Pakkislaisten omia treenivideoita

M-Nutrition EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/KPL
Niin niin. Vahvuus on aina vähän suhteellinen käsite. Esim. yli 200:n kilon kyykkyjä kulmaan tehtynä olen TTY:n salilla nähnyt kuuteen vuoteen neljän kaverin tekemänä.

Eka ja viiminen fran. Vittu mitä paskaa.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Taisi Childia hapottaa oikein kunnolla tossa lopussa? Komeeta tekemistähän siinä oli. Katsotaan vaan, niin sä innostut vielä tästä Crossfit hommasta. Tainnu kipinä jo iskeä? Kovassa kunnossa kyllä oot.

Taisi Childia hapottaa oikein kunnolla tossa lopussa? Komeeta tekemistähän siinä oli. Katsotaan vaan, niin sä innostut vielä tästä Crossfit hommasta. Tainnu kipinä jo iskeä? Kovassa kunnossa kyllä oot.

Hapotti jo tuossa 10:n thrusterin aikana, ja tuntu että "ei saatana, vielä pitäs 35 jaksaa?!"

Aivan käsittämättömiä monstereita, ja Kaplan on aivan julmettu härkä ku 1:53minsassa tykittää tuon läpi.

Mua alko hapottaa ton kattominen jo minuutin kohdalla. Hyhhyh, kaikkea sitä ihminen pistääki itsensä tekemään :D Hatunnosto crossfit-urheilijoille.

Pitää testata huvin vuoksi seuraavan kerran jos aika lyhenis jos söis pikkusen ennen treeniä. Nyt vedin 25h paaston päätteeksi ton, ja ekaa kertaa ikinä meinasin oksentaa kun join palkkarin. Aivan upeaa!

Huonosta tekniikasta tuli mieleen:
Uusin Bodyweight Training-videoni. http://www.youtube.com/watch?v=g_n4_2fYYio

Liian kovat rengastreenit edellisenä päivänä söi melkoisesti rengasosioitten suorituspuhtautta (varsinkin front ja back lever suorastaan hävettää). Video on oikeastaan esittely siitä miten kaikki yritelmät menee metsään enemmän tai vähemmän. Seuraavaan videoon sitten vähän parempia suorituksia. Toivottavasti.

Hapotti jo tuossa 10:n thrusterin aikana, ja tuntu että "ei saatana, vielä pitäs 35 jaksaa?!"

Aivan käsittämättömiä monstereita, ja Kaplan on aivan julmettu härkä ku 1:53minsassa tykittää tuon läpi.

http://www.youtube.com/watch?v=xJ27XzR3HJc

Lasketaanko nuo leuoiksi vai onko tässä lajissa jotkut omat säännöt? Sullahan sentään näytti ihan leukojen vetelemiseltä.

OUTLET PWO -40%

Grapefruit Lemonade

14,90€
Mikä idea on vuorokauden paastossa ja rynkyttää tuollaista hieman aerobista punttitreeniä huonolla tekniikalla läpi?

Leikkiä eläintä joka taistelee ruuasta. Tyhmää? Kyllä. "Hieman aerobista punttitreeniä" :D Voin sanoa ettei tuntunut aerobiselta treeniltä. Ja "huono tekniikka" verrattuna mihin? Kilpaleuanvetoihin ja kilpathrustereihin..eiku...eihän kilpathrustereita edes ole. :O Ei se mitään, olin itsekin "pihalla crossfitistä" vielä alkuviikosta, mutta nyt olen jo guru!

EDIT: Ja tämä tiikeri näänty. Ehkä enskerralla saan palan rintafilettä.

Hah, aivan järjetöntä.

Hienoa, että olet tätä mieltä. :)

http://www.youtube.com/watch?v=xJ27XzR3HJc

Lasketaanko nuo leuoiksi vai onko tässä lajissa jotkut omat säännöt? Sullahan sentään näytti ihan leukojen vetelemiseltä.

Ei. Ne on nimeltään "butterfly," eli crossfitille ominaiset leuat. Tämmösiä. Ite en pystynyt kippaamaan tolleen kun oli liian matalalla tanko, ja palomiehenpunnerruksista jääneestä tottumuksesta kippasin parin koeleuan jälkeen turhan lujaa ja pamautin pään kattoon aika kipiästi. Vaikutti aika vahvasti tossa vetäessä, että jarrutin yläasennossa ihan hulluna, se taas hapetti ihan totaalisesti hauikset.

Liian kovat rengastreenit edellisenä päivänä söi melkoisesti rengasosioitten suorituspuhtautta (varsinkin front ja back lever suorastaan hävettää). Video on oikeastaan esittely siitä miten kaikki yritelmät menee metsään enemmän tai vähemmän. Seuraavaan videoon sitten vähän parempia suorituksia. Toivottavasti.

Noh noh, elä kehtaa ;)

perhana olis siistiä treenata tuollai mettässä...

Tuota noin, "hieman aerobisella puntilla ja huonolla tekniikalla" varmaan viitattiin siihen että esim. 21 toistoa normaalia pystypunnerrusta tangolla on raskaampaa, ja niin on vauhtipunnerruskin, kuin tuolla lailla vauhtia ottamalla ihan kyykystä asti. Ja siihen sitten superina perään leukoja. Ja parit sarjat perään toistoja vähentämällä. Mitenkään väheksymättä kenenkään treenejä, mutta en kyllä itsekään ihan tajua tätä crossfit hommaa vielä.

Vielä sen verran katsoin sarjapainolaskurista että 21x40kg antaa ykköseksi 65kg.
Ja esim. 10x50kg mitä itse olen tehnyt pystypunnerrusta käsipainoilla antaa 67kg, niin ei ihme jos joku ketä pumppailee huomattavasti isommilla painoilla(ja vetää lisäpainoleuat perään) pitää crossfittiä "aivan järjettömänä".

Vielä sen verran katsoin sarjapainolaskurista että 21x40kg antaa ykköseksi 65kg.
Ja esim. 10x50kg mitä itse olen tehnyt pystypunnerrusta käsipainoilla antaa 67kg, niin ei ihme jos joku ketä pumppailee huomattavasti isommilla painoilla(ja vetää lisäpainoleuat perään) pitää crossfittiä "aivan järjettömänä".

Ei käsipainoja voi verrata mitenkään tankoon. Varsinkaan tuollein yhteen laskemalla (sanoisin että 40 kiloset on n. 100kg tangossa) + kuka tekee pystypunnerrusta kässäreillä seisten?

Kai Metallica tarkoitti ettei suoraan voi verrata, josta olen itsekin samaa mieltä. Jos aletaan vertaamaan tankopenkkiä ja käppäripenkkiä, en usko että ikinä saisin 72,5 kilosia käppäreitä liikkumaan yhden toiston verran, vaatii ihan liikaa tukilihaksia.

Tuota noin, "hieman aerobisella puntilla ja huonolla tekniikalla" varmaan viitattiin siihen että esim. 21 toistoa normaalia pystypunnerrusta tangolla on raskaampaa, ja niin on vauhtipunnerruskin, kuin tuolla lailla vauhtia ottamalla ihan kyykystä asti. Ja siihen sitten superina perään leukoja. Ja parit sarjat perään toistoja vähentämällä. Mitenkään väheksymättä kenenkään treenejä, mutta en kyllä itsekään ihan tajua tätä crossfit hommaa vielä.

On tietenkin kun kyseessä on "pienempi" liike. Jalat punnerruksen takana vs ei jalkoja punnerruksen takana = kumpi vaatii suuremman voimantuoton? Olin itekin vielä kaks viikkoa sitten samaa mieltä. Että "kyllä kait noita pumppailee vaikka kuinka, aivan naurettavaa tommonen kyykkyhyppely." Mutta ei. Voin sanoa että oli nöyryyttävä kokemus, ja seuraavan kerran asennoidun tohon erillälailla ja pompautan vielä "huonommalla tekniikalla" painot ylös. Sama leuoissa, kippailen ihan saatanasti.

EDIT: Vielä tohon punnerteluun. Helpointa on vauhtipunnerrus. Toiseksi helpoin on normaali pystypunnerus ja vaikein on thrusteri. Tämä siis jos painoa on fiksattu määrä, vaikka 0.5 x kehonpaino.

Fran on "kilpailu." Tavoitteena ei ole maksimiykköset vaan aika.

Minusta on outoa, että vedän lisäpainoleukoja, sain jopa yhdenkädenleuan talvella 4kg kevyempänä, teen käsilläseisontapunnerruksia ja pystypunnerrusta omalla painolla, ja en pidä "aivan järjettömänä" oikeastaan mitään muuta treenitapaa kuin syketavoitteista pitkäkestoista treeniä. Silläkin on jossain kontekstissa perustelunsa. Ei kai se voi mennä niin että mitä vahvempi/isompi sälli, sitä urpompi suhtautuminen vaihtoehtosiin treenimetodeihin? Tai no, ehkä sitten 20kg lihaksikkaampana ja kun 250kg menee mavessa rikki voin olla mitä mieltä haluan. ;)

Suositut

Back
Ylös Bottom