Pakkislaisten omia treenivideoita

Meta title: 💥 Pakkislaisten omia treenivideoita – foorumin rautaisimmat suoritukset yhteen megaketjuun

Meta description: Keskustelua jäsenten treenivideoista, kehityksestä, tekniikoista ja kommenteista – näytä omasi ja anna palautetta muille.

Bodariksi vaan! Ei tarvi niin suurilla raudoillakaan tehdä kun voi tuntumapumppailla kevyemmillä.;)

Juu, mutta koko tuo bodari homma on niin elämäntapa hommaa, että itellä ei riitä kärsivällisyys tai henkinen kantti niihin dietteihin.. Laihduttaminen ei oo ihmisten hommaa sanon minä..

- - - Updated - - -

Albertto, vittu mitkä lihat!

Tisut ne vaan siinä kuvissa loisti. Oon punnertaja ja tisut on mun työkalut =)

Itte ottasin vähän hitaammin ja hallitummin tuon laskuvaiheen. En mikään penkki-einari ole, mutta mielestäni siinä itseään vaan huijaa, jos pikku pompulla työntää. ;)
ooks kokeillu tehdä vain negatiivisia? Vois tuoda kivasti paukkua penkkiin vaiks hyvin se menikin. Ajattelin vain jos kisaamaan olet menossa niin saisit laskun tehtyä rauhassa ja sitten pamautat raudat vaan ylös :)

- - - Updated - - -

Saako tänne laittaa pienempiäkin tuloksia..? Laitan silti.

Maven oon aina vetänyt remmeillä (myös ykköset näinä parina kuukautena, kun olen alkanut ottamaan lyhempää sarjaa). Koko maven otin kunnolla ohjelmistoon vasta 5-6 kk sitten, en tiedä miksi ei ole aikasemmin tullut säännöllisesti tehtyä (tyhmä). Yksin pääsin 95 kg:n hikiseen ykköseen, kunnes uusi treenikaverini sanoi, että "jätä nyt v*uun nuo remmit". Sitten vetästiinkin yhdessä treenissä 95 kg --> 105 kg. Vitsi mikä ero! Oon siis aina alkanut pelkäämään tangon painoja, kun niitä on siinä remmejä sitoessa tuijotellut :D

Tänään napattiin vielä uusi penkkienkka vanhan 62,5 kg tilalle. Hätänen on, kun taas niin kerkes jännittää että paljonkohan se painaa :D

Saa sanoa, jos jotain vinkkejä mieleen tulee (laita paremmat musiikit ei ole vinkki ;)). Seuraavaksi kyykyn kimppuun! Siinä onkin sitten työmaata..

ooks kokeillu tehdä vain negatiivisia? Vois tuoda kivasti paukkua penkkiin vaiks hyvin se menikin. Ajattelin vain jos kisaamaan olet menossa niin saisit laskun tehtyä rauhassa ja sitten pamautat raudat vaan ylös

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:

Polvi&selkävammaisen kyykähtelyjä, setti prässiä ja säheltämistä. Joitakin varmaan nyt harmittaa noi kyykkyjen syvyydet, mutta hyvin toi homma mulla toimii ja syvemmälle pääsen jo ku esim puoli vuotta sitten. Hiljalleen tulee keskikroppaan enemmän jerkkua ja myös uskoa mennä syvemmälle, siinä määrin kun polvet antaa periksi. Prässiä ei tosta kuvakulmasta juuri näy, mutta löytyy tubesta myös sivusta kuvattu, about vastaava setti vanhemmista treeneistä.

Katsokaa, naurakaa ja nauttikaa : )

http://www.youtube.com/watch?v=_wdxJTP5gR4

Etukyykkyn treenailua vähän. Miltä tuo tekniikka näyttää noin suurinpiirtein?

Omaan silmään ihan hyvältä näyttää, tosin tuon otteen voisit muuttaa. Tässä hyvä video

Eli tuo painonnosto-ote remmejä hyväksikäyttäen, oon nyt muutaman etukyykkytreenin tolleen tehnyt ja ero entiseen on järkyttävä. Suosittelen.

Back
Ylös Bottom