Pakkislaisten omia treenivideoita

M-Nutrition EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/KPL
Enemmän tuossa Big Evilin tempauksessa askarruttaa tuo alastulovaihe, jossa nykäisee kunnolla olkapäihin kun liike pysähtyy. Auts.. Veikkaan ihan hatusta, että jossain vaiheessa irtoaa olkapäästä lihas, tai hauis repeää.

Jos saa kysyä niin kauan oot aina heimopäälikkö salilla touhuumassa ku lähet sinne?

Jos on kyykky&vetopäivä + grippi päälle niin reilu kolme tuntia menee treeniin. Matkat 1h 30min per suunta päälle. Sitten kun kuvataan jotain HC pätkää Jenkkilään grippailusta niin voi mennä koko päivä jos ei ota heti onnistuakseen. Täytyy myöntää että välillä käy mielessä et jos olis Kirkkonummella toimiva sali niin pääsis vähän helpommalla. :wtf:

Ei jumalauta 6h! menee kun "käy" salilla.

Eipähän pääse kukaan sanoo että jätkä kävi salilla vähän pyörittelee käsiä ja kaivaa nenää kun oli jo vartin päästä lähdöstä taas kotona koneella feissarissa! ;)

Onneksi tossa mun himan lähellä on "Epana" eli nyrkkeilijöden sali missä voin käydä tekee kevyemmät jumpat.

OUTLET PWO -40%

Grapefruit Lemonade

14,90€
Heimolla näyttää tuota puristusvoimaa löytyvän , komeita videoita!

BTW missä viipyy BIG J :n epäkästreeni video mitä lupaili jossain vaiheessa vai onko mulla menny vaa ohi?

On voimaa!! Millasseella ohjelmalla vetoa treenaat? Kerro myös apuliikkeistä paljon vikkoon? :D

Treenaan mavea semmosella puolipyramidillä. Oon aika monta kertaa kirjoitellutkin siitä, mutta on se vaan niin toimiva systeemi ettei koskaan voi hehkuttaa liikaa. Mulla oli joskus mave jumissa jossain 245 kilossa 16 kuukautta, sitten tein 2 kuukautta tuolla ohjelmalla ja vedin 270kg.:D Aloitin 50 kilolla ja lisäsin joka sarjaan 20 kiloa ja vähensin yhden toiston, niin että vipana sarjana oli 1x230kg. Yhteensä 10 sarjaa siis. Seuraavan kerran viikon päästä mavettelemaan ja lisäsin aina joka sarjaan 5 kiloa.
Sitten ku olin sen 270 vetänyt niin jostain syystä lopetin tämän ohjelman noin puoleksi vuodeksi, eikä se mave sitten mihinkään noussutkaan vaikka mitä yritin, laski vain. Nyt olisko nelisen kuukautta sitten lähdettiin taas tekemään sarjoja, ekassa treenissä 60-240 ja viime viikolla aloitin 105 kilolla ja tein 20 kilon korotuksilla 265 kiloon saakka, mutta vipaan laitoin ohjelmasta poiketen 292 285 sijaan.
Apuliikkeenä kyykky ja vähän vatsoille jotain kerran viikkoon, siinäpä se.
Kyykyssä oon nyt muutaman viikon tehnyt kakkosia, mutta taidan palata takaisin vitosiin, tuntuu että 3x5 parantaa ainakin mulla kyykkyä paljon paremmin. En tiedä miten tuo maveohjelma toimis itsellä kyykkyyn, en oo koskaan uskaltanut koittaa.:D

Suositut

Back
Ylös Bottom