Pakkislaisten omia treenivideoita

Meta title: 💥 Pakkislaisten omia treenivideoita – foorumin rautaisimmat suoritukset yhteen megaketjuun

Meta description: Keskustelua jäsenten treenivideoista, kehityksestä, tekniikoista ja kommenteista – näytä omasi ja anna palautetta muille.

aika helpostihan toi 90 näyttää nousevan rinnalle, allemenossa ois ollu viel varaa hakee syvempääki ku tanko nousee noin korkeelle. Ekassa työnnössä oli ehkä liian pitkä keskittyminen tai uskonpuute nii vei voimia? Kaveri neuvo mulle, että ei kantsi turhaa hätäillä ku saksannu, vaa hakee tasapainon ja rauhallisesti hivuttaa oikeen jalan takas vasemman rinnalle. Sen oikeen jalan voi viel vähä kääntää sisäänpäin saksatessa, mikä auttaa tasapainottamises.

Turisti: Jep, tulee korkeelle rivet, siinä ois varaa jos riittäis asennetta siihen allemenoon. Ysikymppi on nyt sellainen ongelmaton rauta että tulee rinnalle aina. Ylöstyönnössä mulla taas venyy keskittyminen aina liian pitkäksi ellei nyt ihan kevyillä mennä. Pitäis olla joku huutamassa vieressä että potki nyt äkkiä siihen tankoon vauhtia. Etujalka ei oo nyt viime aikoina liikkunut ihan tarpeeksi pitkälle, sitten se menee tohon että pitää takajalalla ottaa nopeasti eteen, ja homma menee aika huteraksi. Senhän pitäis mennä niin että etujalka ensin taakse ja sitten vasta takajalka eteen.

Itse kun en ole kovin kateellista sorttia, niin kerrotko miltä tuntuu kun tuommoinen kateellisuus kohtaus iskee? Nouseeko syke? Tuleeko kylmä hiki? Huimaako päässä?

Mutta aiheeseen, komea nosto Allanilta. Millon seuraavat kisat on?

24.3 WPC SM. Ekaa kertaa -100kg sarjassa

- - - Updated - - -

Missähän Allan on väittänyt olevansa natu?

ADT sopimuksessa, jonka allekirjoitin vuonna 2000 =D

Eka video uudella softalla tehty, sekavaa settiä taas mutta pirun hyvä reeni poikien kanssa.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Jeis, hyvä video jälleenkerran!

Paljon ikää sulla on, painot ja pituudet?
Mitäs tuloksia salilta?

Kiitos! Parikymppinen pojankolli, liikaa ikää suhteessa kehitykseen, mutta kurotaan väli kiinni. 185/95 atm. Pidin välidieetin tossa syksyllä, joulukuusta paino noussu sen 6-7kg kun kondis oli semikireä.

Emmää noita tuloksia, Lihaksia kun yrittää kasvattaa. En täällä viiti ees mainita kun 100% pakkislaisista on vahvempia, mutta kyllä netin syövereistä löytyy.. tätä nikkiä kun käyttääpi, tai jos on vippi. :)

Pakkislaisten omia reenivideoita

Nyt menee ohi aiheen, mutta osa videoista ei näy, youtube huutaa että ei ole asetettu saataville mobiililaitteille? Ite tulee paljon puhelimella katseltua näitä, niin menee monta videoo ohitte :)

Nyt menee ohi aiheen, mutta osa videoista ei näy, youtube huutaa että ei ole asetettu saataville mobiililaitteille? Ite tulee paljon puhelimella katseltua näitä, niin menee monta videoo ohitte :)

Ite oon koittanu saada näkyviin puhelimelle noita, mutta ilmeisesti ei onnaa.. Tarttis vissiin olla joku überkäyttis tms.. Jos joku tietää miten sen saa ilman mitään spessujuttuja niin kertokaa.

Tuppaa olemaan niin raskaita nämä tavan videot täällä nii laitetaanpa välillä pätkää reenistä ilman painoja! Rengassarjaa tältä aamulta http://www.youtube.com/watch?v=bu8DDJ45rpw&feature=youtu.be

Hyvää tekemistä! Kiva nähdä, ettei kehopainotreenaus ole tältä palstalta kokonaan kuollut. Vaikka mielellään noita huimia raudannosteluvideoitakin katsoo. Omaa sydäntä lähinnä kuitenkin tuo kehopainotreenaus kuitenkin.

Saako tänne laittaa pienempiäkin tuloksia..? Laitan silti.

Maven oon aina vetänyt remmeillä (myös ykköset näinä parina kuukautena, kun olen alkanut ottamaan lyhempää sarjaa). Koko maven otin kunnolla ohjelmistoon vasta 5-6 kk sitten, en tiedä miksi ei ole aikasemmin tullut säännöllisesti tehtyä (tyhmä). Yksin pääsin 95 kg:n hikiseen ykköseen, kunnes uusi treenikaverini sanoi, että "jätä nyt v*uun nuo remmit". Sitten vetästiinkin yhdessä treenissä 95 kg --> 105 kg. Vitsi mikä ero! Oon siis aina alkanut pelkäämään tangon painoja, kun niitä on siinä remmejä sitoessa tuijotellut :D

Tänään napattiin vielä uusi penkkienkka vanhan 62,5 kg tilalle. Hätänen on, kun taas niin kerkes jännittää että paljonkohan se painaa :D

Saa sanoa, jos jotain vinkkejä mieleen tulee (laita paremmat musiikit ei ole vinkki ;)). Seuraavaksi kyykyn kimppuun! Siinä onkin sitten työmaata..

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
hyvännäköstä työskentelyä :) penkkiin vois lisätä 2,5 kiloa kivasti ja paina perse lujasti penkkiin ja työnnä koko kropalla voimakkasti niinkun teitkin :) hyvää työtä ja tsemppiä reeniin :fuckyeah:

Pakkislaisten omia reenivideoita

nuo kaaret penkissä on kyllä kohtuu hurjia. hyvännäköinen penkki ja veto...Paitsi, et olet pelottava heti sen vedon jälkeen...

Itte ottasin vähän hitaammin ja hallitummin tuon laskuvaiheen. En mikään penkki-einari ole, mutta mielestäni siinä itseään vaan huijaa, jos pikku pompulla työntää. ;)

Back
Ylös Bottom