Pakkislaisten omia treenivideoita

Meta title: 💥 Pakkislaisten omia treenivideoita – foorumin rautaisimmat suoritukset yhteen megaketjuun

Meta description: Keskustelua jäsenten treenivideoista, kehityksestä, tekniikoista ja kommenteista – näytä omasi ja anna palautetta muille.

On :d. Paljos strict curli? Seinää vasten siis. Meneekö vaikka 75kg.

40kg kahvakuulalla oon ottanu yhellä kädellä melko strictisti pientä sarjaa. Kahen käden kääntöjä tulee tehtyy aika harvoin nykysin.

Apuliikkeet aina rumasti, pöydässä sit katon miten se hauis pitää :D

Viime syksynä aloittelin tän mun puumalle toyboy projektini. Tänään kikkailin kameran kanssa ja yritin jäsennellä ajatuksiani vähän kasaan. Onko kenelläkään herännyt mitään ajatuksia, vai pelkkää pelkkää myötähäpeää :cry:

Ajatuksia Taikametsästä. Kestoa 3:30

View: https://youtu.be/RiZhIbZwtrk

Koska meillä on niin monta yhdistävää tekijää niin seuraan mielenkiinnolla tätä sinun projektia ja joskus kävi kieltämättä mielessä itelläkin että voisko nousta lavalle mutta nyt vuosia rautaa hakanneena voin sanoa ettei todellakaan sinne mitään asiaa vaikka kaiken saanut tehdä lähes optimaalisesti.
Minulla ei vaan nuo perintötekijät salli moista kehitystä tai sitten hormoonit tai sitten vaan ei pää kestä. Valmennuksesta ei voi olla kiinni koska olen saanut ihan eturivin osaajilta apua vähintäänkin tarpeeksi.

Jos ihan rehellinen olen niin omaan touhuun suhteuttaen epäilen minkäläinen kuivankesän orava sinun nahkoissa on lavalle menossa mutta osota nyt perkele että olen väärässä :)

Ihan sama nouseeko lavalla vai ei niin ei se treeni silti hukkaan mene, voi olla vaikka se lähibaarin tikissään (toistaiseksi) oleva jäbä :LOL:

Kiitti kommenteistasi. Usko on koetuksella myös täällä. Sillä mä en mitään uhoakaan, vaan teen tavallaan tällaista "ihmiskoetta". Omalla naamalla ja julkisesti. Maine on mennyt jo ajat sitten, niin väliäkö sillä:LOL:

Kyllä mä tuon valmentajakortin vielä katon ehottomasti! Ja ei tämä hukkaan mene oleenkaan. Tuskin hyvästä fyysisestä kunnosta ja lihasmassasta haittaa on. Varmaan aika nättiin kondikseen pystyy ittensä saamaan tällä iällä, mutta kisakireys epäilyttää vahvasti. Mut se selviää aikanaan.

Monta kertaa tullut mieleen myös cbb-ukkojen puhtaus. Pystyykö muka ilman lääkeaineita saamaan ittensä niin rasvattomaksi, että säikeet venyy ja paukkuu, kun ite en pääse edes ns. kesäkuntoon. Ehkä en vain osaa? Ehkä mulla on väärät geenit? Syön väärin? Treenaan liian löysästi. Vaihtoehtoja on monia.

Kiitti kommenteistasi. Usko on koetuksella myös täällä. Sillä mä en mitään uhoakaan, vaan teen tavallaan tällaista "ihmiskoetta". Omalla naamalla ja julkisesti. Maine on mennyt jo ajat sitten, niin väliäkö sillä:LOL:

Kyllä mä tuon valmentajakortin vielä katon ehottomasti! Ja ei tämä hukkaan mene oleenkaan. Tuskin hyvästä fyysisestä kunnosta ja lihasmassasta haittaa on. Varmaan aika nättiin kondikseen pystyy ittensä saamaan tällä iällä, mutta kisakireys epäilyttää vahvasti. Mut se selviää aikanaan.

Monta kertaa tullut mieleen myös cbb-ukkojen puhtaus. Pystyykö muka ilman lääkeaineita saamaan ittensä niin rasvattomaksi, että säikeet venyy ja paukkuu, kun ite en pääse edes ns. kesäkuntoon. Ehkä en vain osaa? Ehkä mulla on väärät geenit? Syön väärin? Treenaan liian löysästi. Vaihtoehtoja on monia.
Syömisestähän se kiinni on. Jos aikuislla satakiloisella miehellä dieetin lähtökalorit on luokkaa 2000-3000 kaloria nii ei varmasti kireeksi pääse ku ei oo ruokaa mistä tiputtaa. Se aineenvaihdunta on offseasonilla saatava hyrräämään niin että sitä ruokaa saa syödä reilusti ilman että heti on kaikki vyötäröllä. Turha dieetata jos ei oo järkevllä pohjalla ns. kasvukauden syömiset.

^Jeps. On paljon asioita jotka tiedän ja vielä enemmän mitä en tiedä. Ihan mielenkiintoista on ollut perehtyä ja opiskella kaikenlaista. Utin, Tikan ja kumppaneiden videot ja podcastit on tullut kuunneltua monta kertaa. Autossa, kotona, töissä, halkoja hakatessa.

Just nyt on kroppa vissiin aika sekaisin. En tiedä johtuuko pääkopasta, kilpparista vai kuun ja saturnuksen asennoista... Nyt mennään reenipäivinä 2300 ja lepopäivinä 2100-2000. Hiilet alle 100. Joskus isommilla kaloreilla oli ihan sairas nälkä. Nyt ei ruoka juurikaan edes kiinnosta. Eikä kyllä paljon mikään muukaan.

Eli yritystä löytyy, mutta voi olla, ettei oma osaaminen riitä, vaikka tahto on luja.

Syömisestähän se kiinni on. Jos aikuislla satakiloisella miehellä dieetin lähtökalorit on luokkaa 2000-3000 kaloria nii ei varmasti kireeksi pääse ku ei oo ruokaa mistä tiputtaa. Se aineenvaihdunta on offseasonilla saatava hyrräämään niin että sitä ruokaa saa syödä reilusti ilman että heti on kaikki vyötäröllä. Turha dieetata jos ei oo järkevllä pohjalla ns. kasvukauden syömiset.
Tuossa voi olla yksi tekijä miksi jotkut pääsee lavakuntoon ja toiset taas ei.
Mulla ihan sama juttu kuin raidillakin noiden diettikaloreiden kanssa, offillakin ne on aivan naurettavan pienet jos ei halua läskiä kerryttää. Lähes kaikki temput on tehty mutta mikään ei tunnu auttavan.

15.10.2017 tais tulla eka video. Anna touhulle aikaa, ei sitä tulosta nopeasti tuu. Ite oon kans melkein samas ikäluokas ja jonkuu verran enemmän treeniä takana, eikä sieltä peilistä vieläkään mikään kovin lihaksikas kaveri kurkistele. Kiva kattella kyllä sun tekemisiä ja onhan sitä mukava aina olla paremmas kunnos......

Joo ja tämän lisäks geneettiset erot. Tyyppi jolla luontainen setpointti on 10% rasvoissa ihan treenailematta tai sen kummemin bodyruokailematta, niin on pikkasen helpompi saavuttaa shredded-kuosi kuin kaverin jonka set-point alue on 15-20% tai joka ainakin on löysässä kunnossa ollut koko ikänsä. Minä tunnen yhden ominsanoin "hupikuntoilijan", joka melko geneettinen friikki. Harrastaa kestävyysliikuntaa ja 2-3x viikossa käy salilla pumppailemassa. Ikinä en oo sitä tyyppiä nähnyt yli 10% rasvoissa ja monesti on pihdeillä mitattu 6-7%. Kaverinsa sanoi, että oluenhuuruisen illan jälkeen oli persesäikeetkin näkynyt ko. tyypillä. Kovin moni ei tahdo päästä tuohon edes kisaprepillä tai ainakin on kroppa kuukausia sekaisin ja mahdoton pitää sitä kuosia kuukautta pidempään.

Joo ja tämän lisäks geneettiset erot. Tyyppi jolla luontainen setpointti on 10% rasvoissa ihan treenailematta tai sen kummemin bodyruokailematta, niin on pikkasen helpompi saavuttaa shredded-kuosi kuin kaverin jonka set-point alue on 15-20% tai joka ainakin on löysässä kunnossa ollut koko ikänsä. Minä tunnen yhden ominsanoin "hupikuntoilijan", joka melko geneettinen friikki. Harrastaa kestävyysliikuntaa ja 2-3x viikossa käy salilla pumppailemassa. Ikinä en oo sitä tyyppiä nähnyt yli 10% rasvoissa ja monesti on pihdeillä mitattu 6-7%. Kaverinsa sanoi, että oluenhuuruisen illan jälkeen oli persesäikeetkin näkynyt ko. tyypillä. Kovin moni ei tahdo päästä tuohon edes kisaprepillä tai ainakin on kroppa kuukausia sekaisin ja mahdoton pitää sitä kuosia kuukautta pidempään.

Kyllähän se niin on että jokaisella on oma geneettinen osa-alue missä on lahjakas. Huonoa tuuria jos lahjakkuus ja halu olla jossain hyvä ovat eri ominaisuuksia. Aina voi bulkata ja olla vahva

^ Ootko kokeillut tuota zercheriä siten, että vedät lattiasta painon ensin reisien päälle ja siitä ns. kuolleista ylös? Jos olet, onko kuin paljon eroa tuohon?

^ Ootko kokeillut tuota zercheriä siten, että vedät lattiasta painon ensin reisien päälle ja siitä ns. kuolleista ylös? Jos olet, onko kuin paljon eroa tuohon?
Oon kokeillut, eroa ei juurikaan oo. Lattiasta reisien päälle vetäessä on se etu, että voi rauhassa haeskella kädet hyvään paikkaan, siinä missä alas kyykätessä nopean suunnanvaihdon aikana tanko saattaa sen verran liikahtaa suuntaan jos toiseenkin, että nostosta tulee tosi kiikkerä.

Back
Ylös Bottom