Pakkislaisten omia treenivideoita

M-Nutrition EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/KPL
Haluasin nähdä miltä minetewar näyttää. Veikkaanpa että susta sitä salillakäyntiä en näe sitäkään vähää, ei millään hyvällä.:)

OUTLET PWO -40%

Grapefruit Lemonade

14,90€
Haluasin nähdä miltä minetewar näyttää. Veikkaanpa että susta sitä salillakäyntiä en näe sitäkään vähää, ei millään hyvällä.:)

Saahan sitä veikkailla, ihan hyvällä :) Voimat on kyllä hurjat sulla jo ikäiseksi ja se on hyvä. :D Itelläki tulokset kasvoi hurjasti, kun kehtas ottaa vähän ylimääräistä. Siis ihan vitun hyvällä tääki!

Onks thompzonil ollu joskus kuvathreadi täällä tai jotain? Mulla on ihan semmonen muistikuva että nähny joskus laihana poikana?

Onks thompzonil ollu joskus kuvathreadi täällä tai jotain? Mulla on ihan semmonen muistikuva että nähny joskus laihana poikana?

Ite muistelen, että joskus kertoi että tiputteli painoa ja voimaa lähti hurjasti. Mut niin se yleensä vähän tuppaa olemaan.

Ei mulla kuvatriidiä ole, treenipäiväkirja kylläkin tuola vip-puolella. Joskus ehkä pari vuotta sitten tiputtelin täysin suunnittelemattomalla dieetillä 12 kiloa ja penkki putos parisenkymmentä kiloa. Kyykky ja mave vielä enemmän, mutta en muista tarkasti. Nyt reenin päätavoitteena on 300 mave, kolmen viikon päästä pitäis koittaa. Toivottavasti kolmas kerta toden sanoo.:D

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom