Pakkislaisten omia treenivideoita

M-Nutrition EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/KPL
Tänään on synttärit :) Ja mulle taas neuvottiin ottamaan leveämpää jalka-asentoa ja käsiasentoa...Unohdin ottaa noi sisäpelikengät pois..Toi oli ihan kokeilua toi leveämpi asento/kädet myös leveällä,

Ei kannata kokeilla toiste. Nostomatka on lyhin sillon kun roikotat hartioita ja kädet osoittavat suoraan alaspäin, eikä yhtään sivulle. Jalat kyllä mahtuu siihen väliin. Katso vaikka tuubista jotain mm-tason vetoja, niin ei kenelläkään ole kädet leveällä. Jos sumovetoa (jalat leveällä ) haluat treenata niin etsi joku, joka oikeasti sen osaa neuvomaan. Ei siis kaveria joka on käynyt salilla 6k pidempään kuin sinä.

Tsemppiä treeneeihin. Hyvä asenne on tärkeintä.

Viime viikolla en saanut mavesta leffaa, kun jäi treenikerta väliin.Nyt siis 4-5 pvää ilman treeniä ja treenin loppuun vedin maasta 5x145kg paremmalla(?) tekniikalla.Viimeinen treeni ennen 15v :)
On kyllä helvetin raskas vetotyyli...

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Joo ei noin leveältä vedä kukaan muu, kun oikeasti leveät kaverit, tai isomahaset ukot. Kapeampaa veto asentoa vaan, tai sitten sumolla.

Monta hyvää vinkkiä tuolla jo aiemmin tulikin.

Voisin heittää että jalat ja kädet kapeemmalla davidumilla tulis 160kgx5 sarja helposti :D vähä näyttää ton levynen jo kulmasoudun asennolta...

Penkkiä väännettiin tänään. Itellä Helmikuussa edessä nuorten voimanoston SM-kisat, joten vähitellen on tuota paidalla punnertamista alettava treenaamaan enemmänkin. Nyt siis kolmatta kertaa elämässäni paitaa puen päälle ja toinen nostokerta vasta omalla uudella paidalla, joten jäykähköä on meno. Painot ei päätä hivele, kun on tuo raakana punnertaminenkin itelle niin perkuleen vaikeeta :D

OUTLET PWO -40%

Grapefruit Lemonade

14,90€
Arpaltakin pitkästä aikaa jotain. Mavetreenit vähän muuttuneet kun ei viitsi tuota rikkinäistä selkää ainakaan toistaiseksi "kovilla" painoilla kiusata.

Tällästä hapotusta tälläkertaa myötäotteella:

[video=youtube_share;cMCy_gVQW4Q]http://youtu.be/cMCy_gVQW4Q[/video]

Ensi kerralla sitten vähän raskaampaa sarjaa. Noita olisi kai muutaman tuosta vielä poiminut.

Ja GymRatseilta tärähtää jälleen! Tältä päivältä tiukkaa vetoreeniä. Itse huipensin oman treenini ottamalla uudella puvulla epävirallisen alle 20v 83kg Suomenennätyksen, 260kg.

Ja GymRatseilta tärähtää jälleen! Tältä päivältä tiukkaa vetoreeniä. Itse huipensin oman treenini ottamalla uudella puvulla epävirallisen alle 20v 83kg Suomenennätyksen, 260kg.

Luulin jo että nyt on jotain kovaa settiä, mutta rätithän siellä on päällä. RAW-POWER kunniaan.

Hmm... eka mulle neuvotaan, että kädet ja jalat pitäis olla leveämmällä..Mut joo katon noita videoita, sais jotain käsitystä :)
Itse asiassa sun eka kysymys oli muotoiltu todella huonosti, (onko ok jos vetää jalat leveällä mutta ei sumolla).

Eli toisin sanoen, jos haluat pitää ne jalat leveällä niin silloin sumo veto, eli kädet on siellä jalkojen välissä, tunnetaan myöskin nimellä välistä veto. Jos taas haluat pitää kädet jalkojen ulkopuolella niin silloin jalat siellä käsien välissä ja kädet hartianlevysessä asennossa.

http://www.youtube.com/watch?v=kTg34Yx1gC8&feature=youtu.be

Laitetaas julki tämän päivän vinopenkki käsipainoilla, kun tuli kokeiltua kerrankin vähän isommilla hanttaleilla, millä yleensä tulee tehtyä.
Tulee kysymys vähän offtopiccina, onko ok tehdä tuohon syvyyteen kp vinopenkkiä?Ite oon ainakin aina tehnyt siten, että käsipainojen 'keskikohta' menee tohon rintaan asti..Eri periaatteessa niin iso venytys, kuin mahdollista..

Tulee kysymys vähän offtopiccina, onko ok tehdä tuohon syvyyteen kp vinopenkkiä?Ite oon ainakin aina tehnyt siten, että käsipainojen 'keskikohta' menee tohon rintaan asti..Eri periaatteessa niin iso venytys, kuin mahdollista..

Nyt kun sanoit ja katsoin itse tarkemmin, niin onhan se totta, että jos kuvitellaan käsipainojen väliin tanko, niin "tanko" ei osuisi kyllä rintaan, mutta silti tuntuu itselle parhaalta tehdä näin.

Nyt kun sanoit ja katsoin itse tarkemmin, niin onhan se totta, että jos kuvitellaan käsipainojen väliin tanko, niin "tanko" ei osuisi kyllä rintaan, mutta silti tuntuu itselle parhaalta tehdä näin.
Tässä ei missään tapauksessa ollut tarkoitus kritisoida tekniikkaa, oli kysymys itseäni varten :D

Jos halutaan saada liike rintaan, niin käsipainot tulee laskea niin alas kun vain pystyy, eli siis jopa tankoa alemmaksi venytyksen maksimoimiseksi. Ja tämä ei ole millään tavalla riippuvaista henkilökohtaisista ominaisuuksista, toisin kuin esimerkiksi kyynärpäiden kulma jossa rintalihaksen rasituksen maksimointi johtaa myös etuolkapäiden kuormittumiseen. Rinta on juuri niitä lihaksia, joiden treenaamisessa kannattaa olla erityisen tarkka painojen kanssa. Omalla salilla on useita yli 150kg penkkaavia kehonrakentajia, jotka siltikin tekevät käsipainovinopenkit 30-40kg:lla.

Muutenhan tuo on tosiaan täysin moitteeton suoritus, sillä käsipainotkin pysyvät koostaan huolimatta hyvin hallussa. Voimailijoiden ei varmaan tarvitse olla yhtä tarkka tuosta syvyydestä.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom