Pakkislaisten omia treenivideoita

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
On muuten aika mahtavan näköinen sali tuo! Pystyy pyörittämään rengasta ja työntämään prowleria ja kaikkea tehokasta.

Mua on vähän himottanu mennä kokeilee tonne, siellä kun on mahdollisia myös noi jotkut voimamiessuoritukset. On aika harvinaista. Muutenkin paljon erilaista treeniä, kuin perus punttia. Muistaakseni löytyy kuitenkin hyvät mahdollisuudet siihen peruspunttailuunkin.

allani kyllä liikkuu tangon alla tosi liukkaasti :D näyttää jotenkin hauskalta ku iso mies ja liikkuupi noin vetreesti

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Mua on vähän himottanu mennä kokeilee tonne, siellä kun on mahdollisia myös noi jotkut voimamiessuoritukset. On aika harvinaista. Muutenkin paljon erilaista treeniä, kuin perus punttia. Muistaakseni löytyy kuitenkin hyvät mahdollisuudet siihen peruspunttailuunkin.

Jep,jos treeni ei välttämättä vaadi reidenlähentäjää+seiskaa,löytyy kaikki tarvittava ja ehkä jopa enemmän!

Ei oo perse penkissä, ihan selvästi nostat sitä ylös hieman ennen noston aloitusta, korjaukseksi vaan
Se hakee vaa asentoa ennen suoritusta. Suorituksen aikana perse on kyllä selvästi penkissä ja eiköhän intoxicationille oo jos tarpeeksi mainittu tuosta runkkupenkkailusta. Mun mielestä puhdas sarja!

Se hakee vaa asentoa ennen suoritusta. Suorituksen aikana perse on kyllä selvästi penkissä ja eiköhän intoxicationille oo jos tarpeeksi mainittu tuosta runkkupenkkailusta. Mun mielestä puhdas sarja!

Pitäsköhän sun saatana hommata silmälasit?? Hakee kyllä asentoa, mutta se perse jää myös ilmaan.

Ens kerralla eri väriset verkkarit niin nähdään paremmin onko se takapuoli ilmassa. Mun mielestä ei ole. Hyvää punnertelua.

Pitäsköhän sun saatana hommata silmälasit?? Hakee kyllä asentoa, mutta se perse jää myös ilmaan.

Offtopikkina: http://www.youtube.com/watch?v=xSLlZh9yelk
Intoxicationin penkkailuista on jo käyty monen sivun turha keskustelu, joten ei välttis tarviis alottaa enää uudestaan. Ei kenenkään elämää voi kyseisen herran tekemiset niin paljoa häiritä.

Pitäisköhän sun hakeutua johonkin hoitoon? Jätkällä on niin iso perse, että se kyllä on penkissä kiinni jännitettynä. Nähnyt kyseisen henkilön ihan livenä. Et saa tungettua mitään sen perseen ja penkin väliin. Voin luvata sen. Mutta jos se sulle jotenki paremman mielen tuo nii uskottele vaan itsellesi, että se perse on ilmassa. Se ei varmaan ketään haittaa. :thumbs:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom