Pakkislaisten omia treenivideoita

3 kpl Basic Nutrition EAA -25%
Joo, mutta esim. Nääshallilla kyllä käyttävät painonnostajat ihan huoletta remmejä tempaussarjoissa. Kisassa sitten ykkösten ollessa kyseessä sormilukko kyllä pitää kunhan sen on alkeellisesti opetellut. Jos ei kisaa, voi tehdä pelkästään remmeilläkin.

Jaakko Kailajärvi kertoo mietteensä tuon videon puolivälissä:

http://www.youtube.com/user/JouniViitanen?blend=1&ob=5#p/u/0/SnOLbFAYBcI

Taitaa kuitenkin olla se hyöty painonnostoa "työkseen" harjoitteleville. Toistomäärät niin suuria että rasitusta tulisi kohtuuttomasti, romutkin pitempään treenanneilla aika isoja. Harmi ettei omalla salilla ole ollut mahdollista seurata painonostajien treenejä, taitavat muutenkin puuhata enimmäkseen omissa porukoissaan.

saanko kysyä , miks muuten noissa grippereissä aina laitetaan tommonen kortti/palikka sinne väliin joka toiston jälkeen ? :D

Heimopääliköllä on varmaankin ollut tarkoitus siinä se että ei kukaan pääse sanomaan ettei gripperin aukeama olisi ollut tarpeeksi iso,kun suljetaan kortilla tai palikalla.

saanko kysyä , miks muuten noissa grippereissä aina laitetaan tommonen kortti/palikka sinne väliin joka toiston jälkeen ? :D

Koska otevoimailu tuntee käsitteet: Credit Card Close ja 20mm / 30mm Block Close. Teen näitä suoritteita jousilla David Hornen ylläpitämälle sivustolle. Videolla pitää näkyä minkä levyinen sulku on kyseessä.

En kyllä tekisi remmeillä, aika kumma jos tuossa nyt ei ote pidä. Karstan touhut kyllä hämmentää... Kämmäät sen noston vaikka niin että painot kaatuu yli, horjahdat. Siinä sitten mennään selälleen käet kiinni tangossa--->:itku:

Mulla oli vetoremmi vaan toisessa kädessä lihastasapainon takia. Sanotaan nyt vielä et oon edelleen itsekin hämilläni kannattaisko mun tempailla tuolla tyylillä, jos totta puhutaan niin en tiedä. Kyllä se tuntui ihan luontevalta mut näyttää vähän epäilyttävältä videolla. Tavoitteena oli sileä liikerata/nopeus ja se saavutettiin. Taustalla on tempailua kahvakuulalla etuheilautus tyylillä.

Mulla oli vetoremmi vaan toisessa kädessä lihastasapainon takia. Sanotaan nyt vielä et oon edelleen itsekin hämilläni kannattaisko mun tempailla tuolla tyylillä, jos totta puhutaan niin en tiedä. Kyllä se tuntui ihan luontevalta mut näyttää vähän epäilyttävältä videolla. Tavoitteena oli sileä liikerata/nopeus ja se saavutettiin. Taustalla on tempailua kahvakuulalla etuheilautus tyylillä.

No ei kannata noin temmata. Ja nopeudesta tuossa ei ole tietoakaan.

No ei kannata noin temmata. Ja nopeudesta tuossa ei ole tietoakaan.

Sileä nopeus tarkottaa et kiihtyvyydet on pieniä liikkeen aikana. Ois kiva vaan tietää miksei noin kannata tempailla.. kukaan ei oo sanonut mikä tossa on ongelmana, muutakuin se et tolla tekniikalla ei nouse yhtä isoja rautoja kuin oikeaoppisella tekniikalla.

M-Nutrition Sports Greens 1, 210 g, Lemon-Lime

Todella tykki viherjauhe

-33%
Vähän pystäriä. Kommentteja otetaan vastaan, mutta sanotaan heti kärkeen että tämän ei ollut tarkoituskaan olla mitään übersiistiä bodauspystäriä tai tuntuman hakemista olkapäihin :D.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Tässä nyt vähän lopputulemaa siitä hienosta penkkiohjelmasta, minkä nyt olen suurinpiirtein saanut taputeltua läpi. Kaksi viikkoa jäi olkapäävaivojen takia väliin, mutta lopputulokseen olen enemmän kuin tyytyväinen, koska kehitystä tuli silti lähtötilanteesta 10kg. Toki kaukanahan se vielä vanhasta enkasta on, mutta siitä mennään loppusyksystä/talvesta ohi, kunhan lomat ja kiivaimmat jahtihommat on metätelty alta pois. Viime viikon rypistykset tässä videolla, 150kg jäi pätkästä pois, mutta ylhäällä se on nyt taas pitkästä aikaa sekin. Tänäänkin tuli vielä yksi ennätys, kun tuo 2x142,5 vaihtui 3x142,5:seen.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom