Pakkislaisten omia treenivideoita

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
Hyvä meininki Intoxicationilla! Hienoa!

Todellakin! Jätkä on kehittyny aika huolella niistä ekoista videoista, mitä tänne joskus laitellu. Perkele ku itekkin sais yhtä kovaa kehitystä aikaseks :D

Itseäni huvittaa, kun Intoxication postaa penkkivideoita ja mavetteluita tänne, niin aina on joku sitten kyykkyä kysymässä, ja toteamassa että sen täytyy jäljessä olla. Sen viime kyykkyvideonsa perusteella, jätkä kyykkää jo enemmän kuin vähintään 75% pidempäänkin treenanneista, ja silti täällä jotkut jaksaa vinkua. Hyviä videoita, keep on training!

Itseäni huvittaa, kun Intoxication postaa penkkivideoita ja mavetteluita tänne, niin aina on joku sitten kyykkyä kysymässä, ja toteamassa että sen täytyy jäljessä olla.

Ei ole kukaan itseasiassa nyt noin todennut.

Mutta hyvännäköistä mavea intoxicationilla. Tuollainen hieman Koklyaev tyylinen tekniikka.

Reenistä pätkää taas, mave http://www.youtube.com/watch?v=p-httGUzwfs leukoja http://www.youtube.com/watch?v=D6-sA2W5kQ4
Noin pitkää sarjaa en ole mavessa pitkään aikaan ottanut, nyttenkään ei pitänyt mutta oli sitten pakko koittaa paljon tulee :D
Leuat nyt aika hyvässä nuosussa tolla 2x6, saa nähdä mihin asti pääsen.

Varmaan oot jo pari markkaa mavettanu? Oliko toi mavepätkä jotenki hidastettu tjsp? Tai sitten vaan silmät tökkii. Enivei hyvää settiä!

E. ja tosiaa propsei kuoletuksista, tekee tost setistä huomattavasti rankemman.

Mä myönnän ihan rehellisesti, että oon kateellinen Intoxicationin kehityksestä. :D Mutta se on vaan hyvä asia, koska se motivoi etsimään ja korjaamaan vikoja omasta treenistä, syömisestä yms. että sais itsekin parempaa kehitystä.
Muistaakseni kyykkykin oli ihan hyvän näkönen ja riittävään syvyyteen. Mave ei oo mitään pomputtelurimpuilua, nostot ihan hyviä ja näyttivät turvallisilta. Tausta ja valaistus tossa mavevideossa on vähän huono, koska selän asentoa en ainakaan itse oikeen erota kunnolla.
Se huono puoli nopeessa kehityksessä on, että nousee helposti kusi hattuun, mutta sitä ei kai tässä tapauksessa oo päässyt käymään. Se on mun mielestäni punttisaliharrastuksen yks "vaarallisimpia" juttuja loukkaantumisten lisäksi, ja itsekin pyrin palauttamaan itseäni varmuuden vuoksi maan pinnalle vähän väliä... vaikka ei kyllä mitään ihmetuloksia ole, että pahemmin pääsis jalat irtoomaankaan maasta :D

Ei näyttäs olevan yhtään erityisen heikkoa liikettä Intoxicationilla noista neljästä perusliikkeestä. Voimaa löytyy joka puolelta kroppaa nähtävästi :)

Varmaan oot jo pari markkaa mavettanu? Oliko toi mavepätkä jotenki hidastettu tjsp? Tai sitten vaan silmät tökkii. Enivei hyvää settiä!

E. ja tosiaa propsei kuoletuksista, tekee tost setistä huomattavasti rankemman.

En oo parii markkaa vielä yrittäny, mutta niin kuin oon täällä joskus kertonutkin että mulla oli alaselässä rasitusmurtuma ja sen parantumisessa meni aika kauan, mutta nyt oikeestaan oon vasta päässyt "kunnon" rautoihin mavessa (omaan tasooni nähden) niin eiköhän se 200 myös pian nouse.
Ja ei kyl ollu hidastettu, mut laatu ei oo mikään hyvä niin voi ehkä näyttää siltä :D

Elulle, niin onhan sitä kehitystä ihan hyvin kyllä tullut, mutta ei oo ainakaan omasta mielestä kusi noussut päähän. Kyllähän sitä joskus on siltä tuntunut kun esim. penkki mennyt hyvin että sarjan jälkeen on aika kuningas olo, mutta ei se kauaa kestä kun tajuaa taas että itse on vielä heikko paska ja jne. :D Ja kaikki epäonnistuneet reenit palauttaa ainakin maan tasalle aina :D

Kiitos vielä positiivisista kommenteista !

