Pakkislaisten omia treenivideoita

M-Nutrition EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/KPL
Otatsa BIG J tällä hetkellä ton modatun ryssäohjelman vain penkille vai meneekö samalla kyykky ja vetokin?

Itse teen kaikille samaan aikaan niin jää kyllä podailut melko laiskoiksi noitten pääliikkeiden lisäksi.

Otatsa BIG J tällä hetkellä ton modatun ryssäohjelman vain penkille vai meneekö samalla kyykky ja vetokin?

Itse teen kaikille samaan aikaan niin jää kyllä podailut melko laiskoiksi noitten pääliikkeiden lisäksi.

kintut tehdään pelkästään bodytyylillä nyt, eli melkolailla toistoja ja eri liikkeitä. veto tuntuman mukaan ku jaksaa :D penkki menee nyt niin että joka toinen viikko on aina 6x2 170kg, eli kevyt ja silloin bodaillaan tehostetusti. raskailla viikoilla ei kauheesti apuliikkeitä rinta/ojentaja linjalle, korkeintaan jotain pumppisarjoja ristitaljassa tyyliin 25-30 toistoa kevyesti... tuntuu toimivan ihan kivasti näinkin. kehonrakennus on kuitenkin se päälaji

Tuskinpa ikinä nousee noin paljoa polven alta, nyt enkka on 320. Kyllä mä vähän odotin että helpommin ja oikein kunnon lukituksella tuo tulis ylös, kun oon tosta liikkeesta repinyt helposti 350 kiloa jo joskus oliskohan 30-50 kiloa pienemmällä maastavedolla. Mutta sillon mulla olikin mavessa se loppu erittäin helppo ja nykyään se on vähän toisinpäin, kun aloin kyykkäämään.:D

OUTLET PWO -40%

Grapefruit Lemonade

14,90€
Vittu mitkä raudat 18 vuotiaalle, tai ihan kenelle vaan.:worship: Tietenki joku tyrmää sanomalla "roinalla kasvaa, minäkin saisin parissa kuukaudessa, mutta kun olen natu"
En siis vihjaile mitään, että käyttäisit, näin yleisesti vain.

Vittu mitkä raudat 18 vuotiaalle, tai ihan kenelle vaan.:worship: Tietenki joku tyrmää sanomalla "roinalla kasvaa, minäkin saisin parissa kuukaudessa, mutta kun olen natu"
En siis vihjaile mitään, että käyttäisit, näin yleisesti vain.

Kiitos. Kyllä mä tosiaan ihan natu olen, raw-sm:iin nyt reenailen. Ja minutewar on kyllä ihan oikeassa, se on julma totuus että natuna on kaksi vaihtoehtoa, iso ja vahva tai pieni ja heikko. Toki näihin mun rautoihin natunakin pystyy vielä paljon kevyempikin kaveri, mutta ei välttämättä vielä tällä ikää.

Huimaa on kyllä tuo puristelu aina noissa Heimopäällikön videoissa:thumbs:.

Huimaa on kyllä tuo puristelu aina noissa Heimopäällikön videoissa:thumbs:.

Täysin samaa mieltä kanssasi!
Nuita videoita useamman kateltua on sanottava, että hyvä meininki ja todella viihdyttäviä pätkiä!
Ja puristusvoimaa löytyy kädestä niin perkeleesti.

Suositut

Back
Ylös Bottom