Pakkislaisten omia treenivideoita

Meta title: 💥 Pakkislaisten omia treenivideoita – foorumin rautaisimmat suoritukset yhteen megaketjuun

Meta description: Keskustelua jäsenten treenivideoista, kehityksestä, tekniikoista ja kommenteista – näytä omasi ja anna palautetta muille.

Yritin tehdä vähän havainnollistavampaa tempausvideota, hidastuksia ja liikeradan seurantaa löytyy. Rautahan on maksimi. Joo, paha koukkukäsiveto ja selkäkin huonosti.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Kyykky ja sen tekniikka

5x 165kg henkkoht. ennätyspainoilla. Tuosta se tekniikka ei enää huonone ainakaan.
Lähinnä kaipailisin mielipidettä selän kulmasta, kun tullut kommentteja, että kyykkään kuin vetäisin maasta.

Joo on kyllä aitoa tuo Juukasalin levykolinat. VL!

Itellänikin oli tänään selkäpäivä ja viime pätkä kuvattu parisen kuukautta sitten. Keventelyjen jälkeen palattiin siihen perusbasichommaan. Hyvässä puNpissa oli koko selekä!

Noniin, väsättiin taas tämmönen sarkasmilla varustettu video meikäläisen touhuista.

Joo ja hei, tiedän että jotkut funtsii ''onpas tolla jonnella vitun pienet painot ja on muuten pieni kaveri''.

Mutta teen parhaani kehittyäkseni näissä touhussa, ikää meikäläiseltä ei kuitenkaan löydy kuin rontti 17, joten give me some mercy.;)

Ei niitä polvia saa noin kapealla käsiotteella sivuun muuten kuin juurikin jalkateriä levittämällä, Bullfarmilla ainakin tosi moni näyttää vetävän melkein kantapäät yhdessä ja jalat melko auki. Itse vedän noin hartianlevyisellä jalka-asennolla (jalkaterät suorassa) ja käsiote noin peukalon pituuden verran karhennusten ulkopuolella. Moni voimamiesurheilija vetää niin.

Jalkarynkytystä

Kyykyt on varmaan taas vajaita, selät kaarella ja tekniikat muutenkin kehnoja mutta olipa kova treeni!! Mulla kasvo tosta yhdestä treenistä jalat iha tuntuvasti, ennen hyvin istuvat farkut oli ton treenin jälkeen tosi napakat ja on vieläkin vaikka aikaa tosta on jo pari viikkoa, perille meni. Koko helhoidossa meni melkein 2,5h ja kyse oli elämästä ja kuolemasta :)

Sori kun video venähti vähän pitkäksi :)

Täältä tullaan taas, veto 170x7. Terveisiä Roopelle.

aamupaino vaivaiset 86,7kg

Täytyy nostaa hattua bodareille, että jaksaa viikosta toiseen tommosta happorääkkiä lähtä tekemään!

Ihan joka viikkoista toi ei mulle ole, mulle meni 5 päivää ton treenin jälkeen etten voinu kävellä kunnolla. Nyt oli yks kevyempi jalkatreeni välissä ja eilen otettiin samanlainen setti kun tossa videolla, ei mennyt vaan ihan putkeen johtuen pari viikkoa sitten alkaneesta dietistä.

Back
Ylös Bottom