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
En oo parii markkaa vielä yrittäny, mutta niin kuin oon täällä joskus kertonutkin että mulla oli alaselässä rasitusmurtuma ja sen parantumisessa meni aika kauan, mutta nyt oikeestaan oon vasta päässyt "kunnon" rautoihin mavessa (omaan tasooni nähden) niin eiköhän se 200 myös pian nouse.
Ja ei kyl ollu hidastettu, mut laatu ei oo mikään hyvä niin voi ehkä näyttää siltä :D

Elulle, niin onhan sitä kehitystä ihan hyvin kyllä tullut, mutta ei oo ainakaan omasta mielestä kusi noussut päähän. Kyllähän sitä joskus on siltä tuntunut kun esim. penkki mennyt hyvin että sarjan jälkeen on aika kuningas olo, mutta ei se kauaa kestä kun tajuaa taas että itse on vielä heikko paska ja jne. :D Ja kaikki epäonnistuneet reenit palauttaa ainakin maan tasalle aina :D

Kiitos vielä positiivisista kommenteista !

Huono sanavalinta toi, lähinnä tarkoitin että onnistuneen sarjan jälkeen tulee se onnistumisen fiilis ja tajuaa että jotain on ainakin tehty oikein, mikä taas tuo lisää motivaatiota. Kun motivaatio on korkeella ja uskoo itseensä niin ainakin itse jo ennen suoritusta "tiedän" että onnistun sarjassa. Piti nyt tääkin kirjottaa tänne kun imo ainakin toi on tosi tärkee asia jos sitä kehitystä oikeesti aikoo saada.

Tuleehan hyvin menneen sarjan ja varsinki putkeen menneen just kuningas olo ;) Itellä ainaki tulee usein just se tunne et pystyy mihin vaan :P

Jooh, tässä tredissä vallinneesta parjaamisesta johtuen oli pakko kuvata vähä omaa riuhtomista tänää, eli nyt mulla on oikeus kertoa mielipide ? :D

Pahoittelen ihan hirveetä kuvanlaatua.. osasyy miksi videoita ei oikein tuu otettua. Jostain syystä vodafonen kuvaa jollain ihme tiedostomuotoon joka ei kelvannut windows moviemakerille eli sori, saatte raakakuvaa ja joka video erikseen..
vähän väsyny fiilis tänää mut olkoot, vähän harmitti ettei satkua saanu dipistä tänää.

dippi 70kg

dippi 100kg fail

dippi 90kg kiree

kapee pena 120kg vaa ykköne

lattiapunnerrus 50kg

taljaheilunta, hyvä pumppaus reilulla liikeradalla

eri kahvalla taljaa hallitummin

pystysoutua rumaa riuhtomista 80kg

viparit 22kg

otin siis joka liikkeestä yhden sarjan viteolle. kapeeta penaa otin ykkösen vaa ja muuten pumppasin satasella. Ja joo ihan helvettiä laittaa tälle video kerrallaa.. en älyy mikä ongelma tos wmm oli, koittakaa kestää.

E: yritin psyykata itteeni toho satkun dippii, älkää hermostuko

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
jöö no kapeeta on tullu ykköne 135kg. Dippiä tulee tehtyy kyl aika harvoin nykyää, joka toinen viikko ehkä. normisti kapee pena on ykkösenä ojentajapäivänä.

erh, no rasvat kyllä on varmaa jossain 20 hujakoil kun oon tällai pulska tappi 175/90, oliskin pelkkää lihaa :D Olkavarsi.. nyt on pakko myöntää etten oo ihan parii kuukautee mitannu :D mutta viimeks se oli sen 43 toisessaj a 42½ toisessa, en usko että on muuttunu.

erh, no rasvat kyllä on varmaa jossain 20 hujakoil kun oon tällai pulska tappi 175/90, oliskin pelkkää lihaa :D Olkavarsi.. nyt on pakko myöntää etten oo ihan parii kuukautee mitannu :D mutta viimeks se oli sen 43 toisessaj a 42½ toisessa, en usko että on muuttunu.

Ok. Itse olin viellä pari viikkoa sitten 178cm/91kg ja ajattelin että olisit ainakin paritkyt kiloa painavampi :) Varmaan aika tiukassa kunnossa olet kun kädet sentin pari isommat kun itsellä mutta pirun isot verrattuna omiin naruihin...

Miehekkäät vipari painot muuten, täälläpäin ei liiku paljoa yli 10kg vipunostoissa (?).

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom