Pakkislaisten omia treenivideoita

M-Nutrition EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/KPL
Partsi87: Hyvää settiä ja voin kuvitella kuinka kintut on makaroonia ton jälkeen :) Tota SJMV:a ite tykkään tehä niin että jalat on todella lähekkäin (tein aluksi samoin kuin sinäkin, mutta katottuani bisleyn pätkän jossa hän neuvoi pitämään jalat lähekkäin tuntui ihan erilailla), kannattaa koittaa sitäkin :)

Thompzon: HÄVYTÖNTÄ KETJUN PILAAMISTA noilla sun yliluonnollisilla voimillas! :D Eivaiskaan...taattua laatukamaa :) Hitosti tsemppiä kisoihin!

Nykyinen maximi on 85KG ja paino tippunu jostain syystä 2kg:lla eli nykyinen paino on 63kg (johtunee siitä, että olen ollut kipeänä)
Jouluun on vielä muutama kuukausi aikaa ja tavoite olisi se 100kg siihen mennessä.

Mä oon vähän huono antamaan ohjeita kun itekki vasta aloittelija, MUTTA pisti silmään toi että sulla ei oo lavat yhdessä -> kun nosto lähtee nostat aluksi osan olkapäillä (katso käsien asento), jonka jälkeen kädet leviää ja rinta tulee vasta mukaan ylempänä? Koita katsoa vaikka Team M&M gymlog 4 missä käsitellään rintaa jos siitä irtoais vinkkejä. Hyvinhän toi 85 jo on ja tsemppiä jatkoon :)

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Kyllä tuollaiset thompzonin kaltaiset ovat helkkarin harvinaisia natuna, ja etenkin tuossa iässä. Kiva katsella tällaisia taikapataan tippuneita kaiken muun harmauden keskellä. Hyvää menoa! :)

Itse en todellakaan yhdy tähän, oli trollausta tai ei. Toi selkä näyttää oikeesti aivan helvetin pahalta! Alaselän ei todellakaan kuulu pyöristyä noin. Jos joku on oikeasti vetänyt noin puolet elämästään ja selkä vielä toimii, niin kuuluu varmasti marginaaliryhmään.
Ei ollut rölli. Tuossa yksi veto alkuvuodesta. Yhtä karmean näköistä.

OUTLET PWO -40%

Grapefruit Lemonade

14,90€
tst eihän tossa sulla selkä oo edes yhtä pahasti mutkalla? Ja täytyy vähän tarttua tähän, kun täällä pyörii vasta-alkajia katsomassa ja lukemassa:

Ensinnäkin, vaikka joku olis vedellyt kissanselällä kaameita romuja eikä siltikään loukkaantunut, ei se tarkota sitä etteikö joku muu vois loukkaantua. Ihmisten rakenteissa on eroja. Toiseks, vaikka olis vedelly kissanselällä 40 vuotta putkeen ilman loukkaantumisia, saattaa silti jo heti huomenna paukahtaa välilevy.
En todellakaan aio nillittää kenenkään tekniikoista täällä että "onpas paska tekniikka", vaan mun mielestäni on fiksua osoittaa riskitekijät jollekkin, joka ei niitä ehkä itse tiedosta. Mä oon myös monesti sortunut vetämään selkä hiukan mutkalla, mutta sen jälkeen on iskeyt katumus kun tajuan että ilmankin selän mutkistelua pärjää. Kissanselkä ei oo edellytys voimankasvulle ja isolle mavetulokselle.

Turha riski on aina turha riski.

joo ei todellakaan ole lähelläkään samanlainen mutka. Ja ihan turha nokka pystyssä täällä esittää teräsmiestä, jos ei itellä kissanselällä tehdyt mavet oo aiheuttanu loukkaantumisia. Joku voi oikeasti saada täältä idean, että miksi mäkään kiinnittäisin tekniikkaan huomiota niin paljoa, kun muillakin toimii. Sit 2kk päästä ollaan vammaosiolla kyselemässä, että onkohan mulla välilevynpullistumaa, kun sattuu niin vitusti selkään.

No niin, otetaan takaisin tuosta mutkasta. Otin vaan aiheen esille, kun olen monilta jopa itseänikin reilusti huonommilta vetäjiltä kuullut kommenttia omasta vetotyylistä enemmän kuin tarpeeksi. Anteeksi hirveästi, varsinkin jeah1987. "Teräsmies" poistuu nokka pystyssä takavasemmalle:nolo:.

No niin, otetaan takaisin tuosta mutkasta. Otin vaan aiheen esille, kun olen monilta jopa itseänikin reilusti huonommilta vetäjiltä kuullut kommenttia omasta vetotyylistä enemmän kuin tarpeeksi. Anteeksi hirveästi, varsinkin jeah1987. "Teräsmies" poistuu nokka pystyssä takavasemmalle:nolo:.

Anteeksi vähän ikävästä kommentista. Ei ollut tarkoitus henkilökohtaisesti sua kohtaan hyökätä. Täällä vaan usein törmää siihen no pain, no gain -asenteeseen, joka ymmärretään niin, että liikutetaan rautaa niin vitusti ja paskat väliä kuinka se liikkuu.

Kokosin kesän ja syksyn treenejä yhteen videoon. Kisoja kohti on jo kesästä asti treenattu ja loppusuoralla aletaan olla. Videon alussa vähän muisteluja :)

Pakko kyllä yhtyä tuohon maven tekniikkaan, kyllä se selkä jossain vaiheessa tuolla kaarella napsahtaa. Toinen kohta videossa mikä pisti silmään oli tangon rullaus kyykyssä (http://www.youtube.com/watch?v=NetoldjxKC8&#t=2m50s). Pohjasti lähtiessä kädet on tangon alapuolela ja kyynerpäät osoittaa alaspäin ja kun lähdet nousemaan niin siirrät kyynerpäät taakse ja painopisteen samalla eteenpäin. Sanoisin että 90% ihmisistä jotka tekevät tuollaisia virheitä ei nosta samanlaisia painoja. Joten tästä päätellen sulla on helvetisti onnea matkassa.

Mä oon vähän huono antamaan ohjeita kun itekki vasta aloittelija, MUTTA pisti silmään toi että sulla ei oo lavat yhdessä -> kun nosto lähtee nostat aluksi osan olkapäillä (katso käsien asento), jonka jälkeen kädet leviää ja rinta tulee vasta mukaan ylempänä? Koita katsoa vaikka Team M&M gymlog 4 missä käsitellään rintaa jos siitä irtoais vinkkejä. Hyvinhän toi 85 jo on ja tsemppiä jatkoon :)

Jooh mul on toi ongelma.. En saa vaa pidettyy niitä yhteen, ku lähen nostaa... :/

Jooh mul on toi ongelma.. En saa vaa pidettyy niitä yhteen, ku lähen nostaa... :/
Siis, kun ne laittaa kiinni niin tangon painohan saa ne pysymään siellä, ja ne aukeaa jos nostat tangon liian ylös.

Mun mielestä videolla näyttää siltä että et edes laita lapoja yhteen.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom