Pakkislaisten omia treenivideoita

M-Nutrition EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/KPL
Alluhan on kunnossa. Joku 225kg ois tainu olla jo paperia? Oli kyllä yllättävän lähellä tulla ylös.

Tuo ollu kyllä minun mielestä missään nimessä lähellä tulla ylös... Mutta tuo onnistunut nosto oli kyllä sitten todella kevyen näköinen. Allu kyllä kunnossa

Spämmätään ketjua vielä yhdellä paskalla kynistelypätkällä, kun kerran taas tuli kameran kanssa leikittyä:jahas:.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:

OUTLET PWO -40%

Grapefruit Lemonade

14,90€
Muutama rävellys. Penkki oli parhaillaan muutama vuosi sitten 165kg ël naturel, ja nyt sitten kahdeksan viikkoa sitten aloitin treenin taas paremmin. Lähtötilanne oli kohtuukylmiltään n.140kg. Siitä 5x5 toteuttamaan ja tässä mennään. Seitsemäs viikko sarjoja takana
ja hyvältä tuntuu. Pikkusen tikkusta oli tämä treeni, lavat ja epäkkäät aivan paskana edellisen illan polvelta vedoista. Paras sarja niistä oli 270kgx3, mutta siitä ei tullut kaitaa, kun videomies kämmäsi. Mutta luottavaisin mielin ykkösiin mennään. Ja sorry, tekstit on miten on.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Joo, ja onhan se taas melkoista runkkua. Kaksi ekaa sarjaa kapealla.

Totta totta, ei mulla mitään hätää ole. En tiedä vielä tosta tankkaamisesta, en ole ennen kisannut.:D

Eipä siinä paljo ehdi tankkaamaan ennen kisaa, kun se punnitus on noin 2h ennen. Kaikilla on vähä eri tyylit siihen tankkaamiseen, mulla toiminu hyvin silleen et oon heti punnituksen jälkeen syöny banaanin, raejuustoa ja 0,5-1litraa maitoa, kaikilla ei tosin maha kestä tollasta. Sit vielä vähän ajan päästä ruisleipää jossa jotain suolasta päällä esim. meetvurstia. Ja tottakai vettä pieniä annoksia tasasin väliajoin. Kisasuoritusten välillä sit hera&malto. Muitaki tapoja tietysti on...

Juu kyllä tuo 217kg tuntui aika helpolta,mutta kuten huomasitte 232,5kg olikin jo sitten liikaa.. 225kg kieppeillä olisi ollut raja tuona päivänä,mutta eipä sekään olisi kultaan riittänyt. Todella tyytyväinen olen omiin suorituksiini ja hopeaan. Mahtavaa kisata isoissa kisoissa kovassa porukassa. Nyt otetaan iisisti ja ladataan akkuja,katsellaan josko jossain vaiheessa iskis kipänä taas oikein kunnolla treenaamaan ja kisaamaan..

Suositut

Back
Ylös Bottom