Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Heeeei mitäs helevettiä, kattelin instagrammias ja sait kiivettyä sinne puuhun! Etkä mitään sanonu!paskaa
Suoraan sanottuna sairasta.Heeeei mitäs helevettiä, kattelin instagrammias ja sait kiivettyä sinne puuhun! Etkä mitään sanonu!
Hieno suoritus. Nostaisin hattua, jos sellainen olisi.
Sanansa mittainen mi....Henkilö. Vaikka kesti vissiin muutaman vuoden. Mutta silti.
...Hetkinen...Täh..?Suoraan sanottuna sairasta.
Koko touhu, mut ilmaisin shokkini muistettuani tuon muinaisen episodin. Lämmöllä muistelen paskamyrskyjä mitä täällä joskus käytiin, juuri TÄSSÄ ketjussa. Mitä tälle sivulle tapahtu? Ei täällä tapahu enää mitään jännää :/....Hetkinen...Täh..?
Siis mikä, puuhun kiipeeminen vai?
Mielenkiinnosta muuten, ootko säilynyt ehjänä? Sun tekniikoitahan täällä aina ihmeteltiin zerchereissä jne., että iiiihan just lentää välilevyt seinään.Lämmöllä muistelen paskamyrskyjä mitä täällä joskus käytiin, juuri TÄSSÄ ketjussa.
Oon joo. Nilkasta oon nivelsiteet reväyttäny kovaa, mut ei liittyny kyllä saliin mitenkään.Mielenkiinnosta muuten, ootko säilynyt ehjänä? Sun tekniikoitahan täällä aina ihmeteltiin zerchereissä jne., että iiiihan just lentää välilevyt seinään.
Itellä myös selkä kestäny kaikenmaailman zercherit ja jefferson curlit ihan älyttömillä liikeradoilla ja selän pyöristyksillä.Oon joo. Nilkasta oon nivelsiteet reväyttäny kovaa, mut ei liittyny kyllä saliin mitenkään.
Takertumatta liikaa yksityiskohtiin, kuinka suuri/pieni osa mun saadusta kritiikistä sillon joskus 1800-luvulla oli aiheellisia, solideja argumentteja, ja kuinka suuri osa kärttysten boomerien katkeraa projisointia, rinkirunkkailua sun muuta, nii kyllä mä sain aina ihan hyvää viihdettäki niistä väittelyistä . On mun metodit toki vähän kliinimmät mitä tuollon, mut välillä kaipaan kyllä kunnon vitun internet paskamyrskyjä! Ehkä tää liittyy masokismiin tjs. lol. Kiivaat väittelyt on vaan hassua. Facebookin cookie cutter kuntoiluryhmissä on liian kesy meno. Jännin kritiikki oli tasoa ''odotan jo kun joudut päivystykseen''. Oli varmasti tää ketju mestan aktiivisin ketju sillon. Nyt täällä ei kyllä ihan hirveesti kuntoiluun liittyvää actionia ole, oikeen missään ketjussa. Sääli...Itellä myös selkä kestäny kaikenmaailman zercherit ja jefferson curlit ihan älyttömillä liikeradoilla ja selän pyöristyksillä.
Teen tuollasta aivan tarkotuksella aika usein. Sivusta seuraajat aina kauhuissaan varottelemassa, että ihan kohta hajoaa jotain.
..Sitten kuitenkit ne itse hajottaa selkänsä sitoessa kengännauhoja. Kun aina on kaikki nostot tehty rautakankena.
No, ehkä minäkin hajoan joku päivä