Pakkislaisten omia treenivideoita

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Oon joo. Nilkasta oon nivelsiteet reväyttäny kovaa, mut ei liittyny kyllä saliin mitenkään.
Itellä myös selkä kestäny kaikenmaailman zercherit ja jefferson curlit ihan älyttömillä liikeradoilla ja selän pyöristyksillä.
Teen tuollasta aivan tarkotuksella aika usein. Sivusta seuraajat aina kauhuissaan varottelemassa, että ihan kohta hajoaa jotain.

..Sitten kuitenkit ne itse hajottaa selkänsä sitoessa kengännauhoja. Kun aina on kaikki nostot tehty rautakankena.

No, ehkä minäkin hajoan joku päivä :unsure:

Itellä myös selkä kestäny kaikenmaailman zercherit ja jefferson curlit ihan älyttömillä liikeradoilla ja selän pyöristyksillä.
Teen tuollasta aivan tarkotuksella aika usein. Sivusta seuraajat aina kauhuissaan varottelemassa, että ihan kohta hajoaa jotain.

..Sitten kuitenkit ne itse hajottaa selkänsä sitoessa kengännauhoja. Kun aina on kaikki nostot tehty rautakankena.

No, ehkä minäkin hajoan joku päivä :unsure:
Takertumatta liikaa yksityiskohtiin, kuinka suuri/pieni osa mun saadusta kritiikistä sillon joskus 1800-luvulla oli aiheellisia, solideja argumentteja, ja kuinka suuri osa kärttysten boomerien katkeraa projisointia, rinkirunkkailua sun muuta, nii kyllä mä sain aina ihan hyvää viihdettäki niistä väittelyistä :LOL:. On mun metodit toki vähän kliinimmät mitä tuollon, mut välillä kaipaan kyllä kunnon vitun internet paskamyrskyjä! Ehkä tää liittyy masokismiin tjs. lol. Kiivaat väittelyt on vaan hassua. Facebookin cookie cutter kuntoiluryhmissä on liian kesy meno. Jännin kritiikki oli tasoa ''odotan jo kun joudut päivystykseen''. Oli varmasti tää ketju mestan aktiivisin ketju sillon. Nyt täällä ei kyllä ihan hirveesti kuntoiluun liittyvää actionia ole, oikeen missään ketjussa. Sääli...

Vammautuneimmat & samalla kovaäänisimmät ihmiset on aina just niitä kankeita boomereita, tai jtn salitiedenörttejä jotka välttelee kaikkea rankkaa, & demonisoi paskat housussa kaikkee vähänkään ''extremempää''. Oli kyseessä mikä tahansa fyysinen laji, & yleensä ilman omakohtaista kokemusta kaiken kukkuraks. Zercher kyykky varmaan turvallisimman tuntunen alakropan iso liike, mitä kykenen keksimään. Sitä tuli tehtyä mitä erikoisemmissa kulmissa joskus, eikä jännittäny kyllä ikinä millään tasolla. Joku takakyykky 100x kuumottavampi käydä lähellä failurea.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom