Pakkislaisten omia treenivideoita

M-Nutrition EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/KPL
^Montakohan kertaa toi pätkä on jo linkitetty tänne? Ei siinä mitään, niin hyvää settiä että kai se ansaitseekin tulla nostetuksi säännöllisesti :thumbs:.

Ilmeisesti kaverilta on jäänyt ketjun otsikko lukematta: Omia treenivideoita. Onko tuo oma videosi? Ei taida olla. En tiedä mitä noille hörhöilijoille voisi tehdä. Video oli tarkoitettu salikomediaa ketjuun eikä tänne.

Kohina.comista

En nyt haluu alottaa tässä mitään helvettiä mutta kysymys on että miten sulla on karsta 1,4 megatonnia posteja täällä ja treeni on tollasta?

En nyt haluu alottaa tässä mitään helvettiä mutta kysymys on että miten sulla on karsta 1,4 megatonnia posteja täällä ja treeni on tollasta?
Postimäärä vaikuttaakin siihen , että kuinka treenaa :jahas: voihan sellasen 100000 postia kerätä , puhumalla vain offtopic ketjussa
ja niinkuin karstakeuhko on sanonut oiskohan treenipäiväkirjassa , että kokeilee tollaisia juttuja ja muutenkin on olkapäävammoja ( joku muukin paikka tais olla rikki tai ym. ) . oisko toi sitten vähän kuntouttavaa treeniä , tai jos ei viitti salilla kauheasti käydä kun on paikat rikki , niin tuskin itse et tekisi mitään..

Postimäärä vaikuttaakin siihen , että kuinka treenaa :jahas: voihan sellasen 100000 postia kerätä , puhumalla vain offtopic ketjussa
ja niinkuin karstakeuhko on sanonut oiskohan treenipäiväkirjassa , että kokeilee tollaisia juttuja ja muutenkin on olkapäävammoja ( joku muukin paikka tais olla rikki tai ym. ) . oisko toi sitten vähän kuntouttavaa treeniä , tai jos ei viitti salilla kauheasti käydä kun on paikat rikki , niin tuskin itse et tekisi mitään..

Tekisin kyykkyä enkä flexibaria mutta jätetään tämä tähän :D

OUTLET PWO -40%

Grapefruit Lemonade

14,90€
Ahh, niin tyypillistä. Jokainen uusi tulokas palstalla (kuten itsekin aikoinaan) olettaa, että postausten määrä on suoraan verrannollinen henkilön kondikseen/voimiin/tietotaitoon/etc...

Err, WRONG! :)

Muista Karsta etukyykyssä vielä tuoda kyynärpäitä reippaasti eteen ja YLÖS. Siihen pitää keskittyä koko liikkeen ajan, pysyy selän asento pystymmässä ja ryhti parempana. Mutta molemmat kyykyt kyllä ihan kelpo tekemistä

Tänään parannettu penkkiykköstä 107.5kg -> 115kg. Muutaman(3.5kk) kuukauden se junnasi paikallaan, joten
sen kunniaksi video 112.5 jg 115kg nostoista :rock:

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Hahaha, hirvee runkkupenkki :D Ei vaiskaan.. saispa itsekin noin hyvän kaaren selkään penassa.

Kaarta ja muutakin tekniikkaa olen harjoitellut viime aikoina, kaarta mm. niin, että olen punnerrellut jalkapohjat penkin päällä, selkä kaarella. Tällä lailla olen saanut lavat kunnolla penkkiin.
Näissä ennätysnostoissa pyrin myös saamaan kyynerpäät 90 asteen kulmaan tankoon nähden(pikkurillit juuri merkkien sisäpuolella), jolloin nosto lähtee suoraan ylös ja toivon mukaan kevyemmin, nostomatka on hieman pidempi kuin leveällä otteella, mutta paikkaan sen kaarella+isolla mahalla niinkuin natu-raw-voimanostajan kuuluukin ;)

Hankkijan paita kuuluu asiaan ilman muuta :D

Onhan mullakin vitusti posteja tullu tänne... N. 1000/kuukausi :lol2: Mulla onki kuntoutusvaihde päällä... Kaikki ajallaan, sanotaan ;)

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom