Pakkiksen tauriini

Ei minulla piristyminen ole semmonen helvetin blim ja silmät pamahtaa auki. Ei ole tuommonen kofeiinilläkään. Minulla tauriini laittaa hien tirisemään ja vaikutusaika kun on imeytymisaika tjsp on 30min niin matkalla salille yleensä huomaan että oon tarkkaavaisempi ja huomaan asioita. Sinänsä virkeämpi olo. Hiki virtaa ja reeneissä on puhtia mutta jos umpiväsyneenä vedän tauriinia niin se vaan aiheuttaa sen että väsyttää mutta ei nukuta.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Bloolta hyvä kommentti. Ja tohon vielä lisäisin, että jopa kiinnostaa tehdä aerobistakin puntin jälkeen, mikä on kyllä muuten ainakin minulle ihan mahdoton ajatus... ;)

Force sanoi:
Ihmetyttää vain, että miksi en itse saa piristystä tuosta jos kerta niin monet muut saavat.

Ei se tauriini mitään metaa ole ;-)

Ei tosta nyt sellasia _potkuja_ tule, mutta sellanen pirteempi olotila ainakin tulee (mulle)

Tosin oon aina vetäny tauriinin kanssa kofeiinia. Oli sitten placepoo tai mitä tahansa, niin eipä tule kalliiksi tauriini+kofeiini-kombo :-)

Otin äsken 200mg kofeiinia + 10g tauriinia ja nyt lähen treeneihin. Jos tuota tauriinia 10g ottaa kerralla, niin ei ole enää ihan halpaa hommaa (verrattuna pelkkiin kofetabuihin). 50c/annos.

Force sanoi:
Otin äsken 200mg kofeiinia + 10g tauriinia ja nyt lähen treeneihin. Jos tuota tauriinia 10g ottaa kerralla, niin ei ole enää ihan halpaa hommaa (verrattuna pelkkiin kofetabuihin). 50c/annos.

Eli nyt tauriini on jo kallistakin.. Sä oot tainnu ottaa elämäntehtäväksi tauriinin kritisoimisen ?

Noniin, kofeiinin tuttu vaikutus tuntui, mutta ei mitään enempää eikä vähempää. Ei vaan meikäläisellä pelaa tämä aine.

Force sanoi:
Eihän se kallista ole, mutta moninkertaisesti kofeiinitabujen hintaista.
Ja ei kyllä muuten ole :jahas: Sun henkilökohtaisissa laskuissa voi olla, mutta kilohinnat puhuvat puolestaan. Vaikka vertailisi niin, että perusannos olisi 100 mg kofua ja 1 g tauriinia, niin aika samanhintaisiahan noi olis...

Kiipijä sanoi:
Ja ei kyllä muuten ole :jahas: Sun henkilökohtaisissa laskuissa voi olla, mutta kilohinnat puhuvat puolestaan. Vaikka vertailisi niin, että perusannos olisi 100 mg kofua ja 1 g tauriinia, niin aika samanhintaisiahan noi olis...

Perusannos on 200mg kofeiinia ja 10g tauriinia, tai en tiedä kun ei tuo 10 grammaakaan tehonnut, mutta näillä käyttäjillä tuo 10 gemiä on näköjään aika yleinen.

Nyt oon kans alkanu n.30min ennen treeniä ottaa combon 10gtauriinia + 300mg kofu + 6dl kuppi vihreää teetä. Hikeä tulee niin että heikompia pelottaa. Sydän hakkaa nopeempaa ja hengästyy helpommin. Piristää kivasti kyllä. Kyl potkii ainakin tässä kehossa.

Ei jeesus, onneks oon yliherkistyny sitten tauriinin avulla kofeiinille? Juonu 7 vuotta kahvia ja nyt tuntuu aina tauriinikahvikupposen jälkeen siltä että huomaa kaiken. Normaalista kahvikupposesta tulee vaan hyvä olo. No ei voi mitään.

Äpärä sanoi:
Nyt oon kans alkanu n.30min ennen treeniä ottaa combon 10gtauriinia + 300mg kofu + 6dl kuppi vihreää teetä. Hikeä tulee niin että heikompia pelottaa. Sydän hakkaa nopeempaa ja hengästyy helpommin. Piristää kivasti kyllä. Kyl potkii ainakin tässä kehossa.

Ootko kokeillu pelkästään 300mg kofeiinia ja 6dl vihreetä teetä? Pelkästään niillä ite ainakin saan nuo vaikutukset. Kyllä aineen teho pitää testata yksinään jos sen haluaa huomata, eikä muiden piristeiden kanssa.

Force sanoi:
Ootko kokeillu pelkästään 300mg kofeiinia ja 6dl vihreetä teetä? Pelkästään niillä ite ainakin saan nuo vaikutukset. Kyllä aineen teho pitää testata yksinään jos sen haluaa huomata, eikä muiden piristeiden kanssa.

Pitää toki testata myös yksinään. Mutta on hyvä testata myös pelkästään kofeiinia ja sitten kofeiinia ja tauriinia yhdessä ja kattoa onko eroa näiden välillä. Itellä ainakin on tässä selvät erot.

Otin tossa klo. 17.30 aikaan kofua 200mg ja tauriinia 4g ja kyllähän noi toi silleen yleis- virkeen olon,tarkaavaisuus parani ja kyllä hiki virtasi mukavasti..Nyt noin 5h päästä on vieläkin samat fiilikset,että aika pitkään kestää vaikutus...Ei mielestäni kofu tee samaa..yleensä treenin jälkeen on ihan loppu,mutta nyt on sellanen fiilis,että vois lähtee vaikka lenkille..Kaikkiaan loistova tuote näin yhden kerran perusteella..Pitää vielä kokeilla eri komboja ton kofun ja tauriinin kanssa ja kattoo miten toimii mikäkin..

Swat sanoi:
Otin tossa klo. 17.30 aikaan kofua 200mg ja tauriinia 4g ja kyllähän noi toi silleen yleis- virkeen olon,tarkaavaisuus parani ja kyllä hiki virtasi mukavasti..Nyt noin 5h päästä on vieläkin samat fiilikset,että aika pitkään kestää vaikutus...Ei mielestäni kofu tee samaa..yleensä treenin jälkeen on ihan loppu,mutta nyt on sellanen fiilis,että vois lähtee vaikka lenkille..Kaikkiaan loistova tuote näin yhden kerran perusteella..Pitää vielä kokeilla eri komboja ton kofun ja tauriinin kanssa ja kattoo miten toimii mikäkin..

no aika hyvin se sinulla sitten toimii itsellä kyllä pistää vireystilan ihan kattoon treenin aikana, mutta kun kävelee salilta kämpille saa kyllä puhallella sängyllä selällään vaan sen jälkeen :hyper: ja välillä lihakset täristää oudosti sarjojen välillä, mutta tauriini on halpaa kuin saippua niin kyllähän tuota mielellään vetelee :hyper:

Olisikohan sellainen päinvastainen placebovaikutus mahdollinen näiden lisäravinteiden kanssa. Eli siis, jos on jo valmiiksi kielteinen asenne esim. vaikka tauriiniin, niin ei varmasti huomaa sen vaikutusta.

Välillä tuntuu, että tässä harrastuksessa pelataan enemmän psykologialla kuin fysiikalla.

p.s Ittellä tuo tauriini potkii ainakin ihan homona. Vaikutuksen huomaa hyvin kun treeniaika aika on aamuviideltä.

Kilkenny sanoi:
Olisikohan sellainen päinvastainen placebovaikutus mahdollinen näiden lisäravinteiden kanssa. Eli siis, jos on jo valmiiksi kielteinen asenne esim. vaikka tauriiniin, niin ei varmasti huomaa sen vaikutusta.

Välillä tuntuu, että tässä harrastuksessa pelataan enemmän psykologialla kuin fysiikalla.

p.s Ittellä tuo tauriini potkii ainakin ihan homona. Vaikutuksen huomaa hyvin kun treeniaika aika on aamuviideltä.

Saattaapa hyvin olla ilmassa myös tota kielteistä placeboa. Ja on muutenkin hyvin hankala odottaa mitään "oikeita" tuloksia jos on kovat odotukset, tai toisaalta ei usko tuotteen toimivan yhtään.

Parhaiten on itse huomannut tehot, tai oikeestaan niiden puutteen, kun duunista kiireellä lähtee ja ei muista ottaa kumpaakaan ja sitten vasta treenin lopussa huomaa, että enpä ottanutkaan mitään tänään ja koko reeni meni vähän tökkien. Näin on käynyt ainakin täällä päässä. Kyllä sitä hyvin pystyy treenaamaan ilman "piristeitäkin", mutta kyllä ne sellasen kivat potkun siihen antaa ja kun eivät ole hinnalla pilattuja ja ainakin meiläläisen annokset on kohtuu pieniä, niin en kyllä keksi miksi jättäsin niitä poiskaan. Tottakai taukoja on ihan hyvä pitää silloin tällöin.

HELLRAISER sanoi:
kaverille just myin tota yhden pussin. Oli sitten ottanut sitä vähän liian paljon kun ei ollut edes ohjeita katsonut. Tuli vapinaa ja kuulemma tosi paha olo.
joo just..Mä nappasin tota oisko 10g niin tuli sellanen olo ihan ku ois sokerit tippunu täysin..En tiä tuliko sit tosta tauriinista, mut niin epäilen. Yleensä oon ottanu kahvin kans 5g ilman mitään tollasia "sivuvaikutuksia"

Onko kukaan punninnut pitääkö noissa HC Taurine ja Tryptophan pusseissa ihan paikkansa tiedot, että tauriinia 1ml=1g, kun tryptofaania 2ml=1g ? Meinaan pusseja kun tunnustelee noin äkkiä niin about yhtä isoilta tuntuvat molemmat, eli siis ei toi tauriini ainakaan 2x tiheämmältä vaikuta mitenkään...

:offtopic:
Saiskohan tryptofaanin kotikemistin konstein liitettyä johonkin yhdisteeseen, niin että siitä tulis helpommin veteen liukenevaa tehoa menettämättä? Luulis ettei tollainen höttö kauheen hyvin suolessakaan imeydy.. vai?

Timba79 sanoi:
Ja tohon vielä lisäisin, että jopa kiinnostaa tehdä aerobistakin puntin jälkeen, mikä on kyllä muuten ainakin minulle ihan mahdoton ajatus... ;)

Aivan! Täytyy tauriinin jotenkin vaikuttaa kun lähdin lenkille tehtyäni rankan treenin
viimeksi olin lenkillä puolitoistavuotta sitten! :hyper:

Energia ei vaan tunnu loppuvan kun 15minuuttia ennen treeniä juo tujeet kahvit ja pistää 2-4g tauriinia sekaan! Oli täysin pakko lähteä juokseen metsään kun tuntu että sukat pyörii jalassa! Ramppasin 30minuuttia edestakaisin taloa päästyäni suihkusta

Jos ei alle 5g tota tunnu missään niin tuskin tuntuu enempikään
Eikös 10g ole jo "vaarallinen" annos? :eek:

Todella hyödyllinen tuote ainakin itselleni nelkein voisin nostaa lisäranvinteidenarvostustaulukossa kreatiinin kanssa samoihin pongoihin! :rock:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom