Pakkislaisten omia treenivideoita

Meta title: 💥 Pakkislaisten omia treenivideoita – foorumin rautaisimmat suoritukset yhteen megaketjuun

Meta description: Keskustelua jäsenten treenivideoista, kehityksestä, tekniikoista ja kommenteista – näytä omasi ja anna palautetta muille.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Laitetaas oma eilinen ykkönen tänne arvosteltavaksi. Sana vapaa. Joo tiiän liian syvä ainakin voimanostokyykyksi.

Mulla on täysin sama vika ton lannerangan kans. En edes tajunnu ennen tätä videota. Muita tapoja päästä tosta pois, kun noi stopit katkeamispisteessä?

Kännykällä kuvatessa kannattaa katsoa että se kameran linssi on puhdas. Tuossa videossa oleva usva ei ole kameran huonoutta vaan linssissä olevia sormenjälkiä.
.. Itse tässä lomakuviani vaan juuri selailin ja harmittelin usvaisuutta..

Saako kapeammalla myötäotteella enemmän v-mäisemmäksi tota mun selkää? Tuntus et joku ei oo kohillaan.

Ala käyttämään sitä selkääkin enemmän niin levenee(ala-asennossa kädet suoraksi ja lavat auki, aloita liike vetämällä lavat yhteen ja vetämällä sitten vasta kyynärpäät kylkiin, rinta edellä kohti tankoa), otteilla on toissijainen merkitys.. Lisäksi toki lisää vastusta tarvittaessa.

Laitetaas tännekin tuon kevään kisaprojektin vimonen osuus kun se ollaan vihdoinkin saatu kuvattua., Video kertoo lyhyesti kuinka loppudieetti ja kisat meni. Ja lyhyesti myös katse tulevaan. Kiitokset Törkkiksen Nikelle mahtavasta videoinnista taas!

@selevaseppo Jos nyt lähtee liikkeelle leveän selkälihaksen funktiosta, eli pääasiassa olkavarren tuominen lähemmäs kehoa, varmasti paras tapa treenata sitä on tehdä monipuolisesti eri kulmista tulevia vetoja, mutta jos ainoa vaihtoehto on leuanveto, niin sillon tekisin vaihtelevasti eri otteilla, välillä rinta pystyssä, välillä ihan suorana ja välillä kuten Nikula sanoi, vedä lapoja yhteen, jotta epäkäs aktivoituu ja kasvaessaan (kuulemma) työntää leveitä selkälihaksia pois tieltään näin ollen leventää selkää.

Back
Ylös Bottom