On se perkele kevyttä!
Kyllä ne pitää viel näissä painoissa ollakin
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
On se perkele kevyttä!

Hyvän nimen oot keksiny liikkeelle![]()
On :d. Paljos strict curli? Seinää vasten siis. Meneekö vaikka 75kg.
Viime syksynä aloittelin tän mun puumalle toyboy projektini. Tänään kikkailin kameran kanssa ja yritin jäsennellä ajatuksiani vähän kasaan. Onko kenelläkään herännyt mitään ajatuksia, vai pelkkää pelkkää myötähäpeää
Ajatuksia Taikametsästä. Kestoa 3:30
View: https://youtu.be/RiZhIbZwtrk

Syömisestähän se kiinni on. Jos aikuislla satakiloisella miehellä dieetin lähtökalorit on luokkaa 2000-3000 kaloria nii ei varmasti kireeksi pääse ku ei oo ruokaa mistä tiputtaa. Se aineenvaihdunta on offseasonilla saatava hyrräämään niin että sitä ruokaa saa syödä reilusti ilman että heti on kaikki vyötäröllä. Turha dieetata jos ei oo järkevllä pohjalla ns. kasvukauden syömiset.Kiitti kommenteistasi. Usko on koetuksella myös täällä. Sillä mä en mitään uhoakaan, vaan teen tavallaan tällaista "ihmiskoetta". Omalla naamalla ja julkisesti. Maine on mennyt jo ajat sitten, niin väliäkö sillä
Kyllä mä tuon valmentajakortin vielä katon ehottomasti! Ja ei tämä hukkaan mene oleenkaan. Tuskin hyvästä fyysisestä kunnosta ja lihasmassasta haittaa on. Varmaan aika nättiin kondikseen pystyy ittensä saamaan tällä iällä, mutta kisakireys epäilyttää vahvasti. Mut se selviää aikanaan.
Monta kertaa tullut mieleen myös cbb-ukkojen puhtaus. Pystyykö muka ilman lääkeaineita saamaan ittensä niin rasvattomaksi, että säikeet venyy ja paukkuu, kun ite en pääse edes ns. kesäkuntoon. Ehkä en vain osaa? Ehkä mulla on väärät geenit? Syön väärin? Treenaan liian löysästi. Vaihtoehtoja on monia.
Tuossa voi olla yksi tekijä miksi jotkut pääsee lavakuntoon ja toiset taas ei.Syömisestähän se kiinni on. Jos aikuislla satakiloisella miehellä dieetin lähtökalorit on luokkaa 2000-3000 kaloria nii ei varmasti kireeksi pääse ku ei oo ruokaa mistä tiputtaa. Se aineenvaihdunta on offseasonilla saatava hyrräämään niin että sitä ruokaa saa syödä reilusti ilman että heti on kaikki vyötäröllä. Turha dieetata jos ei oo järkevllä pohjalla ns. kasvukauden syömiset.
Syömisestähän se kiinni on. Jos aikuislla satakiloisella miehellä dieetin lähtökalorit on luokkaa 2000-3000 kaloria nii ei varmasti kireeksi pääse ku ei oo ruokaa mistä tiputtaa. Se aineenvaihdunta on offseasonilla saatava hyrräämään niin että sitä ruokaa saa syödä reilusti ilman että heti on kaikki vyötäröllä. Turha dieetata jos ei oo järkevllä pohjalla ns. kasvukauden syömiset.
Joo ja tämän lisäks geneettiset erot. Tyyppi jolla luontainen setpointti on 10% rasvoissa ihan treenailematta tai sen kummemin bodyruokailematta, niin on pikkasen helpompi saavuttaa shredded-kuosi kuin kaverin jonka set-point alue on 15-20% tai joka ainakin on löysässä kunnossa ollut koko ikänsä. Minä tunnen yhden ominsanoin "hupikuntoilijan", joka melko geneettinen friikki. Harrastaa kestävyysliikuntaa ja 2-3x viikossa käy salilla pumppailemassa. Ikinä en oo sitä tyyppiä nähnyt yli 10% rasvoissa ja monesti on pihdeillä mitattu 6-7%. Kaverinsa sanoi, että oluenhuuruisen illan jälkeen oli persesäikeetkin näkynyt ko. tyypillä. Kovin moni ei tahdo päästä tuohon edes kisaprepillä tai ainakin on kroppa kuukausia sekaisin ja mahdoton pitää sitä kuosia kuukautta pidempään.
Oon kokeillut, eroa ei juurikaan oo. Lattiasta reisien päälle vetäessä on se etu, että voi rauhassa haeskella kädet hyvään paikkaan, siinä missä alas kyykätessä nopean suunnanvaihdon aikana tanko saattaa sen verran liikahtaa suuntaan jos toiseenkin, että nostosta tulee tosi kiikkerä.^ Ootko kokeillut tuota zercheriä siten, että vedät lattiasta painon ensin reisien päälle ja siitä ns. kuolleista ylös? Jos olet, onko kuin paljon eroa tuohon?