Pakkislaisten omia treenivideoita

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
Kyykkäily ois helpompaa jos pakittaisit poispäin telineistä, ei tarvis ku muutama askel taakse ja suorittamaan. Tangon telineeseen asettaminen suorituksen jälkeen helpottuis kans kummasti...

Kyykkäily ois helpompaa jos pakittaisit poispäin telineistä, ei tarvis ku muutama askel taakse ja suorittamaan. Tangon telineeseen asettaminen suorituksen jälkeen helpottuis kans kummasti...

No perskele aivan totta! :D Pitääpä siirtää telineitä seuraavalla kertaa :)

Onks toi joku pyhä lattia, kun painot eivät maassa saa olla?

Jaa meinaat tuota kun painot on penkillä ? Mulla on normi mavettelut sitten selkäpäivänä (eli tänään) ja koin että tuosta on jotenkin helpompi ottaa "aloitusasento"

aika hasardia jos sul tosiaan on tuollaset treenit ennen selkä ja mavepäivää, mut mikäs siinä jos toimii. Hyviä tekniikkaneuvoja tulikin jo! Pidä tuo syvyys kyykyssä niin hyvin menee!

Syvyys oli kyllä kohillaan! Ja ota ihmeessä videota treeneistä enemmänki, on nimittäin mukava itse seurata kehitystä videoitten kautta, ja samalla myös muut näkee kehityksen, sekä mihin suuntaan tekniikka alkaa menemään :)
Itteä vähän sylettää kun ei tullut kameraa tänään salille mukaan. Mavessa nimittäin kulki kohtuullisen hyvin, päivän sarjoina: 3x150kg, 3x170kg, 3x180kg (enkka), sekä siihen päälle vielä 1x190kg (enkka), ja 1x200kg (taas enkka). Muistutuksena siis kaikille treenejä kuvaaville: Pitäkää kameran akku ladattuna ja kamera joka reenissä mukana, ikinä ei tiiä millon sattuu kulkemaan...;)

aika hasardia jos sul tosiaan on tuollaset treenit ennen selkä ja mavepäivää, mut mikäs siinä jos toimii. Hyviä tekniikkaneuvoja tulikin jo! Pidä tuo syvyys kyykyssä niin hyvin menee!

No joo tän päivän reenit ohi ja kylläpäs sitä sainki sitten ekaa kertaa selänkipeäksi :D (Tosin voi olla että johtunee kulmasoudun "tekniikka" säädöistä kun koitin 22.5kg tehä nytten, kun aiemmin oon tehnyt 15kg :D) Tää on jotenkin nyt vähän hakusessa koko juttu kun nää selkäpäivät on liian raskaita se on pakko myöntää nyt :/ Pitänee tehä jotain hienosäätöä! Mutta siis toi rom. mavehan ei ota mulla hirveesti selkään (paitsi jos ei lisää painoa...viimeviikolla tein 2x8 110kg ja silloin kyl vähän painetta alaseläs tuntui jo :D ) Tästä löytyy tuo reeniohjelmani millä mennään täl hetkel...(tosin SJMV on nyt toi rom. mave ja hauis keskitetty vaihdoin hammerkääntöön): http://www.pakkotoisto.com/aloittel...niohjelma-arvosteluun-taenne-423/#post3069478

Gogh, aika rumia leukoja mutta harva pystyy ees noihin. ite en sais 1x50kg + lisäpainolla yhtään tuommostakaan leukaa. ootko kokeillu paljo menee puhtaasti ykkönen alhaalta asti? ja ikä?

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Ei mikään kauheen hyvä sarja, kroppa lähti hieman heilumaan ja toistot alhaalta vajaiks. Tosin en koskaan tykkää laskee käsi aivan suoraks ettei olkapäät vahingoitu. Ykköstä en oo kokeillu pitkään aikaan. Suunta on kuiteski ylös päin ja kehitystä on tullut sarjapainoihin ihan hyvää tahtia.Ikää jo 25.

En sano että tekisin itse noilla lisäpainoilla leukoja, mutta ei noista ollu yksikään kunnon leuka. Pelkkiä loppukoukistuksia.

Kyllähän noi vajaita oli. Ens kerralla kokeilen laskea paljon alemmas. Yleensä mulla voima loppuu kuitenkin loppukoukistuksessa. Samoin yhdenkäden vedoissa/avustetuissa. Tossa ekassa siis avustan vasemman käden pikkurillillä.
Räjähtävyyttä koitan korostaa leuoissa, koska olen kokenut että sillä tulee kehitystä! Kaikilla oma tyylinsä!

hyvännäkönen tekniikka mavessa muuten, mutta toi painojen vapaapudotus laskuvaiheessa ei oo mitenkään välttämätöntä :) Jo pelkästään siksi että koska oikeaoppisesti teet kuolleista joka toiston, niin ettei turhaan jännite kropasta laukea siinä tiputuksesta.

Olenko väärässä kun mulla on sellainen käsitys että mavessa tulis ojentaa selkää hieman taaksepäin lisää tossa lopussa, tai itseasiassa olkapäitä vetää taaksepäin? Toi selkä nyt tahtoo tulla hieman mukana.

EDIT: Tosin nyt kun luin parista paikkaa ohjeita niin joissain sanotaan että huono juttu, joissain neuvotaan tekemään... hmm. Ei se musta ainakaan huonolta tunnu.

Oolrait, tänks. Tuntunu vaan paljon helpommalta kropalle tuo nopeasti laskeminen. Pitää varmaan ens kerralla kokeilla hieman hitaampaa laskua.

Kropalle helpommalta tuntuis moni muukin liike vähän helpotettuna, joten sehän ei ole mikään mittari ;) no ei mutta oikeasti kannattaa se.

Suositut

Back
Ylös Bottom