Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Se on karmeeta mun mielsta mitä nuoret matkivat tuota penkkiä tyyliä, alkaa jokaisella kaverilla selkä kaarella ku banaani. Nostelkaa puhtaita suorituksia.
Se on karmeeta mun mielsta mitä nuoret matkivat tuota penkkiä tyyliä, alkaa jokaisella kaverilla selkä kaarella ku banaani. Nostelkaa puhtaita suorituksia.
Meinasinki etta nain nuorilla janttereilla, eri asia sitte kokeneilla.
Meinasinki etta nain nuorilla janttereilla, eri asia sitte kokeneilla.
Tukevampi asento, paineet pysyy paremmin ukossa sekä lavat pysyy yhdessä että kyllä minäkin näen paljon hyötyä kaaren vääntämisestä vaikka nostomatka ei sillä lyheniskään.Mitkäs nämä perusvoimat ovat? 80kg? 120kg? 150kg?
Tärkeintähän tuossakin kun kaartaa tekee on se asennon tukevuus. Itse saan ainakin kaaren kanssa huomattavasti tukevamman asennon verraten siihen jos makaan penkillä lahnana.
No paljos sulla nousee puhtaana? ;)sen verran etta hommaat perus voimat ja sit alat kikkailee noitten apujes kanssa.
Tälläinen rimpuilu tuli kuvattua eilen.
Oli kyllä teknisesti mun silmään tosi komeita kyykkyjä! Rautaakin mukavasti.Tälläinen rimpuilu tuli kuvattua eilen.
Näkeehän niitä syviäkin kyykkyjä välillä, ois varmaa tullu täys 10 jos ois viel rutistanu ja ottanu kunnol happee:thumbs:
Oli kyllä teknisesti mun silmään tosi komeita kyykkyjä! Rautaakin mukavasti.
Tälläinen rimpuilu tuli kuvattua eilen.
Osuuko sulla aina alas mennessä tanko noihin varmistusrautoihin vai tuliko se kolaus muualta? Ja jos osuu niin onko tuo tarkoituksellista? Itselläni kaikki tuollainen ainakin tekee suorituksesta todella vaikean, kun kuorma kevenee sekunnin murto-osaksi ja pitäisi päästä ylös :D
Hyvän näköinen suoritus kyllä kaikin puolin ja siisti paikkakin :o
Kaippa sitä tätäkin voi jonkin sortin treenivideoksi sanoa..hehe.. http://www.youtube.com/watch?v=Zc2fwpd7ef0