Pakkislaisten omia treenivideoita

Meta title: 💥 Pakkislaisten omia treenivideoita – foorumin rautaisimmat suoritukset yhteen megaketjuun

Meta description: Keskustelua jäsenten treenivideoista, kehityksestä, tekniikoista ja kommenteista – näytä omasi ja anna palautetta muille.

Etukyykky on jäljessä, mutta kyllä kyllä tuo kolmonen tulee 100-110kg raudoilla. Syksyllä takakyykky 150kg ja etukyykystä todella tiukka 3x90kg. Polvi ei jostain syystä kestä aivan koukkuun menoa. Kulmasoudussa ei oikeen alaselkä jaksanut, kun oli tuo veto ennen sitä.

Miten porukalla toi takakyykky on niin paljon etukyykkyä parempi? Itellä menee 5x100kg etarissa, mut takakyykyssä vaan 5x112,5kg. Tosin teen sen high barina ja syvältä. Varmaan voimannostokyykky tuo 150kg?

Mut joo, itelläki kulmasoutu usein kärsii koska teen sen viimesenä moninivelliikkeenä, ja monesti alaselkä alkaa olla jo väsynyt siinä paikkeilla..

Syvyys suunnilleen semmonen heittämällä läpi voimanostossa, ei kuitenkaan vielä syvä. Treenikaverilla etukyykky 10kg pienempi ku mulla, mutta takakyykyssä 50kg eroa. Ja kulmasoudut saan menemään paremmin tosiaan vähän isommalla painolla soutaen. Täysin jos on paikallaan niin haukkarit antautuu ekana.

Kokeillut, mutta en saa silloin jaloista mitään hyötyä ja kaari jää olemattomaksi.

E: Siis olemattomammaksi kuin nyt. Selkä taittuu 2 nikaman kohdalta vain, joten suurempi kaari tuottaa maukkaan kivun.

Etukyykyssä alaselkä "kippaa" pohjassa, eli ei liikkuvuus aivan riitä, varmaankin vaatii runsaasti venyttelyä(varsinkin ylätakareisiä).
Ja polviltavedosta saa ottaa myös jalkoja matkaan eli vähän persettä alemmas lähtöasennossa, tosin selkä pysyi suorana, jotein ei tuokaan tekniikka nyt huono ole.
Penkkitekniikka hyvä ainakin omaan silmään ja kulmasoutu myös.

Komiaa laitisen tekeminen! Pistit lisäpainovideoo taannoin ja myhäilin et "jes oon vahva" ku samoissa painoissa oltii. Nyt pysyy turpakii :( Paljonko sul painoa? Kannattaa käydä sit ainaki lisäpainokisois kun tulee helsinkii lokakuus.

Komiaa laitisen tekeminen! Pistit lisäpainovideoo taannoin ja myhäilin et "jes oon vahva" ku samoissa painoissa oltii. Nyt pysyy turpakii :( Paljonko sul painoa? Kannattaa käydä sit ainaki lisäpainokisois kun tulee helsinkii lokakuus.

Kiitos kiitos:) Paino huitelee siinä 74-75 kilon paikkeilla.. Nyt oon kaksi kuukautta treenannut noita 5.4 olevia Jyväskylän lisäpainokisoja.

^^_MrSiima on kyllä niin saatanan lahjaton punnertaja. Ei varmaan nousis edes 100 kg, jos ei olis munat katossa. :)

Minä kyllä lopetan tämän ketjun seuraamisen, kun ei nämä teidän videot ainakaan motivoi omaa tekemistä. Vitun vittu.

on laitisella voimaa!.. noi muscle upit oli vaikuttavia.. renkailla ja lisäromut huh.. onko voimistelu tausta/voimistelet?

Thänks! Nyt oon oikeastaan 2 vuotta tehnyt pelkästään voimistelu/kehonpainotreeniä. Leuat aloitin noin 2 kuukautta sitten kun kuulin sm-kisoista ja kisojen jälkeen palaan taas tuohon kehonpainotreeniin.

Videon lisäpainoleuat ja renkailla tehdyt muscle upit oli tehty samassa treenissä niin se vei vähän kiloja pois renkailta..

Tää on aika kova. Jo yhden toiston tekeminen DO otteella on melkoisen haastava juttu. Kaveri pisteli 11 toistoa muina miehinä ja kyseessä oli päivän viimeinen treeni liike. :puntti:
Loppuasennot eivät hivele palleja joka toistossa mutta kummiskin aika mättöä.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Back
Ylös Bottom