Pakkislaisten omia treenivideoita

Millanen Wendlerin uudempi malli on? Mulla orkkis ekakerran. Kevyt vko on kyllä todella kevyt. Ehkä liiankin omaan makuun.
Täälläkin kiinnostaisi. Kevyt viikko syö aina motia, ei huvita edes mennä salille leikkimään ja sitten alkava uusi kierto ihan jäissä alussa

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Täälläkin kiinnostaisi. Kevyt viikko syö aina motia, ei huvita edes mennä salille leikkimään ja sitten alkava uusi kierto ihan jäissä alussa
Mä oon jättänyt koko kevyet viikot pois tässä ohjelman alussa. Nuo varsinaiset treenitkin ovat niin kevyitä vielä, että lämppäri sarjoina menevät. Keventelen tuntuman mukaan. Itsellä ei liika keventely oikein toimi.

eihän sen kevyen tarkotus ole mitään motivaatiota syödä saati sitten heikentää kovien treenien tuloksia. jos näin menee, se on täysin väärin suunniteltu. tietty keventäminen kuuluu kaikkeen suorituskykyurheiluun ja miten ja milloin se tehdään on sitten eri tarina.

Pitkästä aikaa videota tänne. Penkkitreeni on alkanut maistumaan taas sen verran että ekat kisat pitkään aikaan on tähtäimessä. Voimien puolesta vähintään samoissa mennään kuin aikaisemmin kisatessa. Ei ihan siistejä nostoja, mutta pikkuhiljaa ylöspäin.

Tänään 2x2x82,5kg. Kolmannessa sarjassa toinen toisto ei tullut ylös asti niin sitä en laske. Oma paino aamulla tasan 57kg.
Eka sarja tiukka, mutta yleensä alkaa sen jälkeen vasta kone lämmetä.

View: https://www.instagram.com/p/ByFErQOA8s2/

Pätkää perjantain jalkatreenin isommista raudoista. Vaihdoin muutama viikko sitten low bar tyyliin ja kyykky tuntuu paljon paremmalta. 165kg olen high bar tyylillä ottanut "bulkilla", joten 170kg low bar:lla ei mikään huima suoritus, mutta ihan tyytyväinen olen tähänkin. Harvoin tulee kyykyssä kokeiltua maksimeita, sen verran jännää puuhaa.

Reenit on ollu viimeiset pari viime kuukautta aika naurettavaa satujumppaa. Tämmösiä 12 h työpäiviä kun kellottelee raksalla, niin ei mätisäkin kunto enää riitä koviin reeneihin ja sarjapainoista saa raapia systemaattisesti 10-15% pois. Eilen rimpuilin vähän pystäriä, ilman vyötä ja paussit puolivälissä.

Soudellakin yritin, mutta alaselkä on kroonisesti vitun tukossa ja cheattailuks meni.

Reenit on ollu viimeiset pari viime kuukautta aika naurettavaa satujumppaa. Tämmösiä 12 h työpäiviä kun kellottelee raksalla, niin ei mätisäkin kunto enää riitä koviin reeneihin ja sarjapainoista saa raapia systemaattisesti 10-15% pois. Eilen rimpuilin vähän pystäriä, ilman vyötä ja paussit puolivälissä.

Soudellakin yritin, mutta alaselkä on kroonisesti vitun tukossa ja cheattailuks meni.

Pitääpä kokeilla noita pausseja, mulla just tuo kohta tökkää niin tuosta voisi olla apua... Ihan en yhtä isoilla romuilla vaan :LOL: Oma tavoite että sais kesän lopussa tuon maagisen markan punnerrettua.

Pitääpä kokeilla noita pausseja, mulla just tuo kohta tökkää niin tuosta voisi olla apua... Ihan en yhtä isoilla romuilla vaan :LOL: Oma tavoite että sais kesän lopussa tuon maagisen markan punnerrettua.
Mulla auttaa kyllä selvästi heikkoon paikkaan tää variaatio. Jotkut tykkää tehdä ihan pelkkiä yläpuolikkaita käyttämättä tankoa välissä alhaalla, mutta ittee jotenkin vituttaa semmonen nylpytys.

Markan pukkaaminen ekan kerran oli kyllä semmonen hetki että voi jummijammi, onnea projektiin! Itellä tällä hetkellä paras sarja 2x120 kg, jos nyt tän vuoden aikana sais sen 130 kg ykkösen riivittyä niin olisin tosi tyytyväinen.

Mulla auttaa kyllä selvästi heikkoon paikkaan tää variaatio. Jotkut tykkää tehdä ihan pelkkiä yläpuolikkaita käyttämättä tankoa välissä alhaalla, mutta ittee jotenkin vituttaa semmonen nylpytys.

Markan pukkaaminen ekan kerran oli kyllä semmonen hetki että voi jummijammi, onnea projektiin! Itellä tällä hetkellä paras sarja 2x120 kg, jos nyt tän vuoden aikana sais sen 130 kg ykkösen riivittyä niin olisin tosi tyytyväinen.

Sen olen kyllä huomannut että pystärissä joka kilo lisää on työn ja tuskan takana... Teen nyt 3 kertaa viikossa pystäriä ja katsotaan miten tuo etenee, pari kevyttä ja yksi raskas. Ajattelin et toiseen kevyeen päivään voisi noita koittaa.

Rinta treeni minimiin/ylläpitäväksi niin pystäri alkaa kulkea. Itsellä tällä hetkellä vauhtipunnerrus kovempi kuin 30 asteen vinopenkki. Tukkipunnerruskin on vinopenkin luokkaa. Kyllä ne rintatulokset nousisi jos tekisi, mutta nyt olen saanut pystärit ja tukin enkkalukemiin treenaamalla rintaa kerran kuussa. Ei syytä palata entiseen jolloin rinta treeni oli kerran viikossa.

Rinta treeni minimiin/ylläpitäväksi niin pystäri alkaa kulkea. Itsellä tällä hetkellä vauhtipunnerrus kovempi kuin 30 asteen vinopenkki. Tukkipunnerruskin on vinopenkin luokkaa. Kyllä ne rintatulokset nousisi jos tekisi, mutta nyt olen saanut pystärit ja tukin enkkalukemiin treenaamalla rintaa kerran kuussa. Ei syytä palata entiseen jolloin rinta treeni oli kerran viikossa.

Tissit menee kyl ny ylläpidolle ku tuota pystäriä hinkkaan. Pari kolme sarjaa vinopenkkiä tms viikossa vaan. :sneaky:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom