Pakkislaisten omia treenivideoita

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
Ei se sitä sano että tiukassa kunnossa tarviis olla, että kädet isot. Paremminkin vähän reilummissa rasvoissahan sitä paksuutta käsiin kertyy, kun tulee sopiva fläsäkerros siihen lihan päälle. Ei kuitenkaan mitkään "valaanrasvat" voi olla Nikula:lla kun lihakset erottuu käsistä.

Ja toinen mikä on, niin käsien pituus vaikuttaa siihen miltä se näyttää. Oikein pitkäkätisellä tyypillä 45cm haukkari on naru varsinkin, kun pitkäkätisellä se käsi on ohut suorana, mutta paksunee enemmän kun käden koukistaa. Tosi lyhytkätisellä tyypillä 40cm näyttää todella "mahtavalta", itse kerran löin vetoa yhen 165cm tyypin kanssa intissä, että pakko olla yli 40cm käsi sillä, näytti niin törkeen isolta ja kunnon "piikki" oli näkyvissä. Hävisin vedon, kyseinen käsi oli n.37-38cm, mutta ihan eri "kaliiberia" visuaalisesti kuin omat n.40cm narut.

http://www.youtube.com/watch?v=bQafj0dBwbo

Kyllähän tossakin Herrasella on IMO kovimmat kädet, vaikka mittaa on reilusti vähiten.

Mutta on kyllä näyttävät kädet Nikulalla ja hyvät tulokset :rock:

Nonnii. Eli tässä meikäläisen maksimikokeilut, jotka on tännekkin pitäny laittaa jo kauan sitten, mutta ikinä ei ole jaksanut tai muistanut... Eli syyskuun 20. päivän tienoilla otettu kyykky, penkki ja maastaveto maksimit, eri päivinä jokainen. Taustatietona vielä, että kesän aikana pudotin painoa 12kg (102kg --> 90kg). Tulokset ennen ja jälkeen: Kyykky 165kg (vyön kanssa) --> 165kg (vyö ja polvisiteet) Penkki: 100kg --> 95kg (on muuten hirveällä pompulla, mutta tulipahan kuitenki :D) Mave: alotin vasta kesällä, eli ei ollut aikaisempaa kokeilua, edes sarjaa pohjalla --> 185kg

Nyt paino on ollut pidemmän aikaa 92kg tuntumassa, jossa koitan sitä pitää ja keväällä/kesällä mahdollisesti siipaista siitä hieman pois. Tuloksetkin nyt ainakin sarjojen osalta hyvässä nousussa, saa nähdä millaista parannusta noihin tuloksiin sitten saa. Eiköhän selitykset ollu siinä. It's hammertime!:dance:

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
No ei toi penkki mikään erityisen ruma salipenkki ollut, tosta on hyvä jatkaa, maastaveto tulos on kyllä ihan hyvä, ku et oo sitä pahemmin treenannut. Tsemppiä reeneihin ja laitahan uusia videoita tulemaan ku enkat paukkuu, nää videot on pakkiksen parasta antia.

Juu, pitää laittaa uutta videota sitten seuraavien maksimikokeilujen jälkeen. Ja tsemppaukset oli tiukat, eihä se muuten ois noussu!

Vähän horjuvaahan tuo asennon haku on, mutta telineen mataluuskin vähän vaikuttaa. Mikä tärkeintä kyykyt on syviä ja ite ainakin pidän tosta tyylistä et "mennään" väliin eli jalat hieman leveällä, varsinkin jos alkaa voimanosto joskus kiinnostamaan..... Kyllä 5*140kg syvältä on jo kohtuu sarja.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
^ Joo, telineitä ei ylemmäs saa :( mutta ei mulla mitään ongelmia sitä oo tosta saada pois ainakaan. Mun huono liikkuvuus vähän rajottaa tota kyykkäämistä, tarttis varmaan venytellä....
Kiitos, ikää on 17, -93

17-vuotias ja tuollasia rautoja liikkuu? Mitä teitiin porukat laittaa aamupuuroon kun tossa iässä kolisutellaan jo kohtuullisen vakuuttavia malmeja? Hyvännäköistä touhua kaikin puolin, sekä mavet, leuat että kyykky. Penkistä voisin nurista kuten moni muukin täällä, mutta jos ei ole viksua sanottavaa niin kaipa sitä voi turpansa piättää kiinni. Huomasin muuten tuossa kyykyssä että teet hieman "nytkyttelevää" liikettä ennen sarjan aloittamista, mistä se johtuu? Ite nimittäin paksummissa raudoissa kanssa vammailen ja ikään kuin hieron tassua maahan ja psyykkailen, samalla jostain kumman syystä pomputtelen kropalla ja reisillä itteäni siinä ennen toistoja. Nyt olen tietoisesti yrittänyt kitkeä tuota turhaa liikettä, koska vaikka kyykky itsessään ei pahaa tekis, niin toi nytkyttely pidemmän päälle alkaa tekee kipeää.

17-vuotias ja tuollasia rautoja liikkuu? Mitä teitiin porukat laittaa aamupuuroon kun tossa iässä kolisutellaan jo kohtuullisen vakuuttavia malmeja? Hyvännäköistä touhua kaikin puolin, sekä mavet, leuat että kyykky. Penkistä voisin nurista kuten moni muukin täällä, mutta jos ei ole viksua sanottavaa niin kaipa sitä voi turpansa piättää kiinni. Huomasin muuten tuossa kyykyssä että teet hieman "nytkyttelevää" liikettä ennen sarjan aloittamista, mistä se johtuu? Ite nimittäin paksummissa raudoissa kanssa vammailen ja ikään kuin hieron tassua maahan ja psyykkailen, samalla jostain kumman syystä pomputtelen kropalla ja reisillä itteäni siinä ennen toistoja. Nyt olen tietoisesti yrittänyt kitkeä tuota turhaa liikettä, koska vaikka kyykky itsessään ei pahaa tekis, niin toi nytkyttely pidemmän päälle alkaa tekee kipeää.

Kiitos kiitos, mutta eipä noi raudat nyt miään ihmeellisiä vielä ole. Joo en oikein tiedä miksi jotain heilun siinä alussa, kai se siihen asennon hakemiseen liittyy, voisi kyllä yrittää päästä eroon siitä.

Mutta kai mä oon aina keskimääräistä vahvempi ollut kaverien keskuudessa, ihan hyvät geenit varmaan tähän hommaan sitten. 1,5v on reenitaustaa, josta vuosi enemmän panostaen.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom