Perketi,oliks tossa joku optinen harha vai oliks täl hemmol 8päkki normi 6päkin tilalla???
Harvinaistahan se on, että kasipäkki näkyy, mutta ei se mikään optinen harha ole.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Perketi,oliks tossa joku optinen harha vai oliks täl hemmol 8päkki normi 6päkin tilalla???
Juu olen minä nähnyt ihan livenäkin 8päkin eräällä punttisali äijällä,muttatarkotin että hämääks toi video jotenkin kun toi ukko roikkuu tossa renkaissa niin näyttäis että ois ja 8 tyynyä mahassa vai venyttääks toi roikkuminen jotenkin vaan että jotkuu rintalihasten alaosat näyttää parilta ylimääräiseltä vatsalihakselta ja tästä tuli se optinen harha mieleen.
Juu olen minä nähnyt ihan livenäkin 8päkin eräällä punttisali äijällä,muttatarkotin että hämääks toi video jotenkin kun toi ukko roikkuu tossa renkaissa niin näyttäis että ois ja 8 tyynyä mahassa vai venyttääks toi roikkuminen jotenkin vaan että jotkuu rintalihasten alaosat näyttää parilta ylimääräiseltä vatsalihakselta ja tästä tuli se optinen harha mieleen.
Laitetaan tännekin pitkästä aikaa pätkää. Tumputusta luvassa, voimapainotteisempaa reeniä ja hyvin onkin noita sarjapainoja saanut hilattua ylöspäin.
Musiikitkin laitoin dislaikkeja silmällä pitäen. ;)
Laitetaan tännekin pitkästä aikaa pätkää. Tumputusta luvassa, voimapainotteisempaa reeniä ja hyvin onkin noita sarjapainoja saanut hilattua ylöspäin.
Kun luin sanan "tumputusta" niin tuli jotain ihan muuta mieleen.
Liiton salilla taas aika poskettomat meiningit.. Reeni kulkee ja ujoa poseja paiskotaan joka väliin :D
Pitäkää voiman kehto pystyssä, ni viimeistään joulukuussa mittaillaan taas!
Juu tänää jatkellaan koivilla, pitäs vissii enkkarautoja ottaa hirviällä formilla. Väkisin. 
Päivän pyllistelyt, ilman vyötä! BW n. 76kg
On kevyttä mutta pitääkin olla kun oikein sponsorit ja kaikki! Savon siemensyöksy.

Lisäpainoleuanvetoa