viikkoa sitten, mukava liike. Leuanvedoissa alkoi vähän jo tehot hiipumaan kun viimeisenä tein.