Pakkislaisten omia treenivideoita

Meta title: 💥 Pakkislaisten omia treenivideoita – foorumin rautaisimmat suoritukset yhteen megaketjuun

Meta description: Keskustelua jäsenten treenivideoista, kehityksestä, tekniikoista ja kommenteista – näytä omasi ja anna palautetta muille.

Tiukan olonen kolmonen 192,5kg:lla kyykystä. :)

Ja helpompi kakkonen vedossa 250kg:lla. Oli tarkotus vetää kolmonen, vaan vanha vaiva ilmotti itsestään ranteessa, nii jätin tuohon sitte.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Miten ne lihakset sitten turvallisesti liikkuu pitempiä liikeratoja? Toi nylkyttäminen taitaa kyllä enemmän mennä sinne ojentajaosiolle ja egopainoista vain kyse. Noi on aina tollaisia erikoistekniikoita, ja niillä tuskin tarkotettu korvaavan koko pakettia.

Näistä saa aina hyvä naurut kun brn2 kaltaiset kynäniskat poraa jostain mitättömästä liikeradasta kun oikeasti isompi ja vahvempi kaveri laittaa videon jossa liikuttelee kunnon rautoja ja kehitystä tulee koko ajan. Kannattaisi monen kyniksen keskittyä ensin treenaamaan riittävästi suoria sarjoja perusliikkeitä jotta saisi edes ne perusvoimatasot kohdilleen. Tänäänkin viimeksi muuan salilla oli suorastaan surullista katsottavaa kun joku mikkihiiri vetää kauheetä ääntä pitäen hauistaljalla jollain vuoden salitaustalla jotain järjettömiä pudotussarjoja "ammattilaistyyliin!

Näistä saa aina hyvä naurut kun brn2 kaltaiset kynäniskat poraa jostain mitättömästä liikeradasta kun oikeasti isompi ja vahvempi kaveri laittaa videon jossa liikuttelee kunnon rautoja ja kehitystä tulee koko ajan. Kannattaisi monen kyniksen keskittyä ensin treenaamaan riittävästi suoria sarjoja perusliikkeitä jotta saisi edes ne perusvoimatasot kohdilleen. Tänäänkin viimeksi muuan salilla oli suorastaan surullista katsottavaa kun joku mikkihiiri vetää kauheetä ääntä pitäen hauistaljalla jollain vuoden salitaustalla jotain järjettömiä pudotussarjoja "ammattilaistyyliin!
Ai kehitystä nylkyttämisessä? :D

Näistä saa aina hauskaa luettavaa kun joku lähettää videon, joko kommentoi, joku ottaa vähän provoa ja sitten helvetti on irti.

Mutta mun päällimmäinen tarkotus oli vain kysyä, että tekeekö herra useinkin lyhyemmällä liikeradalla vai penkin jälkeen ym. Itse teen joskus lyhyempää penkin jälkeen, kun etuolkapäät jumissa jo. En yleensä ajattele kirjotuksiani sekuntia pitempään, kun yövuoroista näitä kirjoittelen, joten se asu on synkempää monesti mitä tarkotan. Nytkin 13 päivän duuniputki vuorotöitä, niin ei aivot oli iloisimmillaan.

Vähän nostoja vuoden vaihteelta. Bw 73kg
1x112,5kg

5x120kg

3x160kg

3x160kg

Nyt olisi tarjolla hieman hämmentävämpää videota. Ei ollut kyllä tarkotus tehä videoita vähään aikaan, mutta minkäs sille taas mahtoi. Ei varsinainen treenivideo, mutta sisältää kyllä treenipainotteisia juttuja. En tiiä sopiiko tähän ketjuun saatika sopiiko yhtään mihinkään. Kattelkaa ajan kanssa, äänillä ja mieluiten koko ruudulta.

Aika kevyehkö sarja viime viikolta. Saa kommentoida, jos on jotain moitittavaa. Tai kehuja. Tai jotain muuta.

Aika kevyehkö sarja viime viikolta. Saa kommentoida, jos on jotain moitittavaa. Tai kehuja. Tai jotain muuta.

Näyttää tosi etupainotteiselta. Voi olla että kuvakulma vähän hämää, mutta se miten pitäisi mennä, niin hartioiden pitää olla tangon päällä tai jos välitykset antaa myöten niin tangon takana. Tankoa vedetään ylös/taakse ikäänkuin yrittäisit kaatua taaksepäin... eli oma paino voimakkaasti kantapäillä. Tuossa näyttää että vedät ihan suoraan ylös ja olet justiinsa nokilleen kaatumassa. Selkä pysyy hyvin suorana ja muutenkin noston "rytmi" on hyvä eli lähtee jaloilla ja sitten vasta selällä. Treenipaikasta ei ole kiinni jäämässä :)

Nyt olisi tarjolla hieman hämmentävämpää videota. Ei ollut kyllä tarkotus tehä videoita vähään aikaan, mutta minkäs sille taas mahtoi. Ei varsinainen treenivideo, mutta sisältää kyllä treenipainotteisia juttuja. En tiiä sopiiko tähän ketjuun saatika sopiiko yhtään mihinkään. Kattelkaa ajan kanssa, äänillä ja mieluiten koko ruudulta.

Katos, rukan parkki vähän muuttunu sitten viime näkemän.

Ps. Sä oot Tuukka Raskin näkönen.

Katos, rukan parkki vähän muuttunu sitten viime näkemän.

Ps. Sä oot Tuukka Raskin näkönen.

Juu ei oo itekkään tullu käytyä tuolla vähään aikaan enkä oikeastaan liiemmin enää lautaile. Lepposia reilejä saanu kyllä rinteeseen.

Jaa Raskin Tuukaksi ei ookkaan kukaan vielä maininnu. Yleisemmin on ihmiset sanoneet näyttäväni joko Twilightin Jacobilta, nuoremmalta Jari Litmaselta ja mummon mielestä Jari Sillanpäältä (wtf?).

Mikään ei oo niin vaikeeta kuin muistaminen :)

tumblr_maxzycoCfI1rvomhzo1_500.gif

Ethän päästä kaikkia paineita pois keskikropasta toistojen välillä vaikka päästät tuon tangon aika vapaasti alas?

Kyllä mä uudet hapet yleensä otan aina alhaalla. Ihan löysäks en kuitenkaan päästä itseäni. Tangon päästän nykyään suurimmassa osassa sarjoja ihan suoraan alas, ettei se sitten turhaa ainakaan vie voimia itse nostoilta. Ei se eksentrinen osa tiettykään täysin hyödytön ole, mutta liikeratakin siinä on kuitenkin vähän erilainen ja tota itse nostoa mä treenaan.

Näyttää tosi etupainotteiselta. Voi olla että kuvakulma vähän hämää, mutta se miten pitäisi mennä, niin hartioiden pitää olla tangon päällä tai jos välitykset antaa myöten niin tangon takana. Tankoa vedetään ylös/taakse ikäänkuin yrittäisit kaatua taaksepäin... eli oma paino voimakkaasti kantapäillä. Tuossa näyttää että vedät ihan suoraan ylös ja olet justiinsa nokilleen kaatumassa. Selkä pysyy hyvin suorana ja muutenkin noston "rytmi" on hyvä eli lähtee jaloilla ja sitten vasta selällä. Treenipaikasta ei ole kiinni jäämässä :)

Tämän oon tavallaan tiedostanut, mut en oo siihen kiinnittänyt huomiota, koska tolleen nostaminen on tuntunut hyvältä. Jotenkin tuntuu tosi vieraalta vetää tanko ihan päin säärtä, vaikkei se oikeasti olekaan ihan välttämätöntä välttämättä. Nyt oon lähössä ihan just maastavetämään, joten voin kokeilla tuota taakse menemistä. Mut eihän tuota välttämättä oo edes korjattava, kun veto kulkee hyvin noinkin, eikö?

Penekkiä, pystypunnertelua, hauiksen vippailua, ekstrana yks setti vipareita ja olankohautuksia. Ylätaljaa pakko tehdä leuanvedon sijaan, kun pikkurillissä on pipi, tein nyt pakkisnettitekniikkapoliisien ohjein täydellä liikeralla, en muista koska viimeksi olisi mennyt noin paskasti perille.

Provo: Pikkunen kolaus egoon, kun joku kehtasi väittää että 100kg ylätalja ja pikkasen päälle 100kg pystypunnertelut on egopainoja, ei muuten oo! Ylätaljaahan nyt kepeesti kiskoo koko pakalla eli pikkasen alta 130 kilolla , pystypunnerruksen kun tekee kapeemmalla otteella ja ekana likkeenä 120-130kg nousee viheltäen ylös. ;)

brn2: kyllähän ne etuolat on aika jumissa penkin jälkeen, eivät ainakaan eilen tykänneet pystypunnertelusta tangolla tehtynä.

Tänään oli testipäivä miten paksuilla kahvoilla tehdyn periodin päälle toimii grippi apinaote mavessa normi tangolle. Siirtovaikutus ilmeisen hyvä koska tuli 6 toistoa 200 kilolla ja vanha enkka ennen tätä periodia oli 3 toistoa. Tänään tuli kaikki päivän DO sarjat laskien 13 toistoa 200 kilolla apinaa eli pidän ihan mahdollisena että ensi kerralla pystyn vetämään 10 toiston sarjan 200kg:lla apinaotteella.

Kyllä mä uudet hapet yleensä otan aina alhaalla. Ihan löysäks en kuitenkaan päästä itseäni. Tangon päästän nykyään suurimmassa osassa sarjoja ihan suoraan alas, ettei se sitten turhaa ainakaan vie voimia itse nostoilta. Ei se eksentrinen osa tiettykään täysin hyödytön ole, mutta liikeratakin siinä on kuitenkin vähän erilainen ja tota itse nostoa mä treenaan.
Juu hapet tietty on hyvä ottaa :D Kuitenkaan ei keskikroppaa saisi ihan löysäksi päästää niin kuin et ilmeisesti teekään. Ja itekin paiskon tuota tankoa alas. Ei sitä kannata turhaan jarrutella. Mulla nimenomaan toi eksentrisen liikerata on erilainen ja hakkaa polviin jos rupeen siinä leikkimään.

Back
Ylös Bottom