Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Siinä vielä siskon mavettelua. Oma paino hänellä 53kg.

Siinä vielä siskon mavettelua. Oma paino hänellä 53kg.

Normi nainen mavettaa ja pakkislaiset ovat ihan pähkinöinä. wtf.
En käytä normaalisti tota tankoa. Tuo on taloyhtiön "sali" jonka tangossa on merkit eri kohdissa kuin yleensä käyttämäni salin tangossa. Yleensä salilla penkatessa ote on nimettömät merkeissä, tuossa saattaa olla joko hieman kapeampi tai leveämpi.Ihan hyvältähän tuo tekniikka näytti. Itse ottaisin leveämmän otteen mutta se on jokaisen oma asia, että mikä ote tuntuu parhaalta.
Tuossa tilassa ei oikein voi penkata siten miten yleensä penkkaan. Normaalisti otan paineet tangon takana istuessa kuten esim. Allan Jokinen, mutta tuossa ei mahdu tangon ja seinän väliin istuskelemaan. :(Mä ainakin ottaisin ne paineet ennen kuin nostan raudan telineistä.
http://www.youtube.com/watch?v=C_u8Tk7fQSE
Uus maksimi tulikin nostettua tänään ilman mitään ihmeempiä piikkauksia, paino oli aamulla 88,3.
Antakaaha kritiikkiä tekniikasta ja vinkkejä tietenki millä sen sais korjattua, selkä vähä pyöristyy että siitä ei tarvi sanoa kun on jo huomattu, ja ainaha se maksimeissa vähä pyöristyy (joitakin lukuunottamatta).
edit. kertokaapa miten saatte suoraa upattua tähä ketjuun noi youtube videot.

Tän päivän selkä- & hauistreeneistä klippiä. Videolla kaikki maastavedon työsarjat. Lämmittelyt oli 2x8x20, 8x60, 8x100 ja 8x140. Muita liikkeitä alatalja, josta videolla raskain sarja. Muut sarjat tein puhtaammin. Ylätalja, pari hauisliikettä, forkut ja vatsat jätettiin kuvaamatta, koska ei niissä ny mitään ihmeellistä oo.
]
Kyllä mä vielä joku päivä vedän sen kolme markkaa alle 100 kilosena jos vaan pysyn ehjänä![]()
^Mavessa katse alaviistoon ja ote ne hapet ylhäällä. Etukyykkyssä selvästi leveämpi asento ja polvia kunnolla ulos.