Pakkislaisten omia treenivideoita

Meta title: 💥 Pakkislaisten omia treenivideoita – foorumin rautaisimmat suoritukset yhteen megaketjuun

Meta description: Keskustelua jäsenten treenivideoista, kehityksestä, tekniikoista ja kommenteista – näytä omasi ja anna palautetta muille.

Kaikkea kanssa. Onko jollain oikeasti tarkoitus treenatessa rasittaa alaselkää? Varokaahan pojat että ette parinkympin iässä kuole saunaan.

Tuo nyt oli aivan yhtä tyhmästi sanottu ku että "onko jollain oikeesti tarkoitus treenatessa rasittaa hauista". Totta ihmeessä alaselkääkin tulee rasittaa. Ei niinkään selkärankaa, vaan niitä selänojentajalihaksia.

****in myötä on tullu Vastizz ja näemmä alkaa pukata jo pulkannaruja neonvärisissä shortseissa joilla ei oo minkään valtakunnan meriittiä leijua. Mihin on tää maailma menossa?

Ja tuosta safkaamisesta vielä sen verran että kesäksi haluamme kiristellä ja tuossa kuukauden jälkeen saakin sitten syödä lähes niin paljon kuin napa vetää! Kaikille tulee varmasti se 5-10kg lisää vähintään :D

Jos tuosta vielä kiristätte ei jäljellä ole kun nahka ja luut. Sitä sapuskaa naamariin vaan kunnolla.

Ihan mielenkiinnosta kyselen, että miksi zy zz tuntuu aiheuttavan niin monelle niin kovia peppukipuja? Oletteko kenties kateellisia, koska tiedätte, että ette tule koskaan pääsemään edes alle 20% rasvoihin taikka saavuttamaan samanlaista fysiikkaa kuin hän vai mikä siinä on?

Tuo nyt oli aivan yhtä tyhmästi sanottu ku että "onko jollain oikeesti tarkoitus treenatessa rasittaa hauista". Totta ihmeessä alaselkääkin tulee rasittaa. Ei niinkään selkärankaa, vaan niitä selänojentajalihaksia.

Siinähän lisäät maastavedon tai kyykyn ohjelmaan sen takia, että alaselkä rasittuu. Ymmärrät varmaan itsekin että tuo on lähtökohtana väärä. Ja tästä nimenomaan DonMAA puhui.

sori OT:n jatko, mutta ei se maven puuttuminen g6:sta ole alaselältä pois vaan takareisiltä ja keskiselältä. g6 EI todellakaan ole mikään optimaalinen bodausohjelma vaan itse asiassa hyvin kaukana siitä. etenki kun otetaan huomioon, että sitä tekee kokemattomat alottelijat. voin kerrata teille kultasen kuusikon sisällön. se menee about näin

1. takakyykky (=puolikyykky... takareidet ja peppu ei saa tarpeeks huomiota)
2. penkki (alottelijat egoilee ja tekee huonolla tekniikalla. kyynärpäät levällään ja tanko ylärintaan -> olkapäät kiittää + kehittää orankiryhtiä vaikka tekiski nätisti)
3. myöt.ot. leuanveto (voimat ei riitä vielä alottelijoilla, joten tehään jotai tiukkoja nelosia lievällä kipillä ja yläasennossa olkavarsi sisään kierrettynä. kasvattaa latseja, mutta ei pahemmin keskiselkää, mikä edelleen kehittää orankiryhtiä)
4. niskantakaapunnerrus (ilkeä liike kiertäjille, mikäli liikkuvuus ei ole kunnossa. kasvattaa lähinnä etuolkapätää ja kehittää orankiryhtiä)
5. hauiskääntö (mikäli tän tekee epäpuhtaasti kuten monet alottelijat, niin rasittaa jälleen etuolkapäätä ja kehittää orankiryhtiä)
6. istumaannousu (ei ole paras tai terveellisin tapa vahvistaa vatsoja. käytännössä turha sellaiselle ihmiselle, joka muutenkin istuu paljon ja omistaa valmiiks kireät lonkankoukistajat. ja edelleen........ kehittää orankiryhtiä)

ongelma on mielestäni ilmeinen eli kropan takaosan valtava laiminlyönti. mm. jto on monesti korostanut leveiden soutujen ja takahartia-/kiertäjäkalvosintreenin tärkeyttä. eli mielestäni g6 ei ole paras tapa aloittaa saliuraa ja mikäli The Monkey on kyseistä ohjelmaa joskus kritisoinut, niin annan hänelle täyden tukeni :P

Hyi helvetti että tämä oli kyllä lähinnä håmåstelua :( Ensin sinne ruokapöytään ja sitten treeniä paita päällä riittävästi ettei tarttee mitään naruja esitellä, musiikki kannattaa myös vaihtaa aivan muuhun.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
4 nuorta miehenalkua Turusta

No mutta se on hyvä, vaan että pojilla riittää intoa reenata, mutta tuo video... WTF!!
Ottakaa nyt hyvät pojat Arnold ja The Rock esikuviksi eikä mitään Zyssiä ja Justin Bieberiä!!

Tämä klippi sopisi paremmin tuonne KARHUKSI ketjuun... laittakaa puh. vielä näkyviin ja jääkää odottamaan mesikämmen-setien yhteydenottoja...

No mutta se on hyvä, vaan että pojilla riittää intoa reenata, mutta tuo video... WTF!!
Ottakaa nyt hyvät pojat Arnold ja The Rock esikuviksi eikä mitään Zyssiä ja Justin Bieberiä!!

Tämä klippi sopisi paremmin tuonne KARHUKSI ketjuun... laittakaa puh. vielä näkyviin ja jääkää odottamaan mesikämmen-setien yhteydenottoja...

Miksi ihmeessä pitäisi ottaa esikuvaksi esim. The Rock jos pitää zy zzistä? Jos vihaatte zy zziä niin vihatkaa ei ole ongelma minulle, mutta alkaa vituttamaan tämä huutelu miten homokusiåäänekruapinapelleroinaaja****istä ei kannata ottaa mallia, koska minä en tykkää hänestä, tuskin kukaan zy zz fanikaan tulee huutelemaan esim. voimannostajalle kuinka hänen prioriteettinsä ovat aivan vittuillaan jne. suomifinlandperkele6-1periantaikalialiibalaabasikaniskaonparastheend

Miksi ihmeessä pitäisi ottaa esikuvaksi esim. The Rock jos pitää zy zzistä? Jos vihaatte zy zziä niin vihatkaa ei ole ongelma minulle, mutta alkaa vituttamaan tämä huutelu miten homokusiåäänekruapinapelleroinaaja****istä ei kannata ottaa mallia, koska minä en tykkää hänestä, tuskin kukaan zy zz fanikaan tulee huutelemaan esim. voimannostajalle kuinka hänen prioriteettinsä ovat aivan vittuillaan jne. suomifinlandperkele6-1periantaikalialiibalaabasikaniskaonparastheend
Mieluummin mä ottasin esikuvaks jonkun joka on joitain saavuttanukki, esim Arskan. ****i saavuttanu mitää, joo pääs kondiksee niiku kaikki jotka käy salilla ja tietää yhtään mitä tekee. Mutta oikeesti se vaan hillu festareilla ja kuoli nuorena, ihan vitun jepa esikuva siis? Olin ilosaarirokin teinimetsässä ja siellä oli ihan yhtä kovassa kondiksessa olevia janttereita ilman paitoja. Ne sentää pitää jalat maassa eikä tee muskeleitten esittelyvideoita tubeen ja heitä paskaa provoa.

Mieluummin mä ottasin esikuvaks jonkun joka on joitain saavuttanukki, esim Arskan. ****i saavuttanu mitää, joo pääs kondiksee niiku kaikki jotka käy salilla ja tietää yhtään mitä tekee. Mutta oikeesti se vaan hillu festareilla ja kuoli nuorena, ihan vitun jepa esikuva siis? Olin ilosaarirokin teinimetsässä ja siellä oli ihan yhtä kovassa kondiksessa olevia janttereita ilman paitoja. Ne sentää pitää jalat maassa eikä tee muskeleitten esittelyvideoita tubeen ja heitä paskaa provoa.
No mutta, kun kaikki ei halua ottaa arskaa taikka mitään muuta hc bodaria esikuvaksi ja kai nyt zy zz jotain saavutti, kun sai satojatuhansia faneja sekä on ollut vähintään tuhansien syy aloittaa salilla käyminen ja miten toi kuolema nyt liittyy mihinkään sille, kun kukaan ei voi mitään. Turha tästä on mitään isompaa 100 sivua kestävää väittelyä aloittaa sanoimpa vain mielipiteeni asiasta. Hieno kunto btw

Mieluummin mä ottasin esikuvaks jonkun joka on joitain saavuttanukki, esim Arskan. ****i saavuttanu mitää, joo pääs kondiksee niiku kaikki jotka käy salilla ja tietää yhtään mitä tekee. Mutta oikeesti se vaan hillu festareilla ja kuoli nuorena, ihan vitun jepa esikuva siis?

Emmää tiä miks siitä ihan esikuva kannattaa ottaa. Tykkään kyl ite siitä jäbästä facebookissa ihan, mutta arvostin sitä vaan siks koska se sentäs sai naisia mut mä en :(

Mutta poijjaat sais lyödä kroppaan lihaa viel ainakin 10kg ennenkun kuvaa jatko-osan.

No mutta, kun kaikki ei halua ottaa arskaa taikka mitään muuta hc bodaria esikuvaksi ja kai nyt zy zz jotain saavutti, kun sai satojatuhansia faneja sekä on ollut vähintään tuhansien syy aloittaa salilla käyminen ja miten toi kuolema nyt liittyy mihinkään sille, kun kukaan ei voi mitään.

syssi saavutti tosiaan paljon! Kuoli parikymppisenä sydäriin tuosta vain,,, seems legit :rolleyes:

Ja mitä tulee turun tuleviin röörirumpaleihin, niin uutta videota sitten +10 lihaskilon jälkeen ;)

Back
Ylös Bottom