Pakkislaisten omia treenivideoita

Meta title: 💥 Pakkislaisten omia treenivideoita – foorumin rautaisimmat suoritukset yhteen megaketjuun

Meta description: Keskustelua jäsenten treenivideoista, kehityksestä, tekniikoista ja kommenteista – näytä omasi ja anna palautetta muille.

Taas sali kiinni pe-ma, joten eilen sovellettiin reeniä vanhalla kunnon garage-gymillä. Ilmat oli suotuisia (tallin ovet pysty pitämään auki) ja potkunyrkkeilyn 2011 nuorten Euroopan Mestari -71kg (Paulis) tuli meikän kanssa podailemaan. Näin videon nimestä ei ollut epäselvyyttä. Jälleen sisältää omaa huumoria, mutta saatiin toki kunnon runnut työntäville lihoille. Näin olkaa hyvät.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:

Rupeaa voimat ja tekniikka pettämään työnnössä 80:n paikkeilla. :( Osaiskohan joku antaa vinkkiä tuohon tangon alle tippumiseen, kun ei meinaa millään onnistua.
Loppuun taas rivessä uus enkka pienehkön tappelun jälkeen.

Nostokengät hankintaan, tuo työntö on jotenkin kummallinen välimuoto raakatyönnön ja saksin välillä. Hankit tossut niin uskallat työnnössä räväyttää etujalan kunnolla eteen. Ne tossut auttaa myös tossa rivessä kun on tukeva pohja. Rivehän on teknisesti ainakin mun silmään ihan hyvä, rajuutta vaan kakkosvetoon lisää ja sähinällä alle.

Miks siul on fuxi noin kamal kiire tuossa? Et malta ees pitää tankoa rinnalla.

Taas sali kiinni pe-ma, joten eilen sovellettiin reeniä vanhalla kunnon garage-gymillä. Ilmat oli suotuisia (tallin ovet pysty pitämään auki) ja potkunyrkkeilyn 2011 nuorten Euroopan Mestari -71kg (Paulis) tuli meikän kanssa podailemaan. Näin videon nimestä ei ollut epäselvyyttä. Jälleen sisältää omaa huumoria, mutta saatiin toki kunnon runnut työntäville lihoille. Näin olkaa hyvät.

treenihanskoista pluspiste. :hyvä:

:puntti:Jätkät kuuntelee Nickelbackiä ja rauta on kevyttä..omat reenit jäis tekemättä jos kyseinen bändi vastais musiikista salilla,mutta ei siinä:thumbs:muuten hyvä meininki

Siinä dippailua. Saatte vapaasti vittuilla kun en tee pohjaan asti. Mutta treenaan ojentajia, en halua rikkoa olkapäitä ja mulla kasvaa samalla iso ego. :D

Siinä dippailua. Saatte vapaasti vittuilla kun en tee pohjaan asti. Mutta treenaan ojentajia, en halua rikkoa olkapäitä ja mulla kasvaa samalla iso ego. :D

Itse en kans jätän suurin piirtein samaan syvyyteen, kiitos olkapäävamman. Onko muuten kenelläkään samaa ongelmaa, että kun lisäpainoilla 50kg -> alkaa kämmeniin sattua? Ei se nyt suorituksesta ole pois mutta hieman kyllä vituttaa. Pitää varmaan hankkia kämmeniin lisää läskiä :rolleyes:

Itse en kans jätän suurin piirtein samaan syvyyteen, kiitos olkapäävamman. Onko muuten kenelläkään samaa ongelmaa, että kun lisäpainoilla 50kg -> alkaa kämmeniin sattua? Ei se nyt suorituksesta ole pois mutta hieman kyllä vituttaa. Pitää varmaan hankkia kämmeniin lisää läskiä :rolleyes:

Joo, rannetuet on pakko pitää ranteiden takia ja kämmeniin sattuu. Lisäksi ainakin tuon mallinen lisäpainovyö painaa tuohon lonkan luustoon aivan saatanasti. Pitäs varmaan hommailla itelle se wrangen vyö. jollain salilla sellanen oli ja se ei painanut läheskään niin paljon kun tuo. Lantioseutu mustelmilla dippien jälkeen.

Painonnostovideot ketjuun ei näillä rautamäärillä kehtaa laittaa... Tämä ehkä oikeampi ketju? :) Tosiaan tossa olis omaa reenailua videolla. Päälaji on painonnosto, mutta kävin kokeilemassa Voimanoston RAW SM-kisoissa. Penkkiä olen tehny noin 2 kuukautta (1-2krt viikkoon), maastaveto tulos on tullut tempaus- ja työntövetoja tehden. :)

http://www.youtube.com/watch?v=Pthn...DvjVQa1PpcFM0CUDaYF55_vh6KGSxUHXskMv665bWMwo=

Kyykky enkkaan 15kg lisää sitten helmikuun, vaikka koko maaliskuu meni 3x8-12 meiningillä :) 2 raskasta kyykkyä viikkoon tuntuu toimivan :)

155kg

160kg

Painonnostovideot ketjuun ei näillä rautamäärillä kehtaa laittaa... Tämä ehkä oikeampi ketju? :) Tosiaan tossa olis omaa reenailua videolla. Päälaji on painonnosto, mutta kävin kokeilemassa Voimanoston RAW SM-kisoissa. Penkkiä olen tehny noin 2 kuukautta (1-2krt viikkoon), maastaveto tulos on tullut tempaus- ja työntövetoja tehden. :)

http://www.youtube.com/watch?v=Pthn...DvjVQa1PpcFM0CUDaYF55_vh6KGSxUHXskMv665bWMwo=

Mahtavaa touhua! Silmät meinas pyörähtää ympäri kun näki lopussa noi hyppelyt.. Voi hyvänen aika mikä sammakko

Mave 5x135kg
Tommosta kyykkyjen perään. Vähän turhan pitkään joutu ehkä keräilemään itteään ainaki viimestä toistoa ennen.
[video=youtube_share;J2SxF42DoD0]http://youtu.be/J2SxF42DoD0[/video]

Kyykky 5x80kg
5x5:n viimenen sarja. Takakyykkytreeniä kuukausi takana kun sain vasta sillon hankittua ton rackin.
[video=youtube_share;Mr2Wd_8hIOs]http://youtu.be/Mr2Wd_8hIOs[/video]

Omaa massaa n. 70kg. Kotona oon nyt reilun vuoden jumppaillu. Sitä ennen salitaustaa sen verran, että kävin yläasteella koittaa tankoa penkistä. Ei noussu.
Ja salimuotipoliiseille tiedoksi; normaalisti treenaan alasti, mutta varsinki kyykkyvideossa ois reiden takaa dippailevat kivekset voinu viedä liikaa huomiota itse suorituksesta.

laita jotai pehmustetta lattialle niin ei tarttee ihan noin varovaisesti laskee mavessa maahan.

Back
Ylös Bottom