Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.

Tässä vähän paksun pojan räpellyksiä tältä päivältä. Helvetin vajaita, mutta tarkoituksena on saada vähän enemmän voimaa ojentajiin. Ylivoimaisesti heikoin lenkki penkissä. Selityksenä voin sanoa että tossa oli alla 10 sarjaa penkkiä ja yks kova sarja dippiä. Yhteispaino vaatteet päällä, ketju ja painot noin 185kg.
Eilen tehty, 250 jäi vielä odottamaan ensi vuotta
...Alaselän vahvistamiseen oon tehnyt räkkivetoa...
).Yrititkö edes nostaa sitä 250? Ihan ilmaahan toi nosto oli :O
Tekniikka kuntoon ensin, ja sitte vasta lisää rautaa tankoon.
5x130kg takakyykky. Miltä näyttää tekniikka ? Vastaavalla tyylillä parhaat sarjat tähän asti 3x5x150kg. Tuo kyykyn syvyys on itelle sellanen, että jos vien alemmas niin selkä helposti tuntuu pettävän ( varmaan rektumista loppuu voima ? ) ja tulee polvikipuja. Antakaas vähän risuja/ruusuja :P
mua ainakin ärsyttäis kun joku varais salin kaikki painot prässiin ja sit vemputtais tommosta sentin liikerataa niillä
+eeppinen kulmasoutu(?) @1:50
Yrititkö edes nostaa sitä 250? Ihan ilmaahan toi nosto oli :O
Samaa mieltä olisi tullut tuolla painolla ainakin 3-5 toistoa

Eilen tehty, 250 jäi vielä odottamaan ensi vuotta
Jotakuinkin tähän tyyliin? :DHyvää settiä, itse teen hyvin samantyyppisesti. Se joka nillittää vajaasta liikeradasta, niin voi heittää tuon 60 kg munien alle ja ruveta kokeilemaan... ;)