Pakkislaisten omia treenivideoita

Meta title: 💥 Pakkislaisten omia treenivideoita – foorumin rautaisimmat suoritukset yhteen megaketjuun

Meta description: Keskustelua jäsenten treenivideoista, kehityksestä, tekniikoista ja kommenteista – näytä omasi ja anna palautetta muille.

Eikö tuossa hackissa pysty tuota levyn kulmaa säätämään?
Pystyy, mutta on koko laite niin lähellä seinän peiliä että levyä ei loivempaa kulmaan saa sen vuoksi. Tarvii ens treenin lämmittelyks siirtää laitetta! :D

Oonko joskus lämmitelly lavalla? :D Kyllä se on tuntunu kovalta työltä. Ennätyksiähän sinne mennään tekemään. Kun olis sillonkin yhtä hyvä päivä!

No kyllä mitä nyt jotain kisavideoita oon nähny niin aika leppoista tekemistä se on ollut.

Toki se vaan näyttää siltä. Leikki leikkinä. Hyvin siulla mennee. Jatkat samaan malliin niin tulokset senkun kasvaa.

Kovasta vedosta minulla jää 14 päivää kisoihin, riittää palautumaan hyvin ja toimii itsellä parhaiten. Kyykyssä 9 päivää kovasta treenistä, toki vielä tulee pari kyykkytreeniä, jossa liikutellaan 70-75% kuormia. Penkissä otetaan kovia ykkösiä vielä 5 päivää ennen kilpailua. Kovat ykköset ennen kisaa toimivat minulla. Ne ovat tärkeitä itseluottamukselle, ja niiden avulla saa tietoa alotuspainoista ja siitä mihin viimeisellä nostoyrityksillä on mahdollisuuksia. Esim vedon osalta tavallisesti kisassa herkistelyjen ja keventelyjen jälkeen riittää paukut 5kg isompaan rautaan mitä vikassa piikkaustreenissä. Tuo psyykkaaminen on vain minun tapani nostaa. Tapoja on monia, itse nostan siten millä tavalla saan parhaan suorituksen.

Nyt kun on kisatkin ohi niin eikös olisi paikallaan tulla lyömään epäilijöille luut kurkkuun ja kertomaan miten kisat meni? Käsittääkseni tuloksesi ennen kisoja oli 235kg kyykky, 360kg maastaveto ja 2x157kg penkki. Miten kisoissa? :)

Muutaman pienen pojan reenileirin eka pätkä parin viikon takaa. Kovat otteet rento meno, tai niin sitä luultiin ku reenailtiin, mutta kuten videolta näkyy - toisinhan siinä kävi!

Jäi harmittamaan se viimekertainen että jäi 9 toistot hackissa ja kantapäätkin nousivat.. Nyt juhannuksen kunniaksi uutta yritystä, ja jalkalevykin säädetty kohdalleen :D

Jou jou! Tuli tossa selkätreenin perään otettua vähän maastavetoa ja jopa itselle raskaita ykkösiä. Mave on aina ollut mulle ihan pirun vaikea liike, esim lantio ampuu helposti ylös ja muutenki tuntuu tosi epämukavalta tehdä. Tästä syystä ei ookkaan hirveesti tullut maveteltua. Varmaan viides kerta ikinä nyt kun tein ja kuvasin :D Vähä huono kuvakulma mutta toivottavasti tosta nyt pystyy jotain sanomaan. Lantio ei ainakaan niin pahasti näytä ylös ampuvan(?)

Back
Ylös Bottom