Pakkislaisten omia treenivideoita

Meta title: 💥 Pakkislaisten omia treenivideoita – foorumin rautaisimmat suoritukset yhteen megaketjuun

Meta description: Keskustelua jäsenten treenivideoista, kehityksestä, tekniikoista ja kommenteista – näytä omasi ja anna palautetta muille.

Juu olen minä nähnyt ihan livenäkin 8päkin eräällä punttisali äijällä,muttatarkotin että hämääks toi video jotenkin kun toi ukko roikkuu tossa renkaissa niin näyttäis että ois ja 8 tyynyä mahassa vai venyttääks toi roikkuminen jotenkin vaan että jotkuu rintalihasten alaosat näyttää parilta ylimääräiseltä vatsalihakselta ja tästä tuli se optinen harha mieleen.

Juu olen minä nähnyt ihan livenäkin 8päkin eräällä punttisali äijällä,muttatarkotin että hämääks toi video jotenkin kun toi ukko roikkuu tossa renkaissa niin näyttäis että ois ja 8 tyynyä mahassa vai venyttääks toi roikkuminen jotenkin vaan että jotkuu rintalihasten alaosat näyttää parilta ylimääräiseltä vatsalihakselta ja tästä tuli se optinen harha mieleen.

wut :D

Juu ei missään nimessä!

Nyt oli deeppii shittii.

Toiset saa taas puolestaa ton alapalikan näyttämään kahdelta erilliseltä palalta vaikka varmaan 90%:lla se näyttää vaan yhdeltä isolta palalta/laatalta .
Mutta turha tosta nyt vääntää tän enempää.

Laitetaan tännekin pitkästä aikaa pätkää. Tumputusta luvassa, voimapainotteisempaa reeniä ja hyvin onkin noita sarjapainoja saanut hilattua ylöspäin.

Musiikitkin laitoin dislaikkeja silmällä pitäen. ;)

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Laitetaan tännekin pitkästä aikaa pätkää. Tumputusta luvassa, voimapainotteisempaa reeniä ja hyvin onkin noita sarjapainoja saanut hilattua ylöspäin.

Kun luin sanan "tumputusta" niin tuli jotain ihan muuta mieleen.

Liiton salilla taas aika poskettomat meiningit.. Reeni kulkee ja ujoa poseja paiskotaan joka väliin :D

Pitäkää voiman kehto pystyssä, ni viimeistään joulukuussa mittaillaan taas!

Kun luin sanan "tumputusta" niin tuli jotain ihan muuta mieleen.

Mitä niin? ;) Meillä nyt on tapana puhua asioista monin eri tavoin, aina ei itekään tiijä mistä puhuupi..

Liiton salilla taas aika poskettomat meiningit.. Reeni kulkee ja ujoa poseja paiskotaan joka väliin :D

Pitäkää voiman kehto pystyssä, ni viimeistään joulukuussa mittaillaan taas!

Joo tuolla me vedetään. Reeni kulkee ihan hyvin, ei oo valittamisia! Tuolla on paineeton ilmapiiri, kun kaikki tietää toisensa (harvinaista PKseudun saleilla), joten voi olla niinku oma ittensä ja tehä sitä omaa juttuaan ilman että kerää hirmusemmin katseita. :) Juu tänää jatkellaan koivilla, pitäs vissii enkkarautoja ottaa hirviällä formilla. Väkisin. :hyper:

Respectit hauiskäännöstä kyykkyhäkissä! Tosim videosta päätellen sielä voidi tehdä jotain muutakin kuin hauiskääntöä ;)

Joo, se oli toinen nosto ja oli kyllä kevyt.. Kolmanteen laitoin 240 mut ei noussu ylös asti. Laitan kusihädän piikkiin ;) Ens kerralla paremmin!

Back
Ylös Bottom