Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Tänään on synttäritJa mulle taas neuvottiin ottamaan leveämpää jalka-asentoa ja käsiasentoa...Unohdin ottaa noi sisäpelikengät pois..Toi oli ihan kokeilua toi leveämpi asento/kädet myös leveällä,
On kyllä helvetin raskas vetotyyli...Viime viikolla en saanut mavesta leffaa, kun jäi treenikerta väliin.Nyt siis 4-5 pvää ilman treeniä ja treenin loppuun vedin maasta 5x145kg paremmalla(?) tekniikalla.Viimeinen treeni ennen 15v
Katsoin muitakin videoita ja osan olen nähnyt jo ennen tänne liittymistä. Hattua nostan koville suorituksille.
Hmm... eka mulle neuvotaan, että kädet ja jalat pitäis olla leveämmällä..Mut joo katon noita videoita, sais jotain käsitystäOn kyllä helvetin raskas vetotyyli...
Ja GymRatseilta tärähtää jälleen! Tältä päivältä tiukkaa vetoreeniä. Itse huipensin oman treenini ottamalla uudella puvulla epävirallisen alle 20v 83kg Suomenennätyksen, 260kg.
Itse asiassa sun eka kysymys oli muotoiltu todella huonosti, (onko ok jos vetää jalat leveällä mutta ei sumolla).Hmm... eka mulle neuvotaan, että kädet ja jalat pitäis olla leveämmällä..Mut joo katon noita videoita, sais jotain käsitystä![]()
Tulee kysymys vähän offtopiccina, onko ok tehdä tuohon syvyyteen kp vinopenkkiä?Ite oon ainakin aina tehnyt siten, että käsipainojen 'keskikohta' menee tohon rintaan asti..Eri periaatteessa niin iso venytys, kuin mahdollista..http://www.youtube.com/watch?v=kTg34Yx1gC8&feature=youtu.be
Laitetaas julki tämän päivän vinopenkki käsipainoilla, kun tuli kokeiltua kerrankin vähän isommilla hanttaleilla, millä yleensä tulee tehtyä.
Tulee kysymys vähän offtopiccina, onko ok tehdä tuohon syvyyteen kp vinopenkkiä?Ite oon ainakin aina tehnyt siten, että käsipainojen 'keskikohta' menee tohon rintaan asti..Eri periaatteessa niin iso venytys, kuin mahdollista..
Tässä ei missään tapauksessa ollut tarkoitus kritisoida tekniikkaa, oli kysymys itseäni varten :DNyt kun sanoit ja katsoin itse tarkemmin, niin onhan se totta, että jos kuvitellaan käsipainojen väliin tanko, niin "tanko" ei osuisi kyllä rintaan, mutta silti tuntuu itselle parhaalta tehdä näin.
Muutenhan tuo on tosiaan täysin moitteeton suoritus, sillä käsipainotkin pysyvät koostaan huolimatta hyvin hallussa.