Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
On noita tehty, mutta sarjaa olen tehnyt vain (raaka)rive+työntö -yhdistelmällä, leuat normisti myötäotteella. Painoa on tosin ollut enemmän, 50-60kg. Voi olla, että thrusterit on vielä rankempia, vaikkakin pienemmällä painolla. Pitää testata, sen verran nautinnollista puuhaa tuo on :D
Hauska miten tästä nyt väännetään ja käännetään, aivan samallalailla kuin ite tein pääni sisällä ennenkuin kokeilin tätä. Thrusterit ftw, ne on niin paljon raskaampia kuin voi kuvitella. En tiedä onko omat etureidet niin järkyttävän paskat, vai olenko jotenki vammanen kun en vois ton treenin jälkeen (kun realiteetit purasee perseeseen) kuvitella pienessä mielessäni että persekentästä lähtevää kyykkyä saisin tehtyä niin räjähtävästi että paino nousis sitten "samalla voimalla" myös suorille käsille. Ainakaan yli 4-5 toistoa tolla painolla.
Vielä puolustelukseni = Kaplanin thrusterit jää aika vajaiksi, omat kyykyt meni omasta mielestä syvemmälle kuin mitä kaplanin videota katselin, TAI SITTEN välitykset on ku orankilla, mulla oli ongelmana että kyynärpäät kalahtaa polviin tai menee polvien "yli" aika vaivatta, ja kaplanilla tuntuu jäävän pari nyrkinmittaa polvien ja kyynärpäiden väliin. Besides, se istuu pallon päälle joka toistolla, sekin varmaan antaa henkistä tukea tohon hommaan. Mulla ei ollut palloa minkä päälle istua joten se jäi nyt kokematta.
Seuraavan franin teen tyhjällä tangolla että saan thrusterin voimantuoton kohilleen, kun nyt se on nimenomaan etukyykky+vauhti/pystypunnerrusta eikä yksittäistä liikettä.
Tänään pääsin tekemään tuota ns. "pillukyykkyä", 3x15 (20kg) Ihan mukavasti rupesi viimeisillä toistoilla takareisiin ja perseeseen ottaa, etenkin kun tein sen rankan SJMV-treenin jälkeen. Pitää ottaa jatkoon mukaan ja lisäillä noita painoja siihen tankoon.Prässit, kyykyt, reidenojennukset & -koukistukset kun on tehny tai mitä ny tekeekään pääliikkeinä, niin etenevät askelkyykyt käsipainoilla oon tehny siihen päälle ja vielä ton loppuun. Ottaa niin maan hitosti pakaroihin(ylempiin ja keskimmäisiin gluteuksiin myös) ja reisihauiksiin. Tanko kannattaa laittaa tuohon lonkan kaukistajien päälle eli yläreisiä vasten ja pehmuste alle ettei tanko paina häpyluuta tms..
Seuraavan franin teen tyhjällä tangolla että saan thrusterin voimantuoton kohilleen, kun nyt se on nimenomaan etukyykky+vauhti/pystypunnerrusta eikä yksittäistä liikettä.
Ohitit ihan totaalisesti että vastasin tähän jo. Jos tavoite on parantaa aikaa, niin mikä siinä kehittyy? Hidastuuko aika? Eikö nopeuden = kehoekonomian kehitys ole taito ja kehitystä? Mitä minä nyt missaan? Tämä siis "mikä idea treenaamisen kannalta."
Painoja on tavattu nostella siksi, että lihakset kasvaisi. Mutta kai voi myös harjoitella aikaa vastaan...
Kaikilla ei se lihaksen kasvatus ole mielessä, kun punttia kolistelee.
Egon?
Egon?
Ootko kuullu sellasesta jutusta kuin voima?
On kyllä arpalla pitkät kädet!
Kaikilla ei se lihaksen kasvatus ole mielessä, kun punttia kolistelee.
Monethan tekee sitä ihan vaan puhtaasti voimankasvatuksen takia, itse kylläkin lukeudun tuohon porukkaan joka haluaa valtavat lihakset :D
Ite lukeuden siihen porukkaan joka käy salilla vaan puhumassa paskaa, ja kahtelemssa akkojen perseitä.