Pakkislaisten omia treenivideoita

Meta title: 💥 Pakkislaisten omia treenivideoita – foorumin rautaisimmat suoritukset yhteen megaketjuun

Meta description: Keskustelua jäsenten treenivideoista, kehityksestä, tekniikoista ja kommenteista – näytä omasi ja anna palautetta muille.

No prkl, just toisinpäin oisin kuvitellu. En oo koskaan kokeillut noin telineestä, ainoastaan lattiasta ja siinä tulee just ongelmaksi että jossei osu heti asento kohilleen, niin vituiks menee :)

Ja koska jaarittelu, niin laitetaan nyt viteokin sitten:

No prkl, just toisinpäin oisin kuvitellu. En oo koskaan kokeillut noin telineestä, ainoastaan lattiasta ja siinä tulee just ongelmaksi että jossei osu heti asento kohilleen, niin vituiks menee :)

Ja koska jaarittelu, niin laitetaan nyt viteokin sitten:

Kyllä mä uskon, että telineistä kyykkäämällä "pitäis" enemmän tulla vs. maasta reisille ja siitä ylös. Oon tehny zercheriä vasta hyvin vähän aikaa, niin on toi tekniikkapuoli vielä hakusessa. :whistle:

Toisaalta, jos mavettaa eka polviin, ja siit lähtee tekeen, ni eiks toi koko liike mee vähän enemmän ''mavetukseks''?
180kg kyykky VS 180kg mave. En tiiä, miten muilla menee, mut mulle telineestä otto on yhä Zercherin raskain kohta.
Lattiasta otettaessa se koko vaihe jää aikalailla tekemättä, jos nosto loppuu ylhäälle mentäessä, eli keskikroppa pääsee helpommalla. Toisaalta#2, telineestä ottaessa voi hyödyntää pomppua halutessaan, ku taas polvilta lähtiessä rauta on kuollutta. Toisaalta#3 Lattiasta polviin vetäessä oon melkeen 100% varma, et kyykyn syvyys jää selkeesti korkeemmaks, mikä keventää myös.
Niin, on tossa monta monessa. Mullekin se hapen ottamisen rytmitys on hemmetin tärkeetä, kun ottaa painon telineistä. On myös aika hankalaa kävellä telineistä taakse ja pitää ne hapet kun tanko runnoo palleaa. Oon kokeillu sitäkin että vedän kunnon hapet just ennen ekaa toistoa vasta kun oon kävelly telineistä pois ja se ei toimi sitten ollenkaan. Paineet jää tosi vaisuiks.

160 kg mavesta. En ole juuri koskaan liikettä treenannu, vain semmosia pieniä vetoja sillon tällön. Vuosi sitten ehkä treenasin tätä jokseenkin tosissani ehkä kuukauden.
Ihan hyvä alottelijalle.

View: https://www.youtube.com/watch?v=388mJhrvoFE

Olisiko mahdollista saada myös jokin tuore video yhden käden leuanvedosta, on meinaan uskomattoman tyylikästä katsottavaa kun kroppa liikkuu niin harmoonisessa ja hallitussa tasapainossa.

Näyttää takaapäin vajailta, mutta ei ole. Sivusta kun kattoo esim tuon tokan sarjan, niin kyllä niissä syvyyttä on sen verran mitä liikkuvuudun puitteissa pystyy. Ainakin salikyykyiksi tarpeeksi syviä. Mä voin laittaa sua kuivana kakkoseen.

Jossittelua ja seliseliä. JOS ois ollut varmistajat, niin kyllä molemmissa sarjoissa olis vielä yksi toisto mennyt. Mukavasti tulee voimaa, vaikka lihaa ei olekaan tarttunut. Ja pieniä ne silakat on joulukaloiksi, mutta itteeni vastaan tässä nyt äherränkin.

Näyttää takaapäin vajailta, mutta ei ole. Sivusta kun kattoo esim tuon tokan sarjan, niin kyllä niissä syvyyttä on sen verran mitä liikkuvuudun puitteissa pystyy. Ainakin salikyykyiksi tarpeeksi syviä. Mä voin laittaa sua kuivana kakkoseen.

Jossittelua ja seliseliä. JOS ois ollut varmistajat, niin kyllä molemmissa sarjoissa olis vielä yksi toisto mennyt. Mukavasti tulee voimaa, vaikka lihaa ei olekaan tarttunut. Ja pieniä ne silakat on joulukaloiksi, mutta itteeni vastaan tässä nyt äherränkin.
Jos kuitenkin liukkarilla?
Kunhan piruilin koska mulla tavoite 10x100 :)
E: silti kannattaa miettiä mitä kotona tapahtuu kun olet töissä.... :ROFLMAO:

No mä jo ihmettelin eka, et miten voi olla 100kgx10 ennätys, jos sulla kyykky ykkönen oli jtn 160kg?
Tai ite saan 100kgx10 kyl helposti, mut maksimi on ehkä jopa 20kg vähemmän. Ehkä nää vaihtelee ihmisten välil, mut silti kuulosti jotenki erikoiselta sarjaenkalta noinki korkeeseen ykköseen verrattuna.
Koita 120kgx10. Et oo aiemmin varmaan vaa uskaltanu vetää noin pitkää kardio sarjaa, vaikka ihan lämmittely paino kyseessä.

Tuon 10 x 100 oon kyykännyt varmaan joskus vuosi sitten. En nyt tarkkaan muista. Kuhan muuten vaan kokeilin tuota 110, ja helpostihan se tuli. Ei 120 x 10 ihan mahottumuus ole, etenkään hyvänä päivänä ja varmistajat/psyykkaajat tukena. Kasin nyt luulisi tulevan ainakin. Eihän nuo vielä mitään hirveitä painoja ole, kun tätäkin ketjua selaa, mutta ihan ok kuitenkin. Neljä vuotta sitten, kun alottelin punttitouhut kyykkäsin 10 x 40kg... Joten on sitä jotain tapahtunut. Ykkönen on nyt sen 155kg. Oon ykkösissä joka liikkeessä aivan sysipaska. Sarjat on enemmänkin mun juttu.

Kyykky on vaihtunut inhokista lempiliikkeeksi. Siinä saa hyvällä asenteella ja sisulla otettua kropastaan kaiken irti. Kun taas esim maastavedossa en pysty tähän.

tärkeämpää ku noi sarjaenkat on se nousujohteisuus ja ominaisuuspainotteinen kausittainen vaihtelu toistomäärissäkin. se ylitiukkuus sarjoissa ja "itestä irti ottaminen" ei siihen fiksuun nousujohteisuuteen kyllä juurikaan kuulu.

^Ihan varmasti noin. Just nyt ei mitään ohjelmaa, joten kiva testailla vähän kaikkea, hapotuksista ykkösiin ja kaikkea siltä väliltä. Kohta alkaa taas tulemaan järkeä ja säännöllisyyttä touhuihin.

Neljä vuotta sitten, kun alottelin punttitouhut kyykkäsin 10 x 40kg... Joten on sitä jotain tapahtunut.
Heh, samat lähtökohdat mulla. Viis vuotta sitten aloitin ja etukyykyssä tuli tiukka 3x10x40 kg. Jalat oli niin kipeet kolme päivää, etten tienny pitäiskö itkeä vai nauraa kun hissittömässä kerrostalossa asuessa kattelin rappusia.

Heh, samat lähtökohdat mulla. Viis vuotta sitten aloitin ja etukyykyssä tuli tiukka 3x10x40 kg. Jalat oli niin kipeet kolme päivää, etten tienny pitäiskö itkeä vai nauraa kun hissittömässä kerrostalossa asuessa kattelin rappusia.
Jeps. Muistan loppuelämäni tuon kokemuksen. Arskan G6 ja kyykky 4 x 10 40kg. Seuraavana aamuna yläkerrasta alas rappusia seinistä tukea pitäen. Vessanpöntölle oven kahvasta kiinni varovasti laskeutuen. Istuutuminen kesti monta sekuntia, kun kipu oli vaan jotain niin sietämätöntä! Reidet varmaan tulehtui, tai en tiedä voiko ne tulehtua, mutta jotain tapahtui. Kaikki liike, kävely ja etenkin rappuset alaspäin, aivan eläimmelisen tuskaista. Töissä joutui portaiden sijaan käyttämään hissiä. Tuota kesti useamman päivän, lähemmäs viikon.

Nykyään hyvän jalkatreenin jälkeen lihakset kipeytyy, mutta silleen mukavalla tavalla. Ei seuraavana aamuna, vaan noin 1-1,4 vuorokauden päästä. Joskus, kun on pohkeita kiusannut, on ne todella hellät pari-kolme päivää. Vaikka domssit ei ilmeisti jonkun koulukunnan mukaan ole todiste oikein mistään, kyllä ainakin ite huomaan onko niitä reenattu kunnolla vai perussetti 3x15 ja on niitä syytä kiusatakin, kun on niin fidun säälittävät.

Jeps. Muistan loppuelämäni tuon kokemuksen. Arskan G6 ja kyykky 4 x 10 40kg. Seuraavana aamuna yläkerrasta alas rappusia seinistä tukea pitäen. Vessanpöntölle oven kahvasta kiinni varovasti laskeutuen. Istuutuminen kesti monta sekuntia, kun kipu oli vaan jotain niin sietämätöntä! Reidet varmaan tulehtui, tai en tiedä voiko ne tulehtua, mutta jotain tapahtui. Kaikki liike, kävely ja etenkin rappuset alaspäin, aivan eläimmelisen tuskaista. Töissä joutui portaiden sijaan käyttämään hissiä. Tuota kesti useamman päivän, lähemmäs viikon.

Nykyään hyvän jalkatreenin jälkeen lihakset kipeytyy, mutta silleen mukavalla tavalla. Ei seuraavana aamuna, vaan noin 1-1,4 vuorokauden päästä. Joskus, kun on pohkeita kiusannut, on ne todella hellät pari-kolme päivää. Vaikka domssit ei ilmeisti jonkun koulukunnan mukaan ole todiste oikein mistään, kyllä ainakin ite huomaan onko niitä reenattu kunnolla vai perussetti 3x15 ja on niitä syytä kiusatakin, kun on niin fidun säälittävät.

No mutta työssäs on mukava asettua vanhempien ihmisten rooliin ja tokaista että tiedän miltä susta tuntuu kun ei jalat toimi nimimerkillä kokemusta on :LOL: T. Lähihoitaja

Back
Ylös Bottom