Pakkislaisten omia treenivideoita

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
onha tota tullu tehtyy jo 15v asti, mut 2001 alko tuloshakunen reenaaminen ja nyt 2 vuotta kunnon valmennuksella ja todella vakavissaan. kaikki energia ja rahat laitetaan tähän hommaan :D saa nähdä mitä tässä muutaman vuoden päästä on saatu aikaan...

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Albertto, täytyy kyllä sanoa, että jos joku, niin ainaki sinä...:rock:

Sun videoista saa aina kauhean motivaatiopiikin ja voimaa on niin maan perkeleesti!

Nonnii. Eli tässä meikäläisen maksimikokeilut...

Penkkiä tehdessä kyllä teki vähä pahaa kattoo tota pomppua. Ei muuten, mutta itsellä on alimmainen nikama rintarangassa muita alempana (en edes huomannut ennen kuin joskus röntgenissä sanottiin) ja paha epäilys että se on saatu aikaan juuri vastaavilla pompuilla joskus nuorempana. Mavetuloksesta oon kyllä kateellinen. :)

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Penkkiä tehdessä kyllä teki vähä pahaa kattoo tota pomppua. Ei muuten, mutta itsellä on alimmainen nikama rintarangassa muita alempana (en edes huomannut ennen kuin joskus röntgenissä sanottiin) ja paha epäilys että se on saatu aikaan juuri vastaavilla pompuilla joskus nuorempana. Mavetuloksesta oon kyllä kateellinen. :)

Juu, pitää alkaa vähän ehkä tuota pomppua valvomaan, ettei pääse mitään pahempaa käymään. :)

Tässäpä vielä uudempaa videota, kun lupasin tuossa aikaisemmin laittaa kun saan kuvailtua. Eli eilisen (10.1.) kyykkytreeniä.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Pakko kait se on kehdata tämä mun räpellys tänne laittaa, vaikka täälä kaikki meneekin jo ihan eri kaliibereis painojen suhteen :D Puolustukseksi voin vain sanoa että aloittelija täs vasta ollaan ja vähän reilut 2kk reeniä takana :) Videosta sen verran että omasta mielestäni oon aika tyytyväinen noihin "räpellyksiin" ja tarkoituskin oli vain hakea nyt sitä tekniikkaa kuntoon, kun ei oo ketään kattomas kuinka päin helvettiä mä noita juttuja teen :D Toi mavettelu meni kohtalaisesti, mutta isommis painois selkä selvästi alkas kaartuun. Kyykys 40kg meni aikas hyvin, 80kg jo huomas että oon vähän etukumaras ja 100kg (oli muuten eka kerta ikinä kun testasin ja aikas kevyttä toi tuntui menevän :) ) meni aika lailla samoin kuin 80kg eli kohtuullisesti! Mielellään otan vastaan kommentteja videosta, tekniikasta ja kaikesta tähän touhuun liittyvästä :) Tästä on mielestäni hyvä jatkaa eteenpäin!

Video: http://www.youtube.com/watch?v=Ab28XiUwIiY

Mielellään otan vastaan kommentteja videosta, tekniikasta ja kaikesta tähän touhuun liittyvästä :) Tästä on mielestäni hyvä jatkaa eteenpäin!
Kyykyssä koita pitää paino hieman enemmän kantapäillä. Nyt näyttää siltä, että painopiste siirtyy päkiöille, kantapäät nousevat hitusen ilmaan ja horjahdat ihan vähän eteenpäin.

Kyykyssä koita pitää paino hieman enemmän kantapäillä. Nyt näyttää siltä, että painopiste siirtyy päkiöille, kantapäät nousevat hitusen ilmaan ja horjahdat ihan vähän eteenpäin.

JES hyvä hyvä :) Heti saa hyviä vinkkejä...ja nyt kun muistelen niin aivan aluksi kun aloin kyykkyä kokeileen mä jopa "kipristelin" varpailla jotenki hämärästi ja paino ei tosiaan oo ollu kantapäillä :) :D

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom