Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ah, sitten on vielä onneksi se kultainen keskitie "rumien ja vajaiden liikeratojen repimisten" ja "neitipainoilla tuntumahomopumppailun" välillä. Mä ainakin käytän sitä!<- vilpitön hymiö.
Turha vetää herneitä allusd, eiköhän toi mörkömies ollu ihan vilpittömästi tuota mieltä. Vaikka kuinka kummalliselta tuntuukin, ei kaikki aina oo sarkasmia ja riitaa haastamassa...![]()
Joo nimenomaan näin..Ainaisesta satkusta sai vetää juuri sen johtopäätöksen, että siihen se kehitys tuossa liikkeessä on jo liiankin pitkäksi toviksi jäänyt painojen osalta. Muuten liike ottaa selkään edelleen ihan mukavasti.
Tuossa Leskisen videossahan on ihan hullun pitkä liikerata, veto kun lähtee reilusti polvien alta ja päättyy lantiolle. Very nice!
Mitä nyt taas Allusd.Koita huvikses isompaa painoa?
Täytyy ensi kerralla kokeilla vaikkapa 15kg suuremmilla painoilla
Olisi hauskaa, jos jengi pistäisi tänne useamminkin muitakin liikkeitä kuin penkkiä ja kyykkyä ja mavea ja myös tuollaisilla ei-ihan-aloittelijan-oppikirjasta-tyyleillä, joilla kuitenkin tuntee saavansa kehitystä, niin tästä ketjusta voisi oikeasti oppia ja saada hyödyllisiä ideoita sen lisäksi, että saa ihastella kovia suorituksia.
Hyvä juttu jos olet löytänyt hyvän tavan kehittää selkääsi. Minä en tiedä olenko löytänyt vieläkään hyvää mutta nyt ainakin jokaisen kovan treenin jälkeen tuntuu siellä missä pitää!
Tosin en mä nyt tiedä mitä rumaa tuossa mun tekniikassa on, ei siinä hosuta, heiluta tai rykimällä tehdä mitään. Kulma vaan ei joidenkin mielestä ole kulma ollenkaan ja liikerata on lyhyempi kuin mitä se voisi olla jos tekisi eritavalla.
VASTAOTTEELLA tuo vaan menee perille ihan helvetin hyvin, siis minulla.
Komiaa kyykkäämistä!