Pakkislaisten omia treenivideoita

Meta title: 💥 Pakkislaisten omia treenivideoita – foorumin rautaisimmat suoritukset yhteen megaketjuun

Meta description: Keskustelua jäsenten treenivideoista, kehityksestä, tekniikoista ja kommenteista – näytä omasi ja anna palautetta muille.

Aina se yllättää miten helvetisti sitä voikaan netissä saada paskaa niskaan. :)
Melkein käypi sääliksi. Jos nyt kumminkin jotain positiivista niin... kireyttä löytyy.

Ahahaha, voi vittu mitä paskaa taas :D Pakkiksen elämäntapabodarit provosoituu aina, kun joku pikkusen poikkeaa siitä ArnoldEhrmanRammstein+150kgElopaino kaavasta. Antaa poikien fanittaa, pääasia että urheilee. U mad? Why are u mad bro?

Ahahaha, voi vittu mitä paskaa taas :D Pakkiksen elämäntapabodarit provosoituu aina, kun joku pikkusen poikkeaa siitä ArnoldEhrmanRammstein+150kgElopaino kaavasta. Antaa poikien fanittaa, pääasia että urheilee. U mad? Why are u mad bro?

No vittuku pojilla ei oo gaspi reenihousuja ja paskamahaa nii vähä paha antaa arvostusta. Lisäks poikien hiustyyli on liian homo, eikä mikään perus kalju. Tottakai se ny vituttaa.

Onhan se nyt ihan selvä että tollanen zy zz touhu on ihan saatanan noloa. Pienissä pöksyissä hillutaan keskellä keskustaa ja otetaan poset katulampun alla. Ei tollasella saa naisia, lähinnä facepalmia ja naurua osakseen.

Onhan se nyt ihan selvä että tollanen zy zz touhu on ihan saatanan noloa. Pienissä pöksyissä hillutaan keskellä keskustaa ja otetaan poset katulampun alla. Ei tollasella saa naisia, lähinnä facepalmia ja naurua osakseen.

Jos nyt kerta tälle linjalle lähdettiin, niin heitäppä villi veikkaus, että kuka näistä panee eniten.

shirtless-bear-patriot-powerlifter-300x372.webp

Vag4j.webp

2004+Mr+Olympia+Winner+Ronnie+Coleman+-+www.Musclebase.Blogspot.com.webp

^^
Veikkaisin, että tuo keskimmäinen sählynpelaaja ei pane yhtään.
Eli jos nuo kaksi saavat vaikka jouluna ja juhannuksena niin panevat enemmän.

-Franco

Sen minkä pakkikselta on saanut ainakin oppia on, että on täysin hyväksyttävää olla läski. Mutta voi luoja jos sulla palikat näkyy ja oot pituus/paino suhteelta vähän alakantissa niin huudetaan kilpaa "SAFKAA NAAMARIIN STNA, KYNIS, BULKILLE PRKL!". Miksen mä koskaan näe ihmisten huutavan "dietille siitä" tmv:). Tää kommentti ei ollut suoranainen viittaus videoon, sillä olihan se hieman gay vaikka pilke silmäkulmassa varmasti vedettykin vaan ihan yleisesti tarkotettu.

Sen minkä pakkikselta on saanut ainakin oppia on, että on täysin hyväksyttävää olla läski. Mutta voi luoja jos sulla palikat näkyy ja oot pituus/paino suhteelta vähän alakantissa niin huudetaan kilpaa "SAFKAA NAAMARIIN STNA, KYNIS, BULKILLE PRKL!". Miksen mä koskaan näe ihmisten huutavan "dietille siitä" tmv:). Tää kommentti ei ollut suoranainen viittaus videoon, sillä olihan se hieman gay vaikka pilke silmäkulmassa varmasti vedettykin vaan ihan yleisesti tarkotettu.

eikö ideana ole kasvattaa lihasta eikä olla vain laiha?:)

En mä oo nähny täällä ketään ylipainosta joka ei ite älyäis että pitää laihduttaa, ne on vain aina kysymässä neuvoja. Niitä taas näkee jotka on 175/62kg ja haluu diettailla, niille sit huudetaankin että SYÖ.

Lopetan offtopicin tähän laittamalla ihan treenivideotakin. AndroVid_join_043341_00.3gp - YouTube

eikö ideana ole kasvattaa lihasta eikä olla vain laiha?:)
Mielummin mä lähen lihasta kasvattamaan valmiiksi hyvistä rasvoista maltillisesti kun läskistä vielä hieman enemmän läskiksi muutamalla lisälihaskilolla. Aika outo kommentti muutenkin, tuskin kukaan salilla kävijä ei halua kasvattaa lihasta?:wtf:. Varmasti turun kaveritkin haluavat olla aina laihoja eivätkä halua yhtään lisägrammaa lihaksena:jahas:..

En mä oo nähny täällä ketään ylipainosta joka ei ite älyäis että pitää laihduttaa, ne on vain aina kysymässä neuvoja. Niitä taas näkee jotka on 175/62kg ja haluu diettailla, niille sit huudetaankin että SYÖ.
7 vuoden aikana huomaa täällä vähän kaikenlaista eritavalla miten 3kk aikana;). Mutta joo, aika ääriesimerkki toi, kyllähän mä itekkin huutelen tossa vaiheessa syömistä jos haluttais vielä lisää diettailla.

Luuleeks joku nyt IHAN OIKEASTI että noi kaverit saa paskaa niskaa sen takia että on kyniksiä? :D

Edit. Ja jos pillua on tavoitteena saada niin näettä kyllä aivan hemmetisti liikaa vaivaa siihen. Jos tavoitteena on spotat itsellenne joku fitness mimmi niin luulisi että ne juoksee ensimmäisenä helvetin nopeesti karkuun jätkiä jotka treenaa ilman paitaa pienet shortsit jalassa salille.

Luuleeks joku nyt IHAN OIKEASTI että noi kaverit saa paskaa niskaa sen takia että on kyniksiä? :D
Ei, mikäli nyt mua tarkotit. Mä puhuin yleisesti enkä tarkottanut vain videota. Se, että vedettiin herneet zyssi meiningistä ei poista sitä tosiasiaa, että jos olisi muutamat poset heittänyt olisi samoja "ruokaa naamariin" kommentteja tullut.

Hyvältä näyttää, mutta kun puhelimella kuvataan, niin sitä pidetään vaakatasossa eikä pystyssä.

Joo homma nyt oli vähän tällänen äkkinäinen ja kuvaaja tais ensimmäisiä kertoja elämässään edes koskea kosketusnäyttöpuhelimeen :D

Sama, aika hyvin pokka pitää kun kaverit repeilee ja joku kertoo jostain norjan matkasta, itellä ois saattanu jäädä tossa tilanteessa sarja kesken:D

Juuh kaverin isä sieltä tuli kertomaan norjalaisista palkkasotilaista tms :D

Ei, mikäli nyt mua tarkotit. Mä puhuin yleisesti enkä tarkottanut vain videota. Se, että vedettiin herneet zyssi meiningistä ei poista sitä tosiasiaa, että jos olisi muutamat poset heittänyt olisi samoja "ruokaa naamariin" kommentteja tullut.
Tämä ei nyt valitettavasti ole mikään ihan tavallinen foorumi, mikä tuskin tulee sinulle yllätyksenä, niin onko ihme jos tulee tuollaisia kommentteja kun pojat puhuu diettaamisesta?

Z y z z motivoi meitä suunnattomasti Arnoldin, Greg Plittin, Jeff Seidin ja monen muun lisäksi. ****iltä ja Arnoldilta elämänasenne siinä mielessä, ettei pidä vaivata mieltään, sillä jos joku sanoo että joku ei ole mahdollista tai jokin mitä teet on aivan perseestä. Tietää mitä haluaa ja tekee sitä! Greg Plitiltä motivoivat videot ja puheet. Jeff Seid on meidän ikäinen kaveri, joka on uskomattoman kovassa kunnossa ja täten motivoi meitä.

Fitnessmallin fysiikka on tavoitteemme ja tiedämme siihen pääsevämme 5 vuoden sisällä natuina jolloin olemme rontti kaksikymppisiä vasta ja elämä edessä.

Ajattelemme kaikki niin, että on paljon siistimpää, että porukka oikeasti näkee kehityksemme vuosien varrella ja mihin ihminen oikeasti pystyy kun on motivoitunut, omistautunut ja nauttiii tekemisistään.

Miksi joku muuten luulee, että justin Bieber on jollain lailla esikuvamme? Ihan uteliaisuudesta haluamme tietää.

Haters gonna hate ja joka like ja dislike on liekkiä perseen alle meille. Ei me luovuteta tai lopeteta, vaikka porukka olisi mitä mieltä tahansa. Nautimme joka päivä elämästämme ja elämme joka päivä sata lasissa. Enkä nyt lähde tuota rööriroopeilua sen kummemmin kommentoimaan kuin, että ei naisista ole ollut missään kohtaa vajetta kiitos huolenpidostanne :)

Olen nyt aamu kasista asti sulatellut tätä videota ja katsonut sen muutamaan otteeseen ja lukenut kommentit.
On totta että meininki näyttää äärimmäisen homolta, mutta eipä se meikäläiseen vaikuta. Painot on pieniä ja kuvattuna on lähinnä eristäviä liikkeitä pienillä painoilla.

Sporttiset kropat jätkillä mun mielestä on, vaikka ei olekkaan mitään liharekkoja. Porukka muutenkin vaikutti aika pitkiltä, että koko ei edes pääse oikeuksiinsa videokuvassa, eli livenä ois varmasti vakuuttavampia.

Mitä salilla ilman paitaan heilumiseen tulee, niin kyllä pienellä jätkäporukalla paidat saattaa lentää salin nurkkaa jos sali on tyhjä muista treenareista. Itsekkin treenikaverin kanssa välillä salin peileistä posetellaan, mutta en voisi IKINÄ kuvitellakkaan tekeväni sitä, jos siellä olisi muita, saati pistämään sen nettiin.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Back
Ylös Bottom