Pakkislaisten omia treenivideoita

Se on karmeeta mun mielsta mitä nuoret matkivat tuota penkkiä tyyliä, alkaa jokaisella kaverilla selkä kaarella ku banaani. Nostelkaa puhtaita suorituksia.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Se on karmeeta mun mielsta mitä nuoret matkivat tuota penkkiä tyyliä, alkaa jokaisella kaverilla selkä kaarella ku banaani. Nostelkaa puhtaita suorituksia.

Jaa kaaren jos tekee ni ei ole puhdas suoritus? Tulis tylsiä penkkikisoja jos sinä olisit tuomarina :piis:

Kyllä sen selän ainakin vähän kaarella kuuluu puhtaassa suorituksessa olla, ja niinkuin jonski sanoi niin kaikilla siellä kisoissakin kaari on. Ja siitä jo kun laittaa lavat kunnolla taakse yhteen niin tulee pieni kaari.

Mitkäs nämä perusvoimat ovat? 80kg? 120kg? 150kg?

Kyllä omaan silmään pahempaa tekee katsoa kun aloittelija tekee sellaista vapisevaa ja tärisevää lahnapenkkiä jossa jalat vipattaa joka suuntaan jne.

IMO Tärkeintähän tuossakin kun kaartaa tekee on se asennon tukevuus. Itse saan ainakin kaaren kanssa huomattavasti tukevamman asennon verraten siihen jos makaan penkillä lahnana.

Mitkäs nämä perusvoimat ovat? 80kg? 120kg? 150kg?
Tärkeintähän tuossakin kun kaartaa tekee on se asennon tukevuus. Itse saan ainakin kaaren kanssa huomattavasti tukevamman asennon verraten siihen jos makaan penkillä lahnana.
Tukevampi asento, paineet pysyy paremmin ukossa sekä lavat pysyy yhdessä että kyllä minäkin näen paljon hyötyä kaaren vääntämisestä vaikka nostomatka ei sillä lyheniskään.

Näkeehän niitä syviäkin kyykkyjä välillä, ois varmaa tullu täys 10 jos ois viel rutistanu ja ottanu kunnol happee:thumbs:

Joo 10 ois varmaa tullu, mutta kasia lähdin hakee niin hiukan häkellyin tuossa :D

Oli kyllä teknisesti mun silmään tosi komeita kyykkyjä! Rautaakin mukavasti. :)

Paikkoja pitäisi saada vielä enempi auki, että pääsisi kunnon syvyyteen. Kiitos kuitenkin:)

Tälläinen rimpuilu tuli kuvattua eilen.

Osuuko sulla aina alas mennessä tanko noihin varmistusrautoihin vai tuliko se kolaus muualta? Ja jos osuu niin onko tuo tarkoituksellista? Itselläni kaikki tuollainen ainakin tekee suorituksesta todella vaikean, kun kuorma kevenee sekunnin murto-osaksi ja pitäisi päästä ylös :D

Hyvän näköinen suoritus kyllä kaikin puolin ja siisti paikkakin :o

Osuuko sulla aina alas mennessä tanko noihin varmistusrautoihin vai tuliko se kolaus muualta? Ja jos osuu niin onko tuo tarkoituksellista? Itselläni kaikki tuollainen ainakin tekee suorituksesta todella vaikean, kun kuorma kevenee sekunnin murto-osaksi ja pitäisi päästä ylös :D

Hyvän näköinen suoritus kyllä kaikin puolin ja siisti paikkakin :o

Joo ei osunut :D ittekki huomasin, että aika läheltä kyllä liippasi. Äänet siis tuli toisten kilistelyistä.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom