Pakkiksen tauriini

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
jumankauta.kyllä toimi!!!!Älytön tatsi koko treenin ajan.Treenit meni alle 50 minuutin kun yleensä kestää n.70 min.Ja silti rikoin lähes joka liikkeessä toisto ennätyksen. :rock:

Ootteko huomannu että alkais kasvoja kuumottaa ja hikoilu lisääntyy kun vedätte tota tauriinia? Mulla on ollu viime aikoina tollasia vaikutuksia.

mä en oo saanu mun tauriineja potkimaan otan 5g ja 300mg cofi tabsei...

mut toisaalta on noita cofitabsei syöty nyt jo yli vuosi ni tarvii yli 500mg et toimis.

tota 15g tauriini satsii vois kokeilla, että irtooko siitä sitten sitä energiaa

porrada sanoi:
Ootteko huomannu että alkais kasvoja kuumottaa ja hikoilu lisääntyy kun vedätte tota tauriinia? Mulla on ollu viime aikoina tollasia vaikutuksia.

Kyllä olen huomannut saman..

porrada sanoi:

Olen huomannut saman homman. Ja lisäksi tuil 200 mg kofu ja 4 g tauriinin teho taas todistettua. Maanantaina oli vähän sählinkipäivä ja unohdin ottaa nämä "piristeeni" ennen reeniä. En muistanut sitä koko reenin aikana, mulla oli siis takareidet-pohkeet-vatsat menossa. Puolivälin jälkeen oli vähän kehno fiilis ja ei oikein napannut ja väsytti, mietin sitten että mikä tähän voisi olla syynä kun sapuskoissa ei ollut mitään poikkeavaa ja edellinen yökin oli nukuttu ihan mukavasti ja sitten tajusin, että unohdin nämä tauriinit ja kofut kokonaan. Eilen oil etureidet-pohkeet-vatsat ja vedin nyt kofut ja tauriinit ennen reeniä, reeni sujui loistavasti, virtaa riitti ja hiki lensi. Ois vielä jopa napannut tehdä aeroobistakin perään, mutta ei ollut aikaa. Eli taas tuli omalla kohalla todistettua, että toimii! Ja käytän ainakin jalka ja selkäpäivänä tätä settiä. Joskus pelkällä kofulla, joskus pelkällä tauriinilla ja joskus ilman.

Sain tänään ekan kerran kokeiltua Pakkiksen tauriinia, yksistään se ei ole omalla kohdalla niin vahvaa kuin kofeiini. Tauriini ei tee sellaista rasittavan ylivirkeää oloa mikä tulee kofeiinista. Eli ihan hyvin toimii ja oli VARMASTI hintansa arvoista.

Jees piti itekki kokeilla tauriinia. Protskujuoman kanssa 30min ennen treenejä. Salilla teki mieli pomppia seinillä ja jotenkin oli kokoajan puhtia tehdä lisää. Lisäsin kiloja tankoon ja toistoja tuli lisää. Onko placeboo vai ei, hällä väliä, niin halpaa se on. Sen olen huomannut että hikoilen enemmän, tosin aloitin juuri ZMA:n käytön joten se voi myös olla syy.
Kannattaa kokeilla!

Kyllä se tauriini pistää hikoilemaan ja auttaa jaksamaan, ei tee sellasti liian pirteää oloa mitä kofeiini enemmän nautittuna (mun kohalla 400mg), vaan oon havainnut toimivaksi 3-4 grammaa tauriinia ja 200 mg kofeiinia. Oon varmaan tän jo maininnutkin, mutta kertaus on opintojen äiti... ;)

Hikoilun tunnistin sivariksi minäkin, ja kyllä olin huomaavinani sellaista tiettyä potkuakin tulleen lisää. 3 g (=3 kukkuramittaa) parin kahvikupillisen kanssa on passeli määrä tällaiselle alle 80-kiloiselle.

Piti laittaa tilaukseen kun on nuin halpaa ja tuntuu vielä toimivan. Tilasin samantien 10 pussia, ja jos ei pelitä niin pitää myydä kaverille.

4-5 grammaa olen tauriinia ottanut ennen treeniä. Joskus lisäksi vielä 200-300mg kofeiniiniä. Hyvin toimii. Jo lämmittelysarjoissa tulee lämmin ja hiki sopivasti. Virtaa riittää hienosti treenissä, tulee semmoinen "mitähän sitten vielä tekisi?"-fiilis senkin jälkeen kun päivän ohjelma on vedetty läpi.
Ehdottomasti tilaan lisää.

Tässä monen muun tavoin olen ottanut nyt jonkin aikaa n. 4-5 g tauriinia ja 200-300 mg cofua ennen treeniä protskun ja bcaa:n kera ja kyllä on tuonu piristystä treeniin ihan sikana, placeboo tai ei. Ongelmaksi olenkin huomannut sen, että kun treeni kulkee ihan sairaan hyvin, niin ei millään malttaisi pitää tarpeeksi lepoa. Hinku salille on niin pirunmoinen et oikein ihmetyttää. Yleenäs sitä tappelee motivaatio-ongelmien kanssa, mutta harvemmin näin päin. Mut pakko se välillä on jäädä himaan lepuuttelemaan.

En ole huomannut mitään että olisi tauriini erityisesti tuonut puhtia. Bodysarjoissa on saattanut tuoda lisää puhtia.

tästä foorumista saa ehkä väärän kuvan tuon tauriinin potkimiseen,ainakaan itsellä ei alle 5g tunnu missään.5g-->ehkä hiukan piristää,onneksi tauriinilla muitaki hyviä ominaisuuksia ku piristäminen.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom