Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Täytyy tänne välillä jonkun heikon rimpulankin laittaa videoo.
Välillä sitä innostuu hackia tehdessä :D
Muutaman viikon tauon jälkeen perus takakyykkyä.
Ettei tanko kolahda niihin vahingossakaan. Sarja pilalla samantien. Helpoinhan se on viskata painot selästä veks. Jos salin lattia sen sallii.Ihan yleisenä kysymyksenä ihmettelen, että miksi suurin osa jengistä pitää kyykyssä nuo turvaraudat noin matalalla?
Tai sitten kaikkein fiksuin tapa: Jos räkin turvaraudat on niin leveät, että riskinä isojen levypainojen kolahdus rautoihin, niin laittaa tankoon ensimmäisenä joko 2.5kg isot "lukot" tai sitten pienempi kokoisia levypainoja riittävästi, jolloin ei tarvitse pelätä että kolahtaa ja voi asetaa raudat oikeasti turvallisuutta ajatellen sopivalle korkeudelle. Tämä varsinkin jos suunnitteilla tiukkoja sarjoja.Ettei tanko kolahda niihin vahingossakaan. Sarja pilalla samantien. Helpoinhan se on viskata painot selästä veks. Jos salin lattia sen sallii.
Paussi puolivälissä näyttää sinänsä jo melko karkealta touhulta. Entä jos sen tekisi myös alaslaskuvaiheessa?Eilen rimpuilin vähän pystäriä, ilman vyötä ja paussit puolivälissä.
No siis jos itseään kiusata haluaa niin mikä ettei.Paussi puolivälissä näyttää sinänsä jo melko karkealta touhulta. Entä jos sen tekisi myös alaslaskuvaiheessa?
Jos siitä olisi odotettavissa jotain hyötyjä kehittymisen kannalta, niin voisin kyllä kokeilla. Muuten en.No siis jos itseään kiusata haluaa niin mikä ettei.
Ettei tanko kolahda niihin vahingossakaan. Sarja pilalla samantien. Helpoinhan se on viskata painot selästä veks. Jos salin lattia sen sallii.
Mitä voimanostajien ja voimamiesten treenejä olen seurannut, niin ei hidastettuja toistoja näe oikeestaan koskaan. Päinvastoin, räjähtävyys on se mitä haetaan. Itse näen nuo hidastetut enemmän bodarien juttuina.Jos siitä olisi odotettavissa jotain hyötyjä kehittymisen kannalta, niin voisin kyllä kokeilla. Muuten en.
Mitä voimanostajien ja voimamiesten treenejä olen seurannut, niin ei hidastettuja toistoja näe oikeestaan koskaan. Päinvastoin, räjähtävyys on se mitä haetaan. Itse näen nuo hidastetut enemmän bodarien juttuina.
nostoissa ei oo käytännössä koskaan tarve hidastella. ei edes bodymielessä. laskuvaiheessa kyllä sitten sekä hieman hypertrofiatavoitteela että liikekontrolli jne mielessä.
Varmistaa sen että kun sattuu jotain, menee paikat kunnolla paskaksi tai ainakin tanko solmuun. Huonosti säädetyt turvaraudat vastaa aika lailla kondomia takataskussa.Ihan yleisenä kysymyksenä ihmettelen, että miksi suurin osa jengistä pitää kyykyssä nuo turvaraudat noin matalalla?
View: https://youtu.be/qRGEvzpHYjw
Ensimmäistä kertaa 30kg lisäpaino dippailua. Jokin aika sitten ei pystynyt tekemään kuin omalla painolla tuota mutta nyt tuntuu paljon paremmalta. 3 viikkoa dippaillut enempi ja sarjapainot nousee ihan kivasti. PR paukkui tänään Hieman heiluu levypainot edes takaisin, mutta eiköhän se siitä tasoitu kun dippailee vaan enempi.