Pakkislaisten omia treenivideoita

Meta title: 💥 Pakkislaisten omia treenivideoita – foorumin rautaisimmat suoritukset yhteen megaketjuun

Meta description: Keskustelua jäsenten treenivideoista, kehityksestä, tekniikoista ja kommenteista – näytä omasi ja anna palautetta muille.

Ottaako tuo sulla takareisiin? Ite oon toista koulukuntaa et nylkytän pikkuhiluilla tuntumalla, mut olenkin heikko. Voimaa sulla kyllä löytyy.

Ottaako tuo sulla takareisiin? Ite oon toista koulukuntaa et nylkytän pikkuhiluilla tuntumalla, mut olenkin heikko. Voimaa sulla kyllä löytyy.

Eipä ton ollu tarkotuskaan "ottaa" mihkään sinällään vaan oon tehny tota jotta maastavetotulos nousisi. Ihan voimahakusesti vaan ilman sen kummempia tuntuman hakuja oon vetäny. Ei oo bodausta tuo ykkösten vetämine ei...

Mäki laitan mun vanhan ranskis videon kun ei uutta ole :( nauttikaa kyynärpäiden hallitusta levittelystä..

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Tulee mieleen kysymys, miksi sjmv liikeessä tulisi kokeilla ykköstä? Jos halutaan näyttää omia voimia, miksei sitä tehdä esim. mavessa? kuitenkin toi sjmv kuormittaa hyvällä tekniikallakin tehtynä melko paljon rankaa, koska selkä menee väkisinkin vaakatasoon, eikä sitä voi pitää pystyssä, niinkuin mavessa. Ja loukkaantumisriski on käsittääkseni täten suurempi kuin vedossa. Ite teen sjmv:n sen aina kyykyn jälkeen keskiraskailla painoilla koettaen eristää takareisiä.

Edit: Jaa sieltä vastaus tulikin jo, eli apuliikkeenä vetoon.. ok.. itellä vedon apuliikkeenä riittänyt kyllä noi kevyet vitoset tai kasit sjmv:tä ja pinnoiltavedot ym. mutta jos noi toimii nii mikäs siinä.. tekniikkan kanssa kannattaa olla vaan tarkkana..

jal8eni: sjmv lähtee yläasennosta, ei maasta. Sen teho perustuu voimakkaaseen venytykseen, mitä sulla tuskin tuossa tulee. Gymlogista löytyy yks hyvä tapa tehdä sjmv.

Höpö höpö.

Tuosta liikkeestä on noin miljoona eri versiota. Itsekkin teen sjmv aina lattiasta asti, ja joka toiston stopilla.

Joo, turha väittämään, että on joku yks oikea tapa tehdä tota. Itse teet sjmv:a siten, että otan tangon telineista, pakitan vähän ja lasken todella kontrolloidusti parin sentin päähän lattiasta. Lattiasta nostettuna kuoletuksella saa taas ihan erilaisen ärsykkeen. Molemmilla on paikkansa.

Tulee mieleen kysymys, miksi sjmv liikeessä tulisi kokeilla ykköstä? Jos halutaan näyttää omia voimia, miksei sitä tehdä esim. mavessa? kuitenkin toi sjmv kuormittaa hyvällä tekniikallakin tehtynä melko paljon rankaa, koska selkä menee väkisinkin vaakatasoon, eikä sitä voi pitää pystyssä, niinkuin mavessa. Ja loukkaantumisriski on käsittääkseni täten suurempi kuin vedossa. Ite teen sjmv:n sen aina kyykyn jälkeen keskiraskailla painoilla koettaen eristää takareisiä.

Edit: Jaa sieltä vastaus tulikin jo, eli apuliikkeenä vetoon.. ok.. itellä vedon apuliikkeenä riittänyt kyllä noi kevyet vitoset tai kasit sjmv:tä ja pinnoiltavedot ym. mutta jos noi toimii nii mikäs siinä.. tekniikkan kanssa kannattaa olla vaan tarkkana..

Se on vähän mitä treeniltään hakee. Kaikki kun ei hae välttämättä tuntumaa lihaksiin ja toisia taas ei vois vähempää kiinnostaa ykköstely.

Takana kummiskin 4 settiä ja tuo kuvattu viimeinen setti, rumaahan tekemistä videolla nähdään mutta ottipa juuri sinne minne halusinkin :)

Eiliset jalkajumpat. Pari kiertoa vielä läpi, sitte kokeillaan onko semmosesta ns. totaalilevosta mihkään.. Ps. Jalat särkee tunti tunnilta enemmän, varsinki jos jämähtää vähäkski aikaa nii DOMSsia pukkaa. Toisella kaverilla ei oo ollenkaan parempi tilanne, ei pystyny menemään töihin. :D Haha!

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Katoin aamulla tän sun videon ja sen innoittamana tein itekki prässäilyn loppuun tuommosen pirun pitkän pudotuksen ja jumalauta ku ei sen jälkeen pystyny puhumaankaan 5 minuuttiin. Ei voinu muutaku pyörähtää rässistä maahan makaamaan ja ulista tuskissaan!

Back
Ylös Bottom