Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ei meinaa liikkuvuus riittää, vaikka onkin noi painonnosto kengät.. Ens kerralla täytyy varmaan heittää lauta viel kantapäiden alle.
Pystyy, mutta on koko laite niin lähellä seinän peiliä että levyä ei loivempaa kulmaan saa sen vuoksi. Tarvii ens treenin lämmittelyks siirtää laitetta! :DEikö tuossa hackissa pysty tuota levyn kulmaa säätämään?

Oonko joskus lämmitelly lavalla? :D Kyllä se on tuntunu kovalta työltä. Ennätyksiähän sinne mennään tekemään. Kun olis sillonkin yhtä hyvä päivä!
Kovasta vedosta minulla jää 14 päivää kisoihin, riittää palautumaan hyvin ja toimii itsellä parhaiten. Kyykyssä 9 päivää kovasta treenistä, toki vielä tulee pari kyykkytreeniä, jossa liikutellaan 70-75% kuormia. Penkissä otetaan kovia ykkösiä vielä 5 päivää ennen kilpailua. Kovat ykköset ennen kisaa toimivat minulla. Ne ovat tärkeitä itseluottamukselle, ja niiden avulla saa tietoa alotuspainoista ja siitä mihin viimeisellä nostoyrityksillä on mahdollisuuksia. Esim vedon osalta tavallisesti kisassa herkistelyjen ja keventelyjen jälkeen riittää paukut 5kg isompaan rautaan mitä vikassa piikkaustreenissä. Tuo psyykkaaminen on vain minun tapani nostaa. Tapoja on monia, itse nostan siten millä tavalla saan parhaan suorituksen.

Kehonpainotreeniä Jyväskylästä!