Pakkislaisten omia treenivideoita

M-Nutrition EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/KPL
Tuossa videossa on kyllä jalat niin kapeella että ei voida istua sinne jalkojen väliin ja viedä niitä polvia sivuille vaan ne menee suoraan eteen päin ja pohjassa tulee tommonen niiaus.Tekniikan muutos paikallaan aivan sama mitä varten kyykkyä tekee.

E.ja en tiedä hämääkö tuo peli mutta polvetkin näyttää sojottavan minne sattuu.
Pointtini oli se että jos halutaan kyykätä suoraan alas, niin taaksepyllistyneuvo on hieman turha. Se mikä asennon leveys+muut seikat kannattaa olla, ovat asia erikseen. Jos on huippuliikkuvuus niin periaatteesa eipä tuota leveyttä tarvi välttämättä edes muuttaa, senkun avaa jalkateriä ja vie polvet sivulle. Tämä ei ollut neuvo.

5x142,5kg mave...Alaselkä meni hieman pyöreäksi, mutta syytän siitä montaa tekijää :D :Aamulla oli ollut liikuntaa 2 tuntia (Kuntopiiriä, maastavetoa, juoksua) ja ennen treeniä en oikein ollut syönyt mitään, heikotti melko pahasti...Normaalisti vedän paremmalla tekniikalla..Mave oli myös viimeisenä liikkeenä.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Hieman kyllä tekee pahaa katsoa tuota alaselkää. Noin nuorena ja hyvin jo kehittyneenä ei kannata youtube-videoiden takia lähtee repimään huonolla tekniikalla isoja rautoja. Ja jos alla on liikuntaa, huono syöminen ja heikotus niin vähän ihmettelen miksi teet juuri sinä päivänä videota. Pistä uusi video, jossa olet voimissasi ja teet puhtaalla tekniikalla niin sitten kaikki näyttää taas hyvältä. Vakuuttaavaa tuo toiminta kuitenkin on vaikka tekniikka hieman kärsiikin.

Hieman kyllä tekee pahaa katsoa tuota alaselkää. Noin nuorena ja hyvin jo kehittyneenä ei kannata youtube-videoiden takia lähtee repimään huonolla tekniikalla isoja rautoja. Ja jos alla on liikuntaa, huono syöminen ja heikotus niin vähän ihmettelen miksi teet juuri sinä päivänä videota. Pistä uusi video, jossa olet voimissasi ja teet puhtaalla tekniikalla niin sitten kaikki näyttää taas hyvältä. Vakuuttaavaa tuo toiminta kuitenkin on vaikka tekniikka hieman kärsiikin.

Halusin ottaa viime kerralla videoo, mutta akku loppu kesken...Silloin oli hyvä tekniikka :)(7x140). Alko heikottaa vasta sen jälkeen, kun lähin salille, salilla jo vähän helpotti...Mut joo otan ens kerralla hyvällä tekniikalla :)

rive

Tänään tuli otettua rinnallevetoa pitkästä aikaa moneen kuukauteen. Oon lähikuukausina tehny pelkkää tempausta, mutta ilmeisesti auttaa hyvin riveenki, koska ennätysraudat nousi 15kg:lla. Tekniikasta sen verran, että kattelin ennen reeniä youtubesta Klokovilta ja Akkaevilta mallia ja koitin niiltä vähä matkia, kun en oo rivessä tekniikkaa juurikaan reenaillu. Tekniikasta ois hyvä saada rakentavaa kommenttia.

135 kg
http://www.youtube.com/watch?v=wSHL6Ag8-J4
Syytän surkeesta kyykystä taustalla soivaa hieman fägähtävää musiikkia.

130 kg
http://www.youtube.com/watch?v=v46vy1wuQww
Tämä tuli vähä sulavammin, tosin rupes päässä pimeneen.

Rivessä kusee vielä olkapäät, kun en saa tankoa luonnollisesti ja rennosti pidettyä rinnan yläpuolella, joten työnnössäkään en oo yli 120 kiloa enempää uskaltanu koittaa. Onko tuohon jotai hyvää venytystä, vai pitäskö sitä pitää kevyillä painoilla tuossa asennossa ja hiljalleen nostaa kyynäriä ylemmäs, jotta sais venytystä?

Eka toisto vielä ihan ok, mutta sitten alkaa tekniikka hajoamaan. Kannattaa treenipainoissa laittaa vaan sen verran, että jaksaa nostella kunnolla. Enemmän toistoja vaikka mieluummin.
Mun mielestä ihan ok vetoja. Tietysti kun olet noin nuori, niin rauhallisesti kannattaa edetä painojen kanssa.

Loppuakohden tekniikka menee kyllä kieltämättä vähän erikoisempaan suuntaan. Vetovaiheessa takapuoli enemmänkin nousee taivasta kohti kuin laskee. Tähänkiinnittäisin huomiota. Rinta pystyyn ja takamus alas. Huomiona lisäksi vatkaaminen ja säheltäminen toistojen välissä.

Katselin kanssa ihan samaa, että eihän tuo nyt mennyt ihan fatality-pyöreeksi imo. Enemmän moisia vetoja näkee salilla, kun ns. "Puhtaita"

Nykyään kyllä tuntuu, että niitä ylipuhtaita näkee suurimman osan mitä salillakävijät tekee. Painot onkin yleensä haarukassa 80-120kg ja varmasti sillä mentaliteetillä aina siellä pysyvätkin.

Davidum: kannattaa sikäli kiinnittää huomiota tekniikkaan, jos tuntuu että se MUUTTUU eri päivien välillä. Kyllä silloin tekniikka on pielessä, jos itsekin vetää normaalisti eritavalla, mutta nyt jostain syystä selkä meni noin. En mä itse ainakaan mavea erilailla eripäivinä vedä, jos takareidet, perse selkä etc jumissa olisikin, niin silloin pitää pudottaa painoja, ei muuttaa tekniikkaa.

e: tottakai saliuran alkutaipaleella tuntuma liikkeisiin voi olla sen verran hakusessa, että tekniikka muutokset eri päivinä voi johtua siitä.

OUTLET PWO -40%

Grapefruit Lemonade

14,90€
Kannampa korteni kekoon tähänkin threadiin. Innostuin testailemaan polvenaltavetoo. En tosiaan ole koskaan ennen tätä tehnyt, enkä juuri ole maveakaan tehnyt. Kaikki palaute, ohjeet ja vittuilu on tervetullutta. Otin vielä 2x200 ja heitän sen kissanselän tänne kohta, kun youtube saa käsiteltyä sen

Vedätkö kapealla jalka-asenolla välistä? Ainakin näyttää tuossa että kädet on polvien sisäpuolella ja jalat kuitenkin kapealla.
Oon aina tehnyt siten, että kädet ovat kapealla ( Keskisormet merkeissä ) . En sanoisi, että jalat olisi kovin kapealla..Sanotaan niin, että jalkojen väliin mahtuu 2 1 litran maitopurkkia :) Sumotyylillä oon kokeillut, nousee rauta paljon helpommin, mutta ajattelin, että se ottaa sitten enemmän takareisistä kuin selästä..

Davidum: kannattaa sikäli kiinnittää huomiota tekniikkaan, jos tuntuu että se MUUTTUU eri päivien välillä. Kyllä silloin tekniikka on pielessä, jos itsekin vetää normaalisti eritavalla, mutta nyt jostain syystä selkä meni noin. En mä itse ainakaan mavea erilailla eripäivinä vedä, jos takareidet, perse selkä etc jumissa olisikin, niin silloin pitää pudottaa painoja, ei muuttaa tekniikkaa.

Tää oli nyt tällainen kerta, että ajattelin ettei aamun 'treenit' haittais, mutta haittasihan ne.

Tossa toi 2x200. Kuvakulma meni näköjään vähän vituiks. Ja tosiaan, ensimmäistä kertaa duunataan ja maveakin todella vähän tehnyt, niin älkää vittuuntuko, kun hieron noita remmejä minuutin tohon tangon ympärille :D

Mun mielestä toi Vilun video on hyvä, ei tosin siitä syystä että nosto olisi jotenkin hyvällä tekniikalla :D (ei se nyt mikään pahin mahdollinen ole). Mutta tossa videossa näkee juuri miten aloittelija lähtee laskeutumaan alas kun pitää taipua. Eli lantio pysyy paikoillaan taivutus tulee selästä, kun se pitäisi olla juuri toisin päin koko liikkeen ajan, myös negatiivisessa vaiheessa. Eli lantio liikkuu taaksepäin ja selkä pysyy paikoillaan. Googlettakaa Hip Hinge ja niin ymmärrätte paremmin tämänkin höpötyksen.

Mun mielestä toi Vilun video on hyvä, ei tosin siitä syystä että nosto olisi jotenkin hyvällä tekniikalla :D (ei se nyt mikään pahin mahdollinen ole). Mutta tossa videossa näkee juuri miten aloittelija lähtee laskeutumaan alas kun pitää taipua. Eli lantio pysyy paikoillaan taivutus tulee selästä, kun se pitäisi olla juuri toisin päin koko liikkeen ajan, myös negatiivisessa vaiheessa. Eli lantio liikkuu taaksepäin ja selkä pysyy paikoillaan. Googlettakaa Hip Hinge ja niin ymmärrätte paremmin tämänkin höpötyksen.

Juurikin tuon takia koitan pitää alaslaskut rauhallisena, että tulisi tehtyä tuo lantiolla... Se on siis oikeestaan ainut seikka jonka tiedän mitä kuuluu tehdä ja koitan siihen kiinnittää huomiota. Mut tarviipa kiinnittää ens kerralla vähän paremmin :D

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom