- Ikä
- 40
Videon alun "coast barbell club" kertoi että olisi kyseessä Auckland, Uusi-Seelanti.Missäs päin maailmaa tuo on kuvattu? Kiva lähtee loskaan polkemaan fillarilla et pääsee salille :jahas:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Videon alun "coast barbell club" kertoi että olisi kyseessä Auckland, Uusi-Seelanti.Missäs päin maailmaa tuo on kuvattu? Kiva lähtee loskaan polkemaan fillarilla et pääsee salille :jahas:
Hurja sarja, kyllä bodarilla ruutia jaloista löytyy.Tässähän se : http://www.gym-space.fi/wp-content/...ace.fi/files/2010/04/20100415001607000000.flv
Itse muistin, että se oli 20x200kg![]()
Oon haastanu Allun mavessa mut ei ni ei...:D
Alluhan voisi koittaa kyykätä paremmaksi sen Hulkin 20x180kg![]()
Allu on punnertaja..Aina ollut ja ilmeisesti tulee aina olemaan...
Lisää takareiden kuntoutusta.. sama laji, mutta otettiin 5cm matalemmalta.. elikkäs raaka sumoveto, 3x250kg.. kropalla aamulla painoo 89kg, pukeilla korkeutta 8cm.. Vaikka ihmiseiset ei täällä sumoo arvostakkaan, niin toivottavasti kelpaa
Alla sarjat 2x200kg, 2x220kg, 2x230kg, 2x240kg.
kuin pahasti meni takareisi vai kummatkin?
Otan nyt perjantaina sitten videota mavesta hyvällä tekniikalla, torstai on lepoa ja alkaa myös loma, niin ei mitään syytä ainakaan vielä tekniikan hajoamiseen( On muuten viimeinen mave-treeni ennen 15-v)
Pari kysymystä ajattelin esittää..:
1.Onko OK jos vetää jalat leveällä (ei ihan sumo-asentoon) maasta?(Kuitenkin yläkroppapäivä, pitäis saada tuntumaa selkään, siksi oon vetänyt aina noin kapealla)
2.Mitä väliä, millä oteleveydellä pitää käsiä maastavedossa?Ite ainakin oon pitänyt todella kapealla, siinä about ensimmäisillä merkeillä.
3."Huomiona lisäksi vatkaaminen ja säheltäminen toistojen välissä." Pidän joka vedon jälkeen noin parin-kolmen sekunnin tauon, pitääkö mielummin sitten pompauttaa se maasta?Eikös se ole sama asia, kuin tekisi penkkiä pompulla?
Ok kiitos neuvoista1. Ei ole ok, kaikki kanssatreenaajat kuiskivat selkäsi takana "mikä tuokin luulee olevansa noiden spagaattinostojensa kanssa, maastavedosta sillä tuskin nousee edes tyhjä tanko."
2. Pidä ihan vähän jalkojen ulkopuolella.
3. Älä vaan pomputa. Ihan sama onko se tauko toistojen välillä 2 vai 10 sekuntia, mutta älä pomputa.
Ok kiitos neuvoistaTarkoitin tolla ekalla kysymyksellä sitä, että meneekö liian paljon takareisille, kun tässä ois kuitenkin selkää tarkoitus harjoittaa.
Ja siis tossa 3. kysymyksessä oli lainaus jonkun kommentista
Otan nyt perjantaina sitten videota mavesta hyvällä tekniikalla, torstai on lepoa ja alkaa myös loma, niin ei mitään syytä ainakaan vielä tekniikan hajoamiseen( On muuten viimeinen mave-treeni ennen 15-v)
Pari kysymystä ajattelin esittää..:
1.Onko OK jos vetää jalat leveällä (ei ihan sumo-asentoon) maasta?(Kuitenkin yläkroppapäivä, pitäis saada tuntumaa selkään, siksi oon vetänyt aina noin kapealla)
2.Mitä väliä, millä oteleveydellä pitää käsiä maastavedossa?Ite ainakin oon pitänyt todella kapealla, siinä about ensimmäisillä merkeillä.
3."Huomiona lisäksi vatkaaminen ja säheltäminen toistojen välissä." Pidän joka vedon jälkeen noin parin-kolmen sekunnin tauon, pitääkö mielummin sitten pompauttaa se maasta?Eikös se ole sama asia, kuin tekisi penkkiä pompulla